Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Maly
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2018, 07:53

Enkele vraagjes over de Infinity die we volgende week willen aanschaffen:
- als we online het jaarpaspoort aanvragen, is dit een voucher die ze per mail versturen of krijg je dit effectief op je adres want dan gaat het te laat zijn
- hoe zit het met de parking voor de eerste dag? Gewoon te betalen? Bij aanschaf van onze vorige jaarpaspoorten sliepen we steeds in een geselecteerd hotel en gingen we met de bus maar nu hebben we een hotel zonder shuttledienst...
- mag je met een Infinity altijd parkeren bij New York, Sequoia Lodge en Newport Bay? Of is dit slechts op enkele momenten?
- Wij hebben een zoontje van 2, hij heeft dus nog een toegangsticket nodig, als we gebruik willen maken van de VIP-plaatsen voor parade enz mag hij wel ook gewoon mee naar de VIP-plaatsen?

Dankjewel!
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Maly schreefCOLONEnkele vraagjes over de Infinity die we volgende week willen aanschaffen:
- als we online het jaarpaspoort aanvragen, is dit een voucher die ze per mail versturen of krijg je dit effectief op je adres want dan gaat het te laat zijn
- hoe zit het met de parking voor de eerste dag? Gewoon te betalen? Bij aanschaf van onze vorige jaarpaspoorten sliepen we steeds in een geselecteerd hotel en gingen we met de bus maar nu hebben we een hotel zonder shuttledienst...
- mag je met een Infinity altijd parkeren bij New York, Sequoia Lodge en Newport Bay? Of is dit slechts op enkele momenten?
- Wij hebben een zoontje van 2, hij heeft dus nog een toegangsticket nodig, als we gebruik willen maken van de VIP-plaatsen voor parade enz mag hij wel ook gewoon mee naar de VIP-plaatsen?

Dankjewel!
1) Je krijgt een voucher die je ter plekke moet omruilen bij bureau passeport anuel
2) Parking is betalend eerste dag en krijg je niet terug of verrekend.
3) Je mag enkel bij de hotels parkeren als je er een dinerreservatie of reservatie voor het zwembad hebt
4) VIP plekken zijn enkel voor inifnity houders. geen infinity pas per persoon = geen toegang
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Geen idee eigenlijk hoe het met het zoontje zal gaan hij heeft nog geen abonnement of toegangskaartje nodig, dus zou ik verwachten dat hij gewoon mee mag?

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

MissMetal schreefCOLONGeen idee eigenlijk hoe het met het zoontje zal gaan Afbeelding hij heeft nog geen abonnement of toegangskaartje nodig, dus zou ik verwachten dat hij gewoon mee mag?

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
zonder infinity pas kan je geen reservatie maken, zonder reservatie kan je de vip zone niet in.
Dus ik vrees dat dat niet gaat pakken... Wat ik eerlijk gezegd zelf heel absurd zou vinden, maar 't zou niet de eerste keer zijn dat ze in zulke dingen vrij onlogische regels hanteren... dus ik vrees ervoor dat ze gewoon gaan zeggen geen infinity = geen reservatie = geen toegang...
Afbeelding
Maly
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2018, 07:53

Ik heb daarstraks naar Disney gebeld. Ze wist het zelf niet maar is het gaan navragen en daar zeiden ze me dat je per betalende Infinity 1 kind <3 jaar mag meenemen voor de VIP-plaatsen. We vertrekken zaterdag, mocht het uiteindelijk anders zijn dan ze gezegd hebben aan de telefoon horen/lezen jullie het wel :-).
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Maly schreefCOLONIk heb daarstraks naar Disney gebeld. Ze wist het zelf niet maar is het gaan navragen en daar zeiden ze me dat je per betalende Infinity 1 kind <3 jaar mag meenemen voor de VIP-plaatsen. We vertrekken zaterdag, mocht het uiteindelijk anders zijn dan ze gezegd hebben aan de telefoon horen/lezen jullie het wel :-).
Als je wil, graag, want ik ben er toch wel heel benieuwd naar eigenlijk! Zou toch zeer absurd zijn dat je als je met 2 ouders en een kleintje gaat bij wijze van spreken de buggy maar naast de zone moet laten staan... :shock:
Anderzijds zou het echt niet de eerste keer zijn dat ze zulke logica hanteren... :roll:
Afbeelding
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Wij hebben ons zoontje van 1 onlangs ook gewoon mee mogen nemen in de VIP-zone. Doen ze helemaal niet moeilijk over. Zo heeft hij goed kunnen genieten van de parade en Illuminations. :D
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

saskia_d schreefCOLONWij hebben ons zoontje van 1 onlangs ook gewoon mee mogen nemen in de VIP-zone. Doen ze helemaal niet moeilijk over. Zo heeft hij goed kunnen genieten van de parade en Illuminations. :D
Gelukkig dat ze daar dan niet moeilijk over hebben gedaan.

Al vind ik persoonlijk wel dat je als gehandicapte Infinityhouder dan ook je (1) begeleider mee zou moeten mogen nemen, maar dat mag dan weer niet, dan krijg je het antwoord ga maar op de plekken daarvoor staan terwijl je wel voor die Infinity betaald. Gelijke monniken, gelijke kappen.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Daar volg ik je in Yolayo.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Denk dat ze het toelaten omdat een kind -3 jaar geen jaarkaart kan kopen, en ook geen ticket nodig heeft.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Prins Adam schreefCOLONDenk dat ze het toelaten omdat een kind -3 jaar geen jaarkaart kan kopen, en ook geen ticket nodig heeft.
snap het op zich wel voor een deel ( want een kind zonder toezicht is natuurlijk vragen om problemen) maar of ik het heel fair vindt is een 2de natuurlijk. Beide gratis dus beide evenveel rechten want ook de begeleider koopt geen ticket. Ik kan mezelf nog wel redden maar er zijn toch een aantal gehandicapte Infinityhouders die zich niet alleen kunnen redden.....dus die hebben de Infinity puur voor de entree, puur en zuiver kijkend naar beide geen entree hoeven betalen vind ik het geen gelijke monniken gelijke kappen.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Maly
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2018, 07:53

Even een update: ons zoontje is vandaag gewoon mee mogen gaan kijken naar de parade op de VIP-plaatsen.
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Gisteren genoten van een milkshake te Victoria. Wel jammer dat er geen Infinity-korting te krijgen is. Zo ook bij de Black Panther-ijshoorn.
Alle begrip dat het voor de drank- en ijskarren niet mogelijk is, aangezien zij geen kassasysteem hebben, maar het begint toch op te vallen dat het op meerdere plaatsen met wel een kassasysteem niet mogelijk is deze korting te krijgen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Stijneke schreefCOLONGisteren genoten van een milkshake te Victoria. Wel jammer dat er geen Infinity-korting te krijgen is. Zo ook bij de Black Panther-ijshoorn.
Alle begrip dat het voor de drank- en ijskarren niet mogelijk is, aangezien zij geen kassasysteem hebben, maar het begint toch op te vallen dat het op meerdere plaatsen met wel een kassasysteem niet mogelijk is deze korting te krijgen.
Dat viel me vandaag ook op. Aan de molen in fantasyland zeiden ze ook geen korting te kunnen geven.
Aangezien dat een vast gebouw is had ik daar wel korting verwacht.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Annabelle schreefCOLON
Stijneke schreefCOLONGisteren genoten van een milkshake te Victoria. Wel jammer dat er geen Infinity-korting te krijgen is. Zo ook bij de Black Panther-ijshoorn.
Alle begrip dat het voor de drank- en ijskarren niet mogelijk is, aangezien zij geen kassasysteem hebben, maar het begint toch op te vallen dat het op meerdere plaatsen met wel een kassasysteem niet mogelijk is deze korting te krijgen.
Dat viel me vandaag ook op. Aan de molen in fantasyland zeiden ze ook geen korting te kunnen geven.
Aangezien dat een vast gebouw is had ik daar wel korting verwacht.

Is wel heel raar. vorige week ook bij victoria’s gegeten en gedronken en toch geen korting met welke pas dan ook. En dat is best balen want een milkshkae kost gewoon 10euro daar en om nou te zeggen dat je heel veel voor je geld krijgt dat absoluut nou ook weer niet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar