Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Daar zul je wel zeker gelijk in hebben , maar het valt wel op dat dit eerst gebeurt na het zomerseizoen en niet onmiddellijk. Dus denk ik dat de schade misschien toch wel niet zo groot is :?: :?: :?:
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

De schade is duidelijk merkbaar als je in de attractie zit, maar mss hebben ze in Frankrijk ook bouwverlof waar ze zich aan moeten houden, of moet er nog iets van technologie gemaakt worden,...

Maar daarnaast : Het is toch logisch dat renovaties zoveel mogelijk in het laagseizoen gebeuren, daarom heet het ook 'laag' seizoen: de bezoekersaantallen waarop de sluiting impact heeft zijn veel lager in die periodes.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLONDe schade is duidelijk merkbaar als je in de attractie zit, maar mss hebben ze in Frankrijk ook bouwverlof waar ze zich aan moeten houden, of moet er nog iets van technologie gemaakt worden,...

Maar daarnaast : Het is toch logisch dat renovaties zoveel mogelijk in het laagseizoen gebeuren, daarom heet het ook 'laag' seizoen: de bezoekersaantallen waarop de sluiting impact heeft zijn veel lager in die periodes.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
akkoord, maar halloween en kerstseizoen noem ik nu toch niet echt "laag"seizoen. Enfin gezien de lengte van de renovatie, hadden ze hoe dan ook ergens een belangrijk seizoen mee, zelfs al waren ze vroeger of later gestart. Da's kiezen tussen 2 kwaden zoals ze zeggen he!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

MissMetal schreefCOLONDe schade is duidelijk merkbaar als je in de attractie zit, maar mss hebben ze in Frankrijk ook bouwverlof waar ze zich aan moeten houden, of moet er nog iets van technologie gemaakt worden,...

Maar daarnaast : Het is toch logisch dat renovaties zoveel mogelijk in het laagseizoen gebeuren, daarom heet het ook 'laag' seizoen: de bezoekersaantallen waarop de sluiting impact heeft zijn veel lager in die periodes.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Bouwverlof zou goed kunnen. Mss idd iets wat gemaakt moet worden en ze daar op moeten wachten. Of gewoon planning van werkzaamheden voor een bepaald bedrijf? Als het door derden gedaan wordt en ze moeten zitten wachten tot ze werk krijgen, dan kunnen ze er beter gelijk mee stoppen.

Ik denk echt dat het gewoon een kwestie van werkplanning is. Het moet gebeuren en het liefst zo snel mogelijk, toevallig valt het na het zomerseizoen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

MissMetal schreefCOLONDe schade is duidelijk merkbaar als je in de attractie zit, maar mss hebben ze in Frankrijk ook bouwverlof waar ze zich aan moeten houden, of moet er nog iets van technologie gemaakt worden,...

Maar daarnaast : Het is toch logisch dat renovaties zoveel mogelijk in het laagseizoen gebeuren, daarom heet het ook 'laag' seizoen: de bezoekersaantallen waarop de sluiting impact heeft zijn veel lager in die periodes.

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Als de schade duidelijk merkbaar is als je in de attractie zit , begrijp ik eigenlijk niet waarom ze dan niet onmiddellijk sluiten vooraleer de schade nog groter wordt :?: :?:
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Omdat de attractie nog werkt zonder dat er een risico is dat iemand in gevaar komt... Je voelt gewoon de ribbels op de grond, waar je vroeger amper kon voelen dat je aan het rijden was.

Ze zullen altijd attracties zo lang mogelijk open houden, om niemand te moeten teleurstellen.

Aan rock 'n rollercoaster merk je ook heel goed wanneer het tijd wordt voor onderhoud, maar daarvoor moeten ze hem niet dichtgooien voor het onderhoud plaats kan vinden...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

MissMetal schreefCOLONOmdat de attractie nog werkt zonder dat er een risico is dat iemand in gevaar komt... Je voelt gewoon de ribbels op de grond, waar je vroeger amper kon voelen dat je aan het rijden was.

Ze zullen altijd attracties zo lang mogelijk open houden, om niemand te moeten teleurstellen.

Aan rock 'n rollercoaster merk je ook heel goed wanneer het tijd wordt voor onderhoud, maar daarvoor moeten ze hem niet dichtgooien voor het onderhoud plaats kan vinden...

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Dank voor het antwoord , maar mensen stelt men wel altijd teleur :cry:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Er zal nu eenmaal altijd IEMAND teleurgesteld hé, zelfs al is dat ding op een uurtje op een doodkalme dag gefixt dan gaat er nog iemand zijn die toevallig dan voor een gesloten deur stond en teleurgesteld is.
Onderhoud moet nu eenmaal gebeuren, en als er helaas schade is aan een attractie dan moet dat ook hersteld worden. Liever op deze manier en het hele jaar rond van de parken kunnen genieten dan dat ze een winterstop moeten houden voor renovaties zoals in Bobbejaanland, Walibi en co.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLONEr zal nu eenmaal altijd IEMAND teleurgesteld hé, zelfs al is dat ding op een uurtje op een doodkalme dag gefixt dan gaat er nog iemand zijn die toevallig dan voor een gesloten deur stond en teleurgesteld is.
Onderhoud moet nu eenmaal gebeuren, en als er helaas schade is aan een attractie dan moet dat ook hersteld worden. Liever op deze manier en het hele jaar rond van de parken kunnen genieten dan dat ze een winterstop moeten houden voor renovaties zoals in Bobbejaanland, Walibi en co.
Daar kun heb je gelijk in hebben, maar als er schade is of als de schade zo groot is als geopperd waarom dan die renovatie onmiddellijk uitvoeren en niet noch een redelijk lange tijd verder doen ???? :cry:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONEr zal nu eenmaal altijd IEMAND teleurgesteld hé, zelfs al is dat ding op een uurtje op een doodkalme dag gefixt dan gaat er nog iemand zijn die toevallig dan voor een gesloten deur stond en teleurgesteld is.
Onderhoud moet nu eenmaal gebeuren, en als er helaas schade is aan een attractie dan moet dat ook hersteld worden. Liever op deze manier en het hele jaar rond van de parken kunnen genieten dan dat ze een winterstop moeten houden voor renovaties zoals in Bobbejaanland, Walibi en co.
Daar kun heb je gelijk in hebben, maar als er schade is of als de schade zo groot is als geopperd waarom dan die renovatie onmiddellijk uitvoeren en niet noch een redelijk lange tijd verder doen ???? :cry:
Planning? iets wat ze voor moeten produceren? levertijd materialen? bouwvak? zeg het maar.

Het lijkt me ook zo nutteloos om het nu te sluiten om vervolgens nog te moeten wachten tot het gerepareerd kan worden. Maar ik begrijp uit jouw woorden dat het beter is om nu al te sluiten, zonder dat het waarschijnlijk op dit moment mogelijk is om te repareren en nog meer mensen teleur te stellen?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONEr zal nu eenmaal altijd IEMAND teleurgesteld hé, zelfs al is dat ding op een uurtje op een doodkalme dag gefixt dan gaat er nog iemand zijn die toevallig dan voor een gesloten deur stond en teleurgesteld is.
Onderhoud moet nu eenmaal gebeuren, en als er helaas schade is aan een attractie dan moet dat ook hersteld worden. Liever op deze manier en het hele jaar rond van de parken kunnen genieten dan dat ze een winterstop moeten houden voor renovaties zoals in Bobbejaanland, Walibi en co.
Daar kun heb je gelijk in hebben, maar als er schade is of als de schade zo groot is als geopperd waarom dan die renovatie onmiddellijk uitvoeren en niet noch een redelijk lange tijd verder doen ???? :cry:
Omdat "zomaar" dichtgooien als het nog niet nodig is en er nog niks verholpen kan worden, misschien ook niet het beste idee is? Dan zou ik de reacties wel eens willen zien... Iedereen nog harder zeuren à la "alez zeg, is dat nu ZOMAAR toe terwijl die attractie gewoon zou kunnen draaien?!"
Willen ze dan eens goed doen, en laten ze hem open om zoveel mogelijk mensen nog tevreden te stellen tot hij echt dicht MOET voor de reparatie, dan is het klaarblijkelijk ook niet goed...
Zoals in dit topic al door meerdere personen aangehaald: Ze hebben ook een planning om rekening mee te houden, of materialen die mogelijk niet zomaar in "den brico" voor het grijpen liggen en dus enige levertijd hebben, om nog maar te zwijgen van bouwverlof en mogelijke firma's die van buitenaf ingehuurd worden en die ook een eigen agenda hebben. Het gaat hier niet over een schroefje dat vervangen moet worden, maar over veel grotere werken.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er moet ook geld zijn voor de renovatie en ook dat wordt gepland...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

En het is dan wel iets groots wat er moet gebeuren, maar de slijtage/problemen zijn blijkbaar niet groot genoeg dat het gevaar oplevert voor de bezoekers en de attractie zelf voor nog grotere problemen, dus daarmee is directe sluiting dan ook niet nodig en kunnen ze het beter in een rustigere periode plannen, zodat het vooraf ook beter met de gasten geommuniceerd en zo de teleurstelling beperkt kan worden. Wanneer je een park een heel jaar open wilt houden kan het niet anders dan het attractie sluiten. Willen ze dit voorkomen zullen ze idd beter het hele resort sluiten van november tot en met maart voor al het onderhoud net zoals bij vele andere parken. Maar of dat de beste optie is...?
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Goed nieuws, de data van sluiting zijn aangepast! Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Haha ik ging het ook net posten. Goed nieuws dus voor al zij die hem gemist zouden hebben!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar