runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik bedoel dat hij elk jaar met de kids races mee kan doen, dan vult het rek ook wel aardig jaarlijks met die grote medaille van Disney. Hij heeft straks vast al snel meer medailles dan de meeste kids haha vanaf 7 jaar (dacht ik?) kan de 5KM en tot 12 de kids races (zo uit mijn hoofd). Maar laat het hem maar eerst leuk vinden

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
sanne-86
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2016, 09:27

Hoe zit dat met de openingstijden die vrijdag? Ik wil vrijdag gewoon het park in maar zie dat de 5K die avond is... Is het park dan ook eerder gesloten? Hoe gaat dat in zijn werk? Ik doe zelf mee met de 10K op zaterdag... Ben al druk aan het trainen... Nog even op zoek naar een GO Pro zodat ik de hele route kan filmen!!! :)
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

De 5K is alleen in en rondom de studios, die op vrijdags om 18:00 sluiten. Het andere park is gewoon open, dat gaat langs elkaar heen
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Is er eigenlijk al meer duidelijkheid over dat je, als je de 36k doet, je ook automatisch meedoen met de 31k.
Volgens mij heb ik geen ‘recht’ op die extra medaille als ik de 36k loop? Maar wil die zoo graag ook!!
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

MarjoleinART schreefCOLONIs er eigenlijk al meer duidelijkheid over dat je, als je de 36k doet, je ook automatisch meedoen met de 31k.
Volgens mij heb ik geen ‘recht’ op die extra medaille als ik de 36k loop? Maar wil die zoo graag ook!!
Jawel hoor, voor zover ik weet krijg je ook gewoon de 31k medaille als je de 36k loopt.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Klopt helemaal. Als je de 36K challenge doet, doe je automatisch mee met de 31K challenge en krijg je dus 5 shirts en (als je alle races ook finisht) 5 medailles!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Ok, zou tof zijn!!!
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Laura schreefCOLONKlopt helemaal. Als je de 36K challenge doet, doe je automatisch mee met de 31K challenge en krijg je dus 6 shirts en (als je alle races ook finisht) 6 medailles!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
5 shirts en 5 medailles.

De 6e medaille is castle to chateau, en daar zit geen shirt bij ;-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

RunningKoen schreefCOLON
Laura schreefCOLONKlopt helemaal. Als je de 36K challenge doet, doe je automatisch mee met de 31K challenge en krijg je dus 5 shirts en (als je alle races ook finisht) 5 medailles!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
5 shirts en 5 medailles.

De 6e medaille is castle to chateau, en daar zit geen shirt bij ;-)
Aangepast, zit teveel met Dopey in mijn hoofd, dat blijkt wel ;)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Momenteel zijn er alleen nog bibs beschikbaar voor de halve marathon en de 10K. Voor de laatst genoemde zijn er nog 96 beschikbaar. Het is onbekend hoeveel bibs van de andere afstanden en challenges beschikbaar komen op dinsdag 21 augustus om 16uur.

Afbeelding
Afbeelding

Bibs kopen kun je hier:https://book-run.disneylandparis.com/ kopen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
goofy87
Member
Member
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2013, 11:22

Wij gaan een Photopass just run aankopen op de expo (met jaarkaartkorting). We gaan 1 plaats over hebben op de photopass. Ben je geïnteresseerd om dat plaatsje op te vullen mag je altijd een pb sturen.
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

goofy87 schreefCOLONWij gaan een Photopass just run aankopen op de expo (met jaarkaartkorting). We gaan 1 plaats over hebben op de photopass. Ben je geïnteresseerd om dat plaatsje op te vullen mag je altijd een pb sturen.
Zou je mij een pb kunnen sturen?
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Weet iemand bij hoeveel procent van de meets een photopass medewerker staat? Is het nodig om ook je mobiel makkelijk te kunnen pakken voor foto's?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

PeterPan1 schreefCOLONWeet iemand bij hoeveel procent van de meets een photopass medewerker staat? Is het nodig om ook je mobiel makkelijk te kunnen pakken voor foto's?
Alle meets hebben een speciale photopass fotograaf. Deze foto's worden gekoppeld aan je startnummer, dus er wordt niks gescand.


Je kan natuurlijk ook je mobiel pakken. Maar dit vertraagt het proces van snel foto's maken en ik zou dit persoonlijk afraden. De rijen worden al snel lang zat. Tis een hardloop evenement, geen fotoshoot ;-)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Niet alle, maar de meeste hebben wel een fotograaf, voorgaande jaren hadden Kapitein Haak (en ik dacht Cruella en Jafar ook niet), sheriff of nottingham en Robin hood geen photopass fotograaf. Maar alle characters hebben sowieso een castmember erbij staan die jouw foto kunnen nemen, en anders kun je het altijd nog aan de lopers achter je in de rij vragen.

Ik loop zelf alle races met een compact camera, omdat deze betere foto's maakt dan mijn mobiel, vooral in het donker. Heb ik misschien niet direct foto's die ik kan delen op social media, maar kwaliteit is me dan wat meer waard. En dan weet ik zeker dat ik alle foto's heb.
Als je bijna aan de beurt bent, zorg ervoor dat je je camera/mobiel gereed hebt, zodat de CM daar ook een foto mee kan maken. Scheelt een hoop tijd, en wel zo prettig voor de mensen die nog volgen en voor jezelf misschien ook, zodat je snel weer verder kan. Het komt soms voor dat de foto's van de photopass niet op je account doorkomen, dit bij meerdere mensen gehoord, zelf is mij dat nog niet overkomen. Je kunt dat photopass mailen met een duidelijke omschrijving van welk tijdstip je er was, en wat je aan had. Soms komt de foto dan toch nog boven water.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar