Disney's Sequoia Lodge

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Lisney schreefCOLONWeet iemand of de Montana kamers worden gerenoveerd? Ik wil namelijk voor komende winter boeken en kan dan kiezen uit Montana kamer of Montana kamer (vanaf 7 november). Ik zie in de beschrijving etc. niks nieuws en ook de prijs blijft gelijk.
Mocht het geen renovatie zijn weet iemand dan wat dit kan inhouden?

Alvast bedankt voor de informatie! :stitch:
Zie ook niet echt verschillen: http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... en-kamers/
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Gasten van de Golden Forest kamers in Disney's Sequoia Lodge hotel kunnen genieten van drankjes in de lounge en hapjes van 16u tot 18u.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

Prins Adam schreefCOLONGasten van de Golden Forest kamers in Disney's Sequoia Lodge hotel kunnen genieten van drankjes in de lounge en hapjes van 16u tot 18u.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daar gaan we volgende week eens heerlijk gebruik van maken :thumbs:
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Zullen we in het kerstseizoen eens uitproberen .
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

Marieke1978 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLONGasten van de Golden Forest kamers in Disney's Sequoia Lodge hotel kunnen genieten van drankjes in de lounge en hapjes van 16u tot 18u.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daar gaan we volgende week eens heerlijk gebruik van maken :thumbs:
wij ook vanaf 10/7 ;-)
Afbeelding
Marieke1978
Member
Member
BerichtenCOLON 669
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2011, 18:34

[/quote]wij ook vanaf 10/7 ;-)[/quote]

Wij van 4 t/m 7 juli
Gebruikers-avatar
Sabina
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2015, 14:53

Prins Adam schreefCOLON
Lisney schreefCOLONWeet iemand of de Montana kamers worden gerenoveerd? Ik wil namelijk voor komende winter boeken en kan dan kiezen uit Montana kamer of Montana kamer (vanaf 7 november). Ik zie in de beschrijving etc. niks nieuws en ook de prijs blijft gelijk.
Mocht het geen renovatie zijn weet iemand dan wat dit kan inhouden?

Alvast bedankt voor de informatie! :stitch:
Zie ook niet echt verschillen: http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... en-kamers/
De ene kamer is voor 4 personen en heeft 2 tweepersoonsbedden en vanaf 7 november heb je ook een 2 persoonskamer met een groot tweepersoonsbed
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Sabina schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
Lisney schreefCOLONWeet iemand of de Montana kamers worden gerenoveerd? Ik wil namelijk voor komende winter boeken en kan dan kiezen uit Montana kamer of Montana kamer (vanaf 7 november). Ik zie in de beschrijving etc. niks nieuws en ook de prijs blijft gelijk.
Mocht het geen renovatie zijn weet iemand dan wat dit kan inhouden?

Alvast bedankt voor de informatie! :stitch:
Zie ook niet echt verschillen: http://www.disneylandparis.be/nl/hotels ... en-kamers/
De ene kamer is voor 4 personen en heeft 2 tweepersoonsbedden en vanaf 7 november heb je ook een 2 persoonskamer met een groot tweepersoonsbed

Ah super! dankjewel! Dat verschilletje heb ik ontzettend over het hoofd gezien :oops:
Gebruikers-avatar
Sabina
Member
Member
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2015, 14:53

Geen probleem, graag gedaan!
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Btw 3 dagen golden forest suite in november kost ons 80 euro meer dan een montana kamer met ontbijt. Valt wel mee voor oa een vip fast pass denk ik dan ...
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

volgende week ga ik drie dagen lake forest kamer, dus met hotel fastpass, maar wat is nu het voordeel van een hotel fastpass tov gewone fastpass?
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Dat je een attractie een gewoond Fastpass kan halen met je kaartje en die van het hotel hoef je kaartje niet te gebruiken mag je zo door lopen bij een van je favoriete attracties waar fastpass geld. Alleen tussen een bepaalde tijd kan je die niet gebruiken maar dat zij twee of drie uurtjes rest van de dag wel.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
estheedemuynck
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2017, 16:31

estheedemuynck schreefCOLONvolgende week ga ik drie dagen lake forest kamer, dus met hotel fastpass, maar wat is nu het voordeel van een hotel fastpass tov gewone fastpass?
alles verloopt super hier; zelf upgrade nr suite gekregen, de extra prijs voor lake forest is zo zeker de moeite waard geweest; via onderstaande link enkele sfeerfoto's

https://www.flickr.com/photos/143561378 ... 474939517/
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

estheedemuynck schreefCOLON
estheedemuynck schreefCOLONvolgende week ga ik drie dagen lake forest kamer, dus met hotel fastpass, maar wat is nu het voordeel van een hotel fastpass tov gewone fastpass?
alles verloopt super hier; zelf upgrade nr suite gekregen, de extra prijs voor lake forest is zo zeker de moeite waard geweest; via onderstaande link enkele sfeerfoto's

https://www.flickr.com/photos/143561378 ... 474939517/
Geniet er van.
Volg onze avonturen op instagram
makila
Member
Member
BerichtenCOLON 30
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2015, 14:58

Zo midden December de GF Suite geboekt voor een leuk prijsje (30% korting). Dat wordt een leuk kerstuitje :) Ik en mijn vrouw kijken er al naar uit.
Scar666 schreefCOLONBtw 3 dagen golden forest suite in november kost ons 80 euro meer dan een montana kamer met ontbijt. Valt wel mee voor oa een vip fast pass denk ik dan ...
Id .. zie hierboven. De laatste 2 jaar zijn er af en toe promo/kortingsacties voor GF suites en Compass Club suites. Die promo's zijn echt de moeite waard. Neem een montana-kamer, neem er ontbijt bij, de waarde van de VIP pass en de extra hapjes en drank in de lounge, en je bent dan eigenlijk beter af met een suite ..

Ik ben verbaasd dat promo's op Suites niet asap zijn uitverkocht. Zoveel Suites zijn er niet en ik slaag er altijd in er ééntje te boeken ***met korting**.

Maar ja, er zullen enorm veel mensen zijn, die een standard kamer nemen en dan zelf boterhammekes van thuis meenemen en liever in een 2 uur lange rijen gaan staan dan extra te betalen voor ontbijt + een VIP pass zeker?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar