runDisney Parijs costuums

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

hier mijn shirt van de afgelopen twee Rundisney edities.
AfbeeldingAfbeelding
tekst zelf bedacht, pinocchio afbeelding op internet gezocht, en laten drukken (in Waltograph font) op een echt hardloopshirt van Adidas. het is sublimatieprint, dus wit is daarbij niet mogelijk, maar de handschoentjes lijken alsnog wit op zo'n geel shirt... maar door sublimatie voel je helemaal niet zo'n "hard plakaat" op het shirt. draagt dus heel comfortabel.
veel leuke reacties op mijn shirt gehad en de foto met Pinocchio zelf en Japie Krekel is natuurlijk super...
het zou zomaar kunnen dat ik dit jaar wéér ditzelfde shirt aan doe :D , het is niet voor niets mijn forum-naam ...
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wat een geweldige kostuums komen er hier voorbij, heerlijk.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Nu al mijn favoriete topic :p

Hey ho, kom ik weer even opscheppen met mijn kostuums. Velen van jullie hebben ze al vaak genoeg gezien maar voor nieuwe mensen is het altijd leuk om te delen (en ben zelf heel trots) :lol:

2016:
5K - Emile (met Remy), die ik jammer genoeg niet heb kunnen doen.
21K - de Pixar bal!
Afbeelding
Afbeelding

2017:
5K - Rosie van Starlit Princess Waltz, raakte de waaier kwijt toen ik in de park was wat heel zonde is
10K - Stars on Parade Maleficent, tot nu toe mijn beste race + kostuum
21K - Danser van Anniversary show
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor 2018 heb ik de 5K en 21K idee al klaarliggen, maar kan pas deze maand beginnen. Ik kijk vooral naar de kleren en stofjes die ik al heb, dus ik gebruik vooral katoen, wat ik dan verf. Ik ben ook meer een knutselaar dan een hardloper, dus ik heb geen probleem dat ik meer focus op de looks.

Mijn eigen verwachtingen groeien dus ik ben een beetje streng met mezelf om mezelf zien te overtreffen. Ik hoop meer met papier mache te werken (zoals Maleficent) en hopelijk leren hoe de naaimachine werkt. Mijn doel is dan ook wat professionelere RunDisney kostuums te maken :sorc:
Laatst gewijzigd door 3 op MagieDeDisney, in totaal 13 keer gewijzigd.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

De kogel is door de kerk, we gaan als Mr Smee en Peter Pan. Nu nog de loopkledij verven en bedrukken.. Gisteren enkele goeie stukken op de kop getikt in de solden bij decathlon, witte looptshirts voor 3 euro, daarvoor kun je niet sukkelen

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

MagieDeDisney schreefCOLON
Hey ho, kom ik weer even opscheppen met mijn kostuums. Velen van jullie hebben ze al vaak genoeg gezien maar voor nieuwe mensen is het altijd leuk om te delen (en ben zelf heel trots) :lol:
Die van jou kunnen we niet vaak genoeg zien! ze blijven geweldig :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik heb net voor ons hardloop shirts besteld. Voor mij captain America, voor mijn man Spider-Man (wel een Sony variant, maar ach). Zou ee nog wel de schild oren bij willen, maar eerst eens kijken hoe die staan
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Leuk om de foto's te zien!

@Olaflover, bedoel je mickey ears en dan met de vorm van Cap's schild? Had je die al, ze zijn nu nog te koop in DLP.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLONLeuk om de foto's te zien!

@Olaflover, bedoel je mickey ears en dan met de vorm van Cap's schild? Had je die al, ze zijn nu nog te koop in DLP.
Ja, die bedoel ik. Heb ze nog niet, maar we zijn er over een maand, dus ga dan eens kijken hoe het staat
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Ik heb ook plannen voor spiderman, wat leuk! Alleen worstel ik met de maten. (Made in china ...) Legging is xxxl en past, terwijl het xxxl shirt veel te groot is. Nu terug naar XL, terwijl die volgens de maattabel voor mannen is die 20 cm kleiner zijn (en ruim 10 kilo lichter)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Olaf, die zijn cute! Let wel op, ze staan volgend mij niet zo stevig rechtop als andere oortjes.

@Koen Ik heb via Ali voor mijn vriend het shirt van Thor besteld, dat was een XL, normaal draagt hij M, en het past, heeeeel ietsjes aan de strakkere kant misschien, als hij er een HM in zou moeten lopen hadden we voor XXL gekozen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

thor is leuk, maar heeft eigenlijk wel een cape en hamer nodig, plus de MCU versie van Spiderman is toch echt wel geweldig.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

RunningKoen schreefCOLONthor is leuk, maar heeft eigenlijk wel een cape en hamer nodig, plus de MCU versie van Spiderman is toch echt wel geweldig.

Ik zie niet probleem :P Cape is er, hamer wordt van piepschuim gemaakt. Donald showt de cape, was de enige foto die ik had van het capeje ;)
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Super leuke kostuums.

Weet hier iemand een adres waar je een (eigen) shirt kunt laten bedrukken?

Ik had iets gevonden maar dat leek toch teveel op vinyl. Dan loop je met een plastic plakkaat op je borst en dit zit niet fijn op de borst omdat het dan niet mee rekt. Als het wel rekt krijg je vaak lelijke scheuren in je bedrukking.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

@Eleanor

Je zou eens een berichtje kunnen sturen naar run and casual, te vinden op Facebook. Of misschien tshirtdeal.nl
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLON@Olaf, die zijn cute! Let wel op, ze staan volgend mij niet zo stevig rechtop als andere oortjes.

@Koen Ik heb via Ali voor mijn vriend het shirt van Thor besteld, dat was een XL, normaal draagt hij M, en het past, heeeeel ietsjes aan de strakkere kant misschien, als hij er een HM in zou moeten lopen hadden we voor XXL gekozen.
Bedankt voor de tip! Ik heb ze nog niet in het echt gezien, alleen van foto’s. Had wel het idee dat het een leuke twist aan de outfit zou geven ;)
Mijn man heeft een Sony Spider-man shirt, niet verder vertellen he ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar