Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Kom er net achter dat we DLP zijn wanneer het de grote Franse nationale feestdag is, 14 juli... enige positieve is dat ik dan een keer zelf de LE pins kan kopen. Hopelijk valt het de donderdag en vrijdag ervoor mee qua drukte...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Laatst gewijzigd door 1 op Laura, in totaal 2 keer gewijzigd.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Laura schreefCOLONKom er net achter dat we DLP zijn wanneer het de grote Franse nationale feestdag is, 11 juli... enige positieve is dat ik dan een keer zelf de LE pins kan kopen. Hopelijk valt het de donderdag en vrijdag ervoor mee qua drukte...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
14 juli bedoel je?
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ja pfff haal steeds de data door elkaar!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zojuist de dining reservations gemaakt voor onze Marathon weekend reis naar WDW in januari! Ik dacht dat ik morgen pas kon reserveren, maar ging vandaag eens kijken en gelukkig alles kunnen boeken wat we wilden! :D Dusss, nog 180 dagen tot we vertrekken (a)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Volgens mij doe ik te veel met Disney, heb zelfs een hidden Mickey in een blauwe plek...Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONVolgens mij doe ik te veel met Disney, heb zelfs een hidden Mickey in een blauwe plek...Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat heb je wel heel knap gedaan. :thumbs:
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Vanwege rug klachten al sinds december niet meer geweest, maar het gaat nu gelukkig beter en we hebben dan ook een flits tripje geboekt! Komende zondag en maandag loop ik in het park! *doet een vreugdedansje*
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Cynderella schreefCOLONVanwege rug klachten al sinds december niet meer geweest, maar het gaat nu gelukkig beter en we hebben dan ook een flits tripje geboekt! Komende zondag en maandag loop ik in het park! *doet een vreugdedansje*
Wat vervelend van je rugklachten. Geniet van je tripje. Veel plezier vast gewenst.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Veel plezier. Blij dat het beter gaat
Cynderella schreefCOLONVanwege rug klachten al sinds december niet meer geweest, maar het gaat nu gelukkig beter en we hebben dan ook een flits tripje geboekt! Komende zondag en maandag loop ik in het park! *doet een vreugdedansje*
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Dankjulliewel! De wilde attracties sla ik nog even over, maar er valt genoeg van andere zaken te genieten!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Het was een ultieme test, maar ik vind dat mn rug m glansrijk heeft doorstaan. Pas zondagavond tegen 22u kreeg ik last van mn rug (maar wie niet na een autorit van 4 uur en hele dag door het park slenteren).
Beetje jammer was het hotel met verschrikkelijk harde bedden en een kapotte airco, hierdoor zeer slecht geslapen en weinig herstel tijd gehad en dat voelde ik de dag erna wel helaas.
Ik had dit anderhalve maand geleden niet kunnen bedenken dat ik dit weer kon doen in elk geval!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Cynderella schreefCOLONHet was een ultieme test, maar ik vind dat mn rug m glansrijk heeft doorstaan. Pas zondagavond tegen 22u kreeg ik last van mn rug (maar wie niet na een autorit van 4 uur en hele dag door het park slenteren).
Beetje jammer was het hotel met verschrikkelijk harde bedden en een kapotte airco, hierdoor zeer slecht geslapen en weinig herstel tijd gehad en dat voelde ik de dag erna wel helaas.
Ik had dit anderhalve maand geleden niet kunnen bedenken dat ik dit weer kon doen in elk geval!
Oei, welk hotel ben je geweest? Mss voor andere keer ander hotel overwegen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Cynderella schreefCOLONHet was een ultieme test, maar ik vind dat mn rug m glansrijk heeft doorstaan. Pas zondagavond tegen 22u kreeg ik last van mn rug (maar wie niet na een autorit van 4 uur en hele dag door het park slenteren).
Beetje jammer was het hotel met verschrikkelijk harde bedden en een kapotte airco, hierdoor zeer slecht geslapen en weinig herstel tijd gehad en dat voelde ik de dag erna wel helaas.
Ik had dit anderhalve maand geleden niet kunnen bedenken dat ik dit weer kon doen in elk geval!
Oei, welk hotel ben je geweest? Mss voor andere keer ander hotel overwegen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Het mercure hotel in Bussy st. George. Na dit de volgende ochtend gemeld te hebben, kregen we ook netjes 50%korting. Dus dat verzachtte de pijn. Ze wisten dat de airco kapot was, monteur was zondag niet gekomen. Ik probeer veel verschillende hotels uit om eindelijk eens het perfecte hotel te vinden. Komt vast eens goed!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

We zijn on route met Thor vandaag.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een erg leuke actie bij de Albert Heijn. Broodtrommeltjes voor spaarzegels en bijbetaling. Mijn dochter heeft er gisteren 1 mogen ophalen van mijn vader. En er moest natuurlijk gelijk een ander plaatje in. :) gelukkig heb ik een handige broer en die heeft Moana voor haar erin gemaakt.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar