Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

marnixk schreefCOLONEven een klein advies vraagje. We willen misschien in november naar Disney. We gingen altijd elke jaar maar sinds we een kleine jongen hebben zijn we niet meer geweest. De kleine is nu bijna 3,5 dus ik denk dat we wel weer eens kunnen gaan. We willen graag van maandag t/m vrijdag. De week is dan 13 nov of 20 nov.

Nu zag ik helaas dat we voor de kleine ook al toegangskaarten moeten kopen. Als we voor 4 dagen tickets willen kopen dan kunnen we net zo goed een jaarkaart kopen, dat deden we vroeger ook. Iemand nog een tip voor het aanschaffen van de kaarten of andere tips om niet 623 euro kwijt te zijn voor alleen de toegang.
Je kan ook eens de arrangementen bekijken? Kinderen tot 6 en soms tot 11 jaar zijn dan gratis...
Wel ben je voor de hoogste korting op arrangementen te laat. (nu is de periode januari - maart bijvoorbeeld heel voordelig)
Maar je kan wel eens kijken wat het zou kosten:klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marnixk
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2016, 12:45

Prins Adam schreefCOLON
marnixk schreefCOLONEven een klein advies vraagje. We willen misschien in november naar Disney. We gingen altijd elke jaar maar sinds we een kleine jongen hebben zijn we niet meer geweest. De kleine is nu bijna 3,5 dus ik denk dat we wel weer eens kunnen gaan. We willen graag van maandag t/m vrijdag. De week is dan 13 nov of 20 nov.

Nu zag ik helaas dat we voor de kleine ook al toegangskaarten moeten kopen. Als we voor 4 dagen tickets willen kopen dan kunnen we net zo goed een jaarkaart kopen, dat deden we vroeger ook. Iemand nog een tip voor het aanschaffen van de kaarten of andere tips om niet 623 euro kwijt te zijn voor alleen de toegang.
Je kan ook eens de arrangementen bekijken? Kinderen tot 6 en soms tot 11 jaar zijn dan gratis...
Wel ben je voor de hoogste korting op arrangementen te laat. (nu is de periode januari - maart bijvoorbeeld heel voordelig)
Maar je kan wel eens kijken wat het zou kosten:klik hier

Bedankt voor de link, alleen laat die de aanbieding voor volgend jaar kerst al zien :)
Farrah
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2017, 21:03

Hi,

Ik ga volgende week met mijn zoontje naar Disneyland en we verblijven in het Disney hotel.
Er wordt aangeven dat we onbeperkt toegang hebben tot het park maar hoe werkt dit precies? Als we eenmaal in het park zijn en deze verlaten moet je dan ergens uitklokken? En moet je dan weer binnen een bepaalde tijd binnen zijn of hoef je hier geen rekening mee te houden en mag je bij wijze van 100 keer op en neer?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Farrah schreefCOLONHi,

Ik ga volgende week met mijn zoontje naar Disneyland en we verblijven in het Disney hotel.
Er wordt aangeven dat we onbeperkt toegang hebben tot het park maar hoe werkt dit precies? Als we eenmaal in het park zijn en deze verlaten moet je dan ergens uitklokken? En moet je dan weer binnen een bepaalde tijd binnen zijn of hoef je hier geen rekening mee te houden en mag je bij wijze van 100 keer op en neer?
Als je een arrangement geboekt hebt krijg je een ticket dat onbeperkt geldig is om binnen te gaan tijdens je verblijf..

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vanaf vandaag gelden nieuwe prijzen voor de toegans tickets

Afbeelding

bron : ED92
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONVanaf vandaag gelden nieuwe prijzen voor de toegans tickets

Afbeelding

bron : ED92
Online zijn de tickets voor Disneyland Paris te koop vanaf 53 euro per persoon! Deze goedkope tickets zijn niet aan de ingang te koop... Meer info hier: viewtopic.php?p=132039#p132039
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
S_spek
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2017, 20:07

Best infinity kaarthouders,

Wie zou 3 van zijn friend tickets aan mij willen verkopen?

Ik hoor het graag!
Gebruikers-avatar
MissMetal
Member
Member
BerichtenCOLON 253
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2017, 19:26

S_spek schreefCOLONBest infinity kaarthouders,

Wie zou 3 van zijn friend tickets aan mij willen verkopen?

Ik hoor het graag!
Persoonlijk heb ik geen over, maar je kunt beter je data zeggen, gezien de infinity jaarpas houder mee moet zijn

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

S_spek schreefCOLONBest infinity kaarthouders,

Wie zou 3 van zijn friend tickets aan mij willen verkopen?

Ik hoor het graag!
Als je als Ininity jaarkaarthouder tickets koopt voor iemand moeten jullie beide aan de kassa staan en kan je enkel voor de dag zelf kaartjes kopen.
Je kan ook zelf online voordelige kaartjes kopen zonder Infinity: viewtopic.php?p=124430#p124430
Doorverkopen van Infinity kaartjes is eigenlijk ook niet echt de bedoeling...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ik heb even hulp nodig. Ik ga namelijk voor jet eerst met iemand anders naar Disney die nog geen tickets heeft. Ik heb zelf een magic plus kaart en kan daarmee die friends tickets halen.
1. Zijn die friends tickets geldig in beide parken?
2. Geldig tijdens de EMH officieel niet begrijp ik maar soms mensen die mazzel hadden las ik in de diverse topics? (We zitten niet in een Disney hotel)
3. Tips bij welke kassa je het best in de rij kunt gaan staan om zo kort mogelijk te moeten wachten of een tijdstip?

Dank alvast voor de hulp!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

belle1608 schreefCOLONIk heb even hulp nodig. Ik ga namelijk voor jet eerst met iemand anders naar Disney die nog geen tickets heeft. Ik heb zelf een magic plus kaart en kan daarmee die friends tickets halen.
1. Zijn die friends tickets geldig in beide parken?
2. Geldig tijdens de EMH officieel niet begrijp ik maar soms mensen die mazzel hadden las ik in de diverse topics? (We zitten niet in een Disney hotel)
3. Tips bij welke kassa je het best in de rij kunt gaan staan om zo kort mogelijk te moeten wachten of een tijdstip?

Dank alvast voor de hulp!
Beide parken geldig, je kan samen binnen tijdens de EMH via de speciale ingang voor Magic Plus jaarkaarten, de Kassa bij de Studios vaak korter.
Veel Plezier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Dank u :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

ik ben op zoek naar de beste prijs voor tickets, voor 3 dagen, als ik op de site van Disney kijk dan komt het op 185 euro, is dat de beste prijs? of zijn er nog goedkopere manieren?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Met die prijs kan je een jaarkaart overwegen. Is goedkoper/zelfde prijs en dan krijg je korting bij winkeltjes en restaurants
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

om korting in restaurants te hebben moet je al de jaarpas van 259 euro kopen
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar