Nieuw reserveer je restaurant ook online - Disneyland Paris

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Sinds kort kan je jouw restaurant ook online reserveren in Disneyland Paris.

Reserveren kan via de DLP website: klik hier

Je kan reserveren tot 2 maand vooraf, lukt het niet of reserveer je voor grote groepen, dan moet je contact opnemen via het speciale telefoonnr: +33 1 60 30 40 50 (in Engels of Frans open 24u/24u 7op7)

TIP! Ook als je half- of volpension hebt reserveer je best vooraf.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik heb het zelf al getest. De toepassing heeft wel nog véél kinderziektes. Als je foutmeldingen krijgt is de boodschap blijven proberen en pagina refreshen, een keer cookies verwijderen of andere browser wil ook al eens helpen...
Op tablet/smartphone werkte het bij mij tot op heden nooit, enkel op de computer zelf.
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Krijg je een bevestiging per e-mail van je reservering ? Ik heb net 25 keer geprobeerd om bij inventions te reserveren, uiteindelijk gelukt, maar dan kreeg ik een bevestiging dat ik gereserveerd had voor 1 persoon, terwijl ik voor 2 personen en 2 kids heb gereserveerd, maar ik krijg ook geen extra bevestiging per mail. Is het nu gereserveerd of niet ?
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Oef, het is uiteindelijk gelukt :-) Mailbevestiging gekregen voor 4 personen, en die voor 1 persoon kunnen annuleren. Kinderen zullen blij zijn!

Nu hopen dat de volgende dagen de andere reservaties ook lukken, ik zou nog auberge du cendrillon willen proberen, en dan twijfel tussen café Mickey of Silver Spur.

Iemand het nieuwe café Mickey al uitgeprobeerd ?
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Iemand enig idee wanneer de online reserveringen voor oktober open gaan? Zou dat pas gelijk met het bekend maken van de openingsuren van de restaurants zijn? Want dan kan ik beter telefoneren.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

timheidi schreefCOLONIemand enig idee wanneer de online reserveringen voor oktober open gaan? Zou dat pas gelijk met het bekend maken van de openingsuren van de restaurants zijn? Want dan kan ik beter telefoneren.
Als het goed zijn, zijn die al voor een groot deel bekend.
Volg onze avonturen op instagram
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Voor oktober kan je dus nog niet online reserveren, noch via mijn pc op het werk, noch via die thuis. Ik vond het vreemd, vandaar de vraag of de uren al bekend waren
. Nog maar wachten dus.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

timheidi schreefCOLONVoor oktober kan je dus nog niet online reserveren, noch via mijn pc op het werk, noch via die thuis. Ik vond het vreemd, vandaar de vraag of de uren al bekend waren
. Nog maar wachten dus.
via telefoon kan het 60 dagen vooraf dus tem 14/10 kan je al reserveren... online moet nog opengezet worden.
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Yes, net gebeld voor oktober, we hebben reservaties voor inventions en auberge de cendrillon, de meisjes gaan zo blij zijn! En maandagavond gaan we naar captain jack’s, voor silver spur kon ze nog geen reservatie maken, kon zijn dat het dicht ging zijn.
Gebruikers-avatar
Andastra
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2016, 12:02

Ik heb vanmorgen contact opgenomen met Disneyland ivm het online reserveren en dat oktober nog niet open stond en ze hebben het direct opgelost! Vanaf nu kan je dus 60 dagen op voorhand reserveren ook online :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Andastra schreefCOLONIk heb vanmorgen contact opgenomen met Disneyland ivm het online reserveren en dat oktober nog niet open stond en ze hebben het direct opgelost! Vanaf nu kan je dus 60 dagen op voorhand reserveren ook online :)
Top
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Net eens gekeken maar oktober staat toch echt nog dicht bij mij hoor. Enfin mijn reservaties zijn vorig weekend al gemaakt in city hall. :)
Afbeelding
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Hier ook getest en je kan reserveren tot de eerste week van november. Enkel silver spur staat nog dicht vanaf oktober, maar dat hadden ze aan de telefoon ook gezegd dat het kon zijn dat het dicht zou zijn. Wel dom dat én silver spur én the steakhouse gelijktijdig gesloten zijn ...
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Als ik alles goed begrepen heb moet ik voor een tafel te reserveren voor 21 December aanstaande dus nog wachten tot Oktober :?: :?:
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

marc schreefCOLONAls ik alles goed begrepen heb moet ik voor een tafel te reserveren voor 21 December aanstaande dus nog wachten tot Oktober :?: :?:
Je kan nu al kijken of het lukt of niet :) Ze lijken nu verder van te voren voor een langere tijd vrij te geven, het is niet zo strak 60 dagen van te voren als bij het bellen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar