Nieuw Signature Marvel Superhelden Arrangement

Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

In een bizarre wending heeft disneyland beslist om spiderman voor iedereen beschikbaar te maken voor een meet en greet alsook het marvel dinner.
Dus dit maakt dit dure arrangement eigenlijk overbodig.


Update dlp heeft het aankondigingsbord aangepast en Spiderman verwijderd.
Afbeelding
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Prins Adam schreefCOLONBen jij fan van de Marvel Superhelden? Dit heldhaftige Marvel arrangement geeft je heel veel zeer exclusieve Marvel extra's!

Signature Marvel Superhelden Arrangement (Meer info: klik hier)

Deze limited-edition* arrangementen zijn alleen beschikbaar voor aankomsten van 10 juni t/m 30 september 2018 tijdens de Marvel Superhelden Zomer.

Afbeelding

Inbegrepen:

* Verblijf in Disney hotel inclusief tickets voor beide parken.

* Een diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Superhelden op de eerste dag van je verblijf
(Diner (Amerikaans buffet) met ontmoetingen met Marvel Figuren: all-you-can-eat buffet diner in Manhattan Restaurant (inclusief 1 frisdrank) met ontmoetingen met Captain America, Thor of Black Widow. Aankomst in het restaurant van 18.00 - 21.30 uur. Diner is per persoon op de eerste dag van je verblijf. Voor meer gemak raden we je ten zeerste aan om al voor je aankomst je gewenste aanvangstijd te reserveren. Selecteer een aanvangstijd in het "Extra opties voor het arrangement" onderdeel van ons boekingsproces op onze website of bel naar +33 1 60 30 40 50 of ga naar de informatiebalie (concierge) in je Disney Hotel.)

* Een exclusieve ontmoeting met Spider-Man

* Zakgeld t.w.v. €60 te gebruiken in verschillende boetieks en restaurants & Disney PhotoPass+ voor in de parken
(Aanbiedingen op de website kunnen gecombineerd worden met het Signature Marvel Arrangement, op basis van beschikbaarheid)


Boeken kan online: klik hier

Vanaf 13 maart kunnen Infinity en Magic Plus jaarpashouders profiteren van een exclusieve korting via de reserveringslijn.

Het pakket ziet er zo uit!

Voucher voor een cadeaubon ter waarde van 60 euro, af te halen met de voucher in bepaalde shops. De cadeaubon is geldig tot 30 dagen na activatie.

Marvel Diner Buffet in restaurant Manhattan met Captain America, Thor en Black Widow.

Exclusieve ontmoeting met Spider-Man op de 2de dag van je verblijf tussen 10u en 16u in de Walt Disney Studios.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Signature Marvel Package giftkaart geldig in alle Disney restaurants en winkels in de parken en de World of Disney StoreAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

Wij hebben het in augustus. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zojuist een video van Curious Axel gekeken over het Marvel dinner. Valt me tegen dat er geen characters tijdens het eten rondlopen. Ik zag bij de photo locatie Black Widow, Thor en Captain America. Maar Black Widow ging gelijk weer weg nadat er alleen van hun drieën een foto werd gemaakt. Ik vraag me af of je met Black Widow dan ook op de foto kan...?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er waren 3 figuren waarmee je op de foto kon. We kregen een soort kaart hiervoor op de tafel, ze kwamen ons dan halen en kregen foto met Thor en Captain America.
Maar op formulier dat wij bij de receptie kregen stond dat we ze alle drie konden ontmoeten en niet minder.... dus gaan klagen bij de manager en ze deden hun best maar Black Widow was al weg.
Het eten was voor ons best ok, maar er waren bv geen frieten, wat ik niet erg vind maar velen wel.AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afgelopen weekend hadden wij dus ons Signature Marvel Superhelden Arrangement, met op zondag het diner in Manhattan Restaurant van Disney's New York hotel.
Dit diner was tot dit weekend alleen te boeken als je het speciale arrangement geboekt had inclusief Disney hotel. Nu is het zo dat iedereen er nog kan reserveren van 3 dagen voor je diner (als er nog plek is). De prijs is dan 69 euro per persoon. Voor deze prijs krijg je een buffet en kan je Thor, Captain America en/of Black Widow ontmoeten (Er is ook een Photopass fotograaf). Op de brief die we bij het inchecken kregen stond dat we ze alle 3 zouden ontmoeten, dat werden er achteraf meer 2 spijtig genoeg. Ook nadat we het melden, omdat Black Widow al weg was...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bij ons pakket hoorde ook nog een Giftkaart van 60 euro, te gebruiken binnen de 30 dagen in alle shops en restaurants van de Disney Parken en de World of Disney Store.

Afbeelding


En Maandag hadden we nog de Exclusieve ontmoeting met Spider-Man, deze was tussen 10u en 16u. Nadat je jezelf aangemeld hebt naast Disney Junior krijg je een tijd om terug te komen. Na 10 minuten waren we al aan de beurt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog belangrijk om te weten, als je dit pakket boekt met Infinity pas krijg je korting, wel krijg je GEEN Photopass+. Deze krijg je wel als je het normale arrangement boekt. Hetzelfde is trouwens ook geldig voor het Signature Celebration Arrangement.

Wil je 1 van de beide pakketten boeken, kijk dan hier:
*Signature Marvel Superhelden Arrangement
*Nieuw Signature Celebration Arrangement
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Dat ziet er niet slecht uit dat buffet! Beetje vergelijkbaar met parkside diner maar toch hier en daar wat zaken die je daar niet ziet. Vooral de Marvel themed macarons en dessertjes vind ik wel heel leuk dat ze het thema zo door trekken!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Lees nu in een FB groep dat je het Marvel dinner niet meer kan reserveren 3 dagen van te voren via de telefoon, maar dat dit alleen nog kan bij de conciërge van het Disney hotel, City Hall of Studio Service.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

Laura schreefCOLONLees nu in een FB groep dat je het Marvel dinner niet meer kan reserveren 3 dagen van te voren via de telefoon, maar dat dit alleen nog kan bij de conciërge van het Disney hotel, City Hall of Studio Service.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Gisteren in hotel New York hebben ze gezegd dat je 3 dagen op voorhand met de conciergerie van het hotel moet bellen om te reserveren

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

zouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

RunningKoen schreefCOLONzouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.
Toen wij er waren was eerste dag en alles liep niet zoals het hoort, nu loopt het wel goed naar wat ik hoor!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Prins Adam schreefCOLON
RunningKoen schreefCOLONzouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.
Toen wij er waren was eerste dag en alles liep niet zoals het hoort, nu loopt het wel goed naar wat ik hoor!
Wat vond je van het eten? Kan je de sfeer beschrijven? Mijn zus is een diehard Marvel fan, dus ik wil dit eventueel inplannen als verrassing :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

RunningKoen schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
RunningKoen schreefCOLONzouden jullie het Marvel Dinner aanbevelen? Het ziet er goed en lekker uit, maar kost ook wel wat. Aanrader of niet? Ik twijfel nog.
Toen wij er waren was eerste dag en alles liep niet zoals het hoort, nu loopt het wel goed naar wat ik hoor!
Wat vond je van het eten? Kan je de sfeer beschrijven? Mijn zus is een diehard Marvel fan, dus ik wil dit eventueel inplannen als verrassing :)
Het eten is wat Amerikaans, was lekker maar geen luxe dingen.... ALs je het beste buffet tegen leuke prijs zoekt is Cape Cod in Newport Bay het beste.
Toen wij er waren (eerste dag) was er ook geen Marvel muziek, wat nu wel zo zou zijn. Je betaald een stuk voor de ontmoetingen met de figuren, als je die graag wilt zou ik het doen. En het eten is erbij en is best te doen. Als je wat omhoog kijkt in de berichten zie je onze fotos.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik vind het zeker een aanbeveling! Bij ons was het lekker rustig, er speelde een pianist live, eten vond ik erg lekker (op de gekleurde hamburgers en macarons na dan), ruime keuze aan rauwkorst en heel uitgebreid toetjes buffet! Characters waren top! Voelde helemaal niet gehaast, hadden alle tijd en foto's van de photopass zijn erg goed geworden. Er was ook diverse vis (zalm en witvis wat ik me zo herinneren), warme groenten was sperziebonen en iets met paprika. Genoeg keuze en ik vond het zeker waard! Wij zaten zo'n 2,5u denk ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar