Miss/Mister Café Mickey 2018

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Stitch87 schreefCOLONVraagje voor Prins Philip en Belle1608, is jullie darkride met schermen of met poppen zoals peter pan/sneeuwwitje/pinokio?
En voor OlafLover, zitten er loopings in je rollercoaster?
Ja, aangezien alles bij Dr Strange zich niet echt aan de zwaartekracht houdt, zitten er loopings in de rollercoaster
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Mijn darkride is alla sneeuwwitje met dan technieken uit seven dwarfs mine ride voor de poppen.
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik schreef in mijn kennismakingsstukje dat ik misschien in augustus nog zou gaan. Tadaaa, 15 tm 18 augustus (en ja de 16e mijn verjaardag) ga ik weer. O en in oktober ook, tripje is gisteren geboekt Haha :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

belle1608 schreefCOLONIk schreef in mijn kennismakingsstukje dat ik misschien in augustus nog zou gaan. Tadaaa, 15 tm 18 augustus (en ja de 16e mijn verjaardag) ga ik weer. O en in oktober ook, tripje is gisteren geboekt Haha :)
Top! Niets leuker dan een Disney Tripje op je verjaardag! Binnenkort tellen we alle stemmen van de verscheidene rondes ook bij elkaar en maken we de winnaar bekend!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ga voor het eerst in de Auberge eten, hopend op Belle natuurlijk!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

belle1608 schreefCOLONGa voor het eerst in de Auberge eten, hopend op Belle natuurlijk!
Wat leuk, wil ik ooit een keer nog eens doen. Ik duim voor je mee. Gisteren liepen Gaston en Belle in Fantasyland.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Japperboy schreefCOLON
belle1608 schreefCOLONGa voor het eerst in de Auberge eten, hopend op Belle natuurlijk!
Wat leuk, wil ik ooit een keer nog eens doen. Ik duim voor je mee. Gisteren liepen Gaston en Belle in Fantasyland.
Jaa ik zag het op ed92 voorbij komen. Wil haar ook nog in de blauwe jurk :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Afbeelding

Belle1608 is de winnaar geworden van de Miss/Mister Café Mickey verkiezing!

Het was een spannende strijd waarbij jullie zeer aan elkaar gewaagd waren! We hopen alvast dat jullie hebben genoten van deze wedstrijd. Heel erg bedankt voor jullie deelname en hopelijk tot een volgende wedstrijd.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Gefeliciteerd Belle1608!
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Whaaaaaaaa hoe vet en dat op mijn verjaardag terwijl ik in Disney loop
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Gefeliciteerd

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Gefeliciteerd!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Welverdiende proficiat aan alle deelnemers, zonder jullie was deze laatste editie niet mogelijk geweest. Als zelf oud-deelnemer zijnde, weet ik dat er veel tijd en moeite steekt in het oplossen van rondes en het bedenken van de creatieve en grote opdracht. Het was dit jaar een echte nek-aan-nek race. Maar uiteindelijk dan toch één winnaar uit de bus gekomen. Van Harte gefeliciteerd Belle1608!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Gefeliciteerd Belle1608!
Het was zeker spannend, de creativiteit spatte er van af van alle deelnemers bij de verschillende opdrachten!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Gefeliciteerd Belle.

Het was zeker spannend. Alle inzendingen waren geweldig en jullie hebben het ons aardig lastig gemaakt.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar