Indiana Jones et le Temple du Péril

Alles over het Disneyland Park.
BUTTON_POST_REPLY
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Nee wat ik heb begrepen zou de tweede baan meer haaks op de baan komen te staan die we nu hebben. Hoe ze dat precies wilde gaan doen weet ik niet meer.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

ohkey, compleet anders dus. een duel leek me ook wel wat, een knipoog naar de Temple of doom :)
When you wish upon a star!
Afbeelding
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Arthur schreefCOLON Wist je dat dit model gewoon een kopie van een bestaande achtbaan was?
Van welke baan dan?

Wisten jullie trouwens dat het de bedoeling was dat de baan maar tijdelijk zou blijven staan. Daarom moest de tempel een aantal jaar terug worden vernieuwd, het gekozen materiaal was namelijk niet berekend op zo lang blijven staan. Alleen door geldgebrek werd het geplande gebied niet ontwikkeld en werd de baan opgeknapt in 1998.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
disneygekkie
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2018, 15:51

paterdave2 schreefCOLON
Arthur schreefCOLON Wist je dat dit model gewoon een kopie van een bestaande achtbaan was?
Van welke baan dan?

Wisten jullie trouwens dat het de bedoeling was dat de baan maar tijdelijk zou blijven staan. Daarom moest de tempel een aantal jaar terug worden vernieuwd, het gekozen materiaal was namelijk niet berekend op zo lang blijven staan. Alleen door geldgebrek werd het geplande gebied niet ontwikkeld en werd de baan opgeknapt in 1998.
leuke feitjes, ik ben in Disney geweest ver voordat ie er was in 92, en toen we weer heen gingen was indiana jones net af, super fan van indiana jones, ultiem ritje toen en nu (mijn ??? bij waarom ooit achteruit)
ik kan mij ook niet herrinneren dat het ooit verschil was tussen het materiaal tot aan de renovatie/nieuwbouw, je kijkt daar als kind minder naar.. leuk om nu dan achter te komen
When you wish upon a star!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bij Indiana Jones kan je vaak een extra fastpass ticket halen. Ook als je al een fastpass ticket hebt voor een andere attractie...
Deze tickets zijn genomen op 10 min verschil met hetzelfde toegangskaartje.Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLONBij Indiana Jones kan je vaak een extra fastpass ticket halen. Ook als je al een fastpass ticket hebt voor een andere attractie...
Deze tickets zijn genomen op 10 min verschil met hetzelfde toegangskaartje.Afbeelding
Foutje in het fastpass systeem blijkbaar? ééntje in WDS en ééntje in DP kan ook tegelijkertijd maar da's vrij algemeen geweten. 2 in 1 park heb ik echter nog nooit gezien. Handig om weten!
Maar het kan mogelijk ook een momentopname zijn en dat ze dit tegen morgen alweer recht gezet hebben natuurlijk, mochten ze dit zelf inderdaad ook ontdekken...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Je kon dit voorheen ook doen bij Star Tours, helaas werkt dit niet meer sinds de verbouwing. Enkel alleen nog te halen bij Indiana Jones.
Ik heb volgens mij ook al eens geprobeerd in elk park een FP te halen, maar dit ging volgens mij ook niet, weet mij dat niet goed te herinneren.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dacht altijd dat zoiets niet mogelijk was.Zal waarschijnlijk dan ook wel niet lang duren :?: :?:
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Het kan al jaren, dus ik denk niet dat het snel zal veranderen.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Indiana Jones heeft als eerste FP gekregen en heeft een individueel systeem (niet gekoppeld aan de overige attracties. Star Tours had dat ook, maar bij het vervangen van de automaten is deze attractie wel gekoppeld en kun je die niet meer 'extra' pakken.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mich€l schreefCOLONIndiana Jones heeft als eerste FP gekregen en heeft een individueel systeem (niet gekoppeld aan de overige attracties. Star Tours had dat ook, maar bij het vervangen van de automaten is deze attractie wel gekoppeld en kun je die niet meer 'extra' pakken.
Dacht wel dat het op zoiets zou uitdraaien als de andere attracties het ook niet of niet meer hebben.
Bedankt voor deze uitleg :thumbs:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vandaag wordt Indiana Jones™ and the Temple of Peril 25 jaar!!
Wist je dat dit de eerste Disney attractie met een looping was!

Afbeelding

Afbeelding

Houd je hoed vast terwijl je in een op hol geslagen wagen over, onder en door enkele donkere en mysterieuze jungleruïnes raast.

Indiana Jones and the Temple of Peril: Van begin tot eind gaat de zweep erover in dit spannende avontuur

Als je moet uitvinden wat er met een eerdere expeditie is gebeurd, kom je er al gauw achter dat hier iets helemaal niet klopt. Er is geen mens meer in het basiskamp, maar al hun spullen, eten en apparatuur liggen er nog. Het lijkt alsof ze hals over kop vertrokken zijn. Maar waarom? Boven de wuivende boomtoppen staat een tempelruïne en onder je voeten bevindt zich een veel belopen pad.

Terwijl je je een weg baant door de dichte begroeiing, word je dreigend aangestaard door stenen beelden van slangen (ja slangen!). In de verte hoor je vaag gerommel en geschreeuw. 'Je komt in de buurt', fluistert de wind.

De zoektocht versnelt zich
Nadat je naar de ingang van de tempel bent geklauterd, stap je in een wagen op rails in de hoop dat deze je naar de vermiste expeditiegroep zal leiden. De gammele wagen wordt aan een ketting omhooggetrokken naar de top van de ruïne. Je zoekt naar tekens van leven, maar voordat je met je ogen hebt kunnen knipperen, wordt de kar door een mysterieuze kracht in een ontembare spiraal van kronkels en bochten gestort door de donkerste krochten van deze vervloekte ruïne. Vergeet de zoektocht naar je vrienden. Je hebt alle moed van Indiana Jones nodig om hier levend uit te komen!

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Indiana Jones et le Temple du Péril test single rider

Afbeelding

Om de toegankelijkheid van onze attracties altijd te verbeteren, moet u er rekening mee houden dat een Single Rider-test wordt uitgevoerd op Indiana Jones en leTemple du Peril, van 16/04 tot 05/05.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Een mooi initiatief wat ze nemen :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Japperboy schreefCOLONIndiana Jones et le Temple du Péril test single rider

Afbeelding

Om de toegankelijkheid van onze attracties altijd te verbeteren, moet u er rekening mee houden dat een Single Rider-test wordt uitgevoerd op Indiana Jones en leTemple du Peril, van 16/04 tot 05/05.
Disneyland Paris heeft aangekondigd dat de test verlengd wordt tot 1 September 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar