Algemeen Disney Village

Alles over Disney Village.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een poster van Coco siert de gevel van de bioscoop in Disney Village.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hallween in Disney Village

Afbeelding

Halloween in Disney Village : 1 oktober 2018 – 4 november 2018
Geniet van het Halloween seizoen in Disney Village!


Halloween in Disney Village: de meest spannende betoveringen!
Laat je tijdens Halloween in Disney Village meevoeren door wazige visioenen en griezelig leuke geluiden in een bovennatuurlijke sfeer waar fun en grollen zich met elkaar verweven.

Een griezel-tastische avond!
Mis het speciale Halloweenfeest op 31 oktober niet, waarbij straatentertainment, shows en concerten het feest een echt spookachtige sfeer geven.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vier ook kerst en nieuwjaar in Disney village

Afbeelding

Kerst in Disney Village : 10 november 2018 - 6 januari 2019
Maak magische herinneringen in Disney Village tijdens de feestdagen!


Een heel vrolijk Disney feest!
Dit jaar zal Disney Village met Kerst schitteren als nooit tevoren en zich in een sprookjessfeer hullen. Ontdek de in de straten georganiseerde kerstmarkt, activiteiten, evenementen en seizoensconcerten. Geniet van overheerlijke feestmaaltijden en van de talloze verrassingen die u te wachten staan. Een onvergetelijke, super magische Disney Kerst voor jong en oud.

Afbeelding

Nieuwjaar in Disney Village : 31 december 2018
Beleef een onvergetelijk oud en nieuw feest in Disney Village!


De schitterende oudejaars vuurwerkshow!
Vier oudejaarsavond in Disney Village!
Op het programma: entertainment, feestmenu's, live concert, parade en Billy Bob’s Music Party!

Luid samen met ons het nieuwe jaar in tijdens de schitterende vuurwerkshow die, zodra de klok twaalf slaat, boven het Lake Disney losbarst!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuw concept voor Disney Village wordt binnenkort onthult

Afbeelding

Er waren al eerder geruchten dat Disneyland Paris Disney village terug wou opwaarderen om meerdere bezoekers er naar toe te lokken. Momenteel is het nog even afwachten op meer informatie over het hermodelleren van the village, men is al zeker over 90% van de komende veranderingen. Disney village zal zich echter blijven onderscheiden van Disney Springs of Downtown Disney, Disney Village wordt anders.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Van mij persoonlijk moeten er niet al te veel veranderingen komen .
Wat wel mag is wat meer animatie ook als er geen speciale events zijn .
Van mij mogen ook die verkoop kraampjes of hoe je ze ook wil noemen die men ziet tijdens bv. Halloween of de kerstperiode het hele jaar door blijven :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

marc schreefCOLONVan mij persoonlijk moeten er niet al te veel veranderingen komen .
Wat wel mag is wat meer animatie ook als er geen speciale events zijn .
Van mij mogen ook die verkoop kraampjes of hoe je ze ook wil noemen die men ziet tijdens bv. Halloween of de kerstperiode het hele jaar door blijven :sorc:
Ik denk dat inderdaad vooral het live entertainment een boost mag krijgen en/of enkele attracties die je trekken naar daar. Natuurlijk zou wat meer groen hier en daar, terrasjes misschien ook wel voor een meer rustgevende beleving kunnen zorgen.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Van mij mogen ze snel beginnen! Ik vind het maar een kille, kale plek. Ik zou veel liever de sfeer zien zoals bijvoorbeeld het plein bij Ratatouille. Terrasjes, veel groen, misschien een watertje. Oh, en sfeervollere muziek.
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

marc schreefCOLONVan mij persoonlijk moeten er niet al te veel veranderingen komen .
Wat wel mag is wat meer animatie ook als er geen speciale events zijn .
Van mij mogen ook die verkoop kraampjes of hoe je ze ook wil noemen die men ziet tijdens bv. Halloween of de kerstperiode het hele jaar door blijven :sorc:
Voor mij mag de gehele vloer herdaan worden ,al die lelijke pilaren weg.
Structureel zie ik niet veel veranderen ,aan die gebouwen kunnen ze niet veel doen qua plaatsverandering.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Japperboy schreefCOLON
marc schreefCOLONVan mij persoonlijk moeten er niet al te veel veranderingen komen .
Wat wel mag is wat meer animatie ook als er geen speciale events zijn .
Van mij mogen ook die verkoop kraampjes of hoe je ze ook wil noemen die men ziet tijdens bv. Halloween of de kerstperiode het hele jaar door blijven :sorc:
Ik denk dat inderdaad vooral het live entertainment een boost mag krijgen en/of enkele attracties die je trekken naar daar. Natuurlijk zou wat meer groen hier en daar, terrasjes misschien ook wel voor een meer rustgevende beleving kunnen zorgen.
Volledig mee eens :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek de nieuwe plattegrond en van Disney Village

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe muntautomaten in Disney Village. Vanaf nu ook met pin (contactloos) betalen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Een nieuwe gratis Marvel-ervaring komt naar Disney Village vanaf 21 juli:

Afbeelding

Disneyland Parijs en hun partner Orange France nodigen gasten uit om in het pantser van Iron Man te kruipen voor een 4-minuten durende 4D VR-ervaring.
Schiet in de ruimte met een verbluffend 360°-beeld voordat je terugkeert naar Disneyland Parijs!

Bron: ED92
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Enkele beelden van de Marvel Iron Man VR experience nabij Earl Of Sandwich


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Vlieg nog tot 2 september in Iron Man armor naar Disney Village!

Afbeelding

Ter gelegenheid van het Super Heroes-seizoen biedt Orange een exclusieve virtual reality-ervaring in Disney Village!

Nadat ze het pantser van Tony Stark hebben opgezet, gaan ze de straat op in New York, tussen gebouwen en lucht. Ze worden in de ruimte aangedreven en ontdekken een adembenemend en magisch uitzicht van 360 ° voordat ze landen in Disneyland Parijs, gehost door de Marvel Super Heroes.

Helemaal gratis, de attractie is elke dag open van 16u tot 22u, tot 2 september.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

[Nieuws] Op 24 december 2018 werd een vergunning aangevraagd voor de sloping van de Disney Events Arena.

Afbeelding

De event arena voor bedrijven, voor gebruik van shows, vergaderingen, banketten, zomerkampen, sportactiviteiten, enz., zal volgens de plannen van 24 december 2018 platgegooid worden, mogelijks voor plaats te maken voor een vernieuwing van Disney Village dat hopelijk in 2019 voor wat verrassingen zal zorgen.

Bron: Disneyland Paris Works
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar