Résidence Du Parc

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Het Résidence du Parc ligt heel erg dicht bij Disneyland Parijs. Dus ideaal voor degenen die low budget meerdere dagen het park willen bezoeken. Met de volledig uitgeruste kitchenette, kunt u uw eigen diner verzorgen!

Ligging:
Het appartementencomplex ligt in een rustige omgeving op 2,5 km afstand van Disneyland Parijs. Op slechts 30 meter is er een bushalte en op 1 km afstand is er een metro/RER station. Het Centre Commercial Val d’Europe treft u aan op 1,5 km van uw appartement.

Faciliteiten en services:
Résidence du Parc biedt een breed scala aan diensten:
  • Receptie
  • Ontbijtzaal
  • Fitnessruimte
  • Vergaderzaal
  • Gratis openbaar parkeren is mogelijk bij het hotel zelf
  • Shuttlebus naar Disneyland Parijs
  • Lift
  • Airco in de lounge
  • Tuin, park en panoramisch uitzicht vanaf het terras
  • Buitenzwembad
  • Kamers/voorzieningen voor gasten met een handicap
  • Huisdieren toegestaan
Appartementen:
Het Résidence du Parc heeft 153 appartementen/studios (maximaal 5 personen, in 1- of 2-kamerappartementen) die warm en modern zijn ingericht en die beschikken over:
  • Badkamer met bad/douche
  • Toilet
  • Telefoon
  • Bureau
  • Kabel/sateliettelevisie
  • WiFi-internet (gratis)
  • Kitchenette met magnetron, koelkast, servies en bestek
  • Airconditioning
Eten en drinken:
Ontbijten kunt u in de ontbijtzaal.

Het ontbijt, de lunch en het diner kunt u uiteraard in uw kitchenette bereiden maar u kunt deze ook nuttigen in het Disneyland Parijs, in het Centre Commercial Val d'Europe of in een van de eetgelegenheden in Montévrain.

Shopping en ontspanning:
In het seizoen kunt u een verfrissende duik nemen in het buitenzwembad van het hotel.

De stad Parijs maar ook het Centre Commercial Val d'Europe bieden voor iedere smaak voldoende winkelgelegenheid. In de nabije omgeving kunt u golfen en voor de paardenliefhebbers is er een manege.

Contactgegevens:
Résidence du Parc
2, Rue Edouard Buffard
77144 Montévrain
http://residenceduparcmontevrain.h-rez. ... ex_nl.html


Bron: Magische Nachten
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Heeft iemand van hier al eens in dit hotel geslapen? Hoe beviel het?
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

crepe-au-chocolat schreefCOLONHeeft iemand van hier al eens in dit hotel geslapen? Hoe beviel het?
Wij hebben hier in oktober geslapen.
Ik zou er persoonlijk geen 2e keer heen gaan.
Kamer was opzich prima, ruim genoeg met nette badkamer en klein keukentje. Het bed was echt verschrikkelijk. Mijn man noemde het een gewatteerde plank haha. Aangezien ik het bed toch echt het belangrijkste vind aan een kamer zou ik het je niet aanraden. Tenzij je van een hard bed houdt natuurlijk ;)
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Nee het bed vind ik juist heel belangrijk, daarom ben ik ook heel erg aan het twijfelen over welk hotel ik wil gaan boeken.. Recensies wisselen zo erg en ik wil niet te veel betalen eigenlijk :P Verder zoeken dan maar dus..
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Heb je parc en suites al eens bekeken zijn goede bedden wij hebben er al paar keer geslapen.
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Ik heb die nu inderdaad gevonden voor een goede prijs :) iedereen hier is tot nu toe positief over dat hotel volgens mij
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

crepe-au-chocolat schreefCOLONIk heb die nu inderdaad gevonden voor een goede prijs :) iedereen hier is tot nu toe positief over dat hotel volgens mij
Over Park & Suites zijn wij wel heel erg te spreken!
Beide keren dat we daar hebben geslapen waren super!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Sulley84
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 12:07

Mensen hier recent nog geweest? Wij gaan aankomend weekend 1 nacht overnachten met 1 baby en 1 kind. Wij zijn niet heel veeleisend maar lees zoveel varierende verhalen dat ik heel benieuwd ben of er recent hier nog iemand geweest is
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Iemand hier recent nog geweest misschien?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

In maart en mei geweest. In oktober gaan we terug. Geen luxe maar zeker niet slecht. Goeie ligging en handig met het keukentje.
Sabrina_12
Member
Member
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2017, 01:31

Stitch87 schreefCOLONIn maart en mei geweest. In oktober gaan we terug. Geen luxe maar zeker niet slecht. Goeie ligging en handig met het keukentje.
Dank je wel. Ben benieuwd..
Sulley84
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 12:07

Wij zijn ook in okt en mei hier verbleven en ga in okt weer met mijn dochter. Wij vonden het prima te doen. Het is heel simpel maar keukentje is ideaal. Had wel eenn eigen kussen mee. Ongeveer 10 min van de parken af. Voor ons voor dat geld goed te doen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar