Live action Mulan

Alles over de Live-action films.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Uit de cast van crouching tiger, hidden dragon: Donnie Yen, Jason Scott Lee, Yoson An, Cheng Pei-Pei. Gong Li en Jet Li sowieso erg goede material arts achtergrond en Liu Yifei heeft ook voornamelijk material arts films op haar cv staan.

Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Eerste beeld van Live-action versie 'Mulan' reeds vrijgegeven

Afbeelding

Gisteren werd nog officieel aangekondigd door Disney, dat de productie voor de Live-action versie 'Mulan' gestart is en vandaag zien we al een eerste foto van Mulan op de set voor een groen scherm.

Bron: Disinsider
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Van alle geplande remakes heb ik toch de meeste bedenkingen bij deze. Er zijn uit wat ik uit de cast afleid nu al behoorlijke wijzingen gebracht,met onder andere nu een heks in het verhaal, dat ik vrees dat het eindresultaat helemaal geen gelijkenissen heeft met de animatie, terwijl de andere remakes tot nu dat wel hebben. Mulan is een van mijn lievelingsfilms en ik hoop oprecht dat ze met de remake toch een beetje de eer houden aan de animatiefilm.
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Mushu zal ook (waarschijnlijk) in de live action versie te zien zijn, ondanks eerdere berichten dat hij niet in het verhaal geschreven stond. https://thegww.com/mushu-set-to-appear- ... on-remake/
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Mulan van Disney wordt mogelijk duurste film ooit

Afbeelding

De nieuwe live-action versie van Mulan van Disney wordt mogelijk de duurste film ooit gemaakt. Dit heeft de Chinese actrice Gong Li laten weten in een interview op de Chinese microblogging-website Weibo.

Volgens Li zou Mulan meer dan 300 miljoen dollar kosten. de vraag is uiteraard hoeveel meer dan dit al enorme productiebudget. Ter vergelijking, Avengers: Endgame kostte naar verluidt 356 miljoen dollar om te maken. Nog duurder zouden de films Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides en Avengers: Age of Ultron zijn, met productiebudgetten van naar verluidt 379 miljoen dollar en 365 miljoen dollar.

Lees meer op: https://www.musicalweb.nl/mulan-van-dis ... ooit-15223
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Fan made concept trailer Mulan

Terwijl we momenteel kunnen genieten van de vele films van Disney, Pixar en Marvel, kijken we ook al reikhalzend uit naar de films die nog moeten verschijnen.

De live action remake van Mulan is een film die al diverse keren uitgesteld is. We kunnen dan ook niet wachten tot er eindelijk wat van de film te zien zal zijn. Dat zal deze fan ook gedacht hebben. ADedits, Alex Daniel, maakte deze concept trailer. Nu nog hopen dat Disney ook zo veel van het origineel zullen adopteren.



Credits: ADedits
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

MULAN | 2020 Teaser Trailer

Afbeelding
(忠勇真 betekent 'echt dapper')




De geprezen filmmaker Niki Caro brengt het epische verhaal van de legendarische krijger van China tot leven in Disney's 'Mulan', waarin een onverschrokken jonge vrouw alles riskeert uit liefde voor haar familie en haar land om een ​​van de grootste krijgers te worden die China ooit heeft gekend.

Wanneer de keizer van China een decreet uitvaardigt dat één man per gezin moet dienen in het keizerlijke leger om het land te verdedigen tegen Noordelijke indringers, stapt Hua Mulan, de oudste dochter van een geëerde krijger, naar binnen om de plaats in te nemen van haar zieke vader. Verkleed als man, Hua Jun, wordt ze bij elke stap getest en moet ze haar innerlijke kracht gebruiken en haar ware potentieel omarmen.

Het is een epische reis die haar zal veranderen in een geëerde krijger en haar het respect zal opleveren voor een dankbare natie ... en een trotse vader.

"Mulan" heeft een beroemde internationale cast met onder meer: ​​Yifei Liu als Mulan; Donnie Yen als commandant Tung; Jason Scott Lee als Böri Khan; Yoson An als Cheng Honghui; met Gong Li als Xianniang en Jet Li als de keizer. De film is geregisseerd door Niki Caro uit een scenario van Rick Jaffa & Amanda Silver en Elizabeth Martin & Lauren Hynek gebaseerd op het verhalende gedicht "The Ballad of Mulan."

"Mulan" arriveert volgende lente (27maart) in de bioscopen.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe beelden van de Live-action versie van Mulan

Afbeelding

Afbeelding

Vanaf 27 maart in de bioscoop
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

De volgende live action remake van Walt Disney is Mulan. Vanaf 27 maart is deze te zien in de bioscopen.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mulan: Ik breng eer aan ons allen. Officiële trailer.

Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Koreaanse poster van #Mulan. Vanaf 28 maart in de bioscoop!

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik ben niet zo van de live action films maar die van mulan ben ik wel benieuwd van. Ik ga hem zeker bekijken
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek de gloednieuwe character posters en trailer van de Live-action film Mulan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding





Vanaf 27 maart in de bioscoop
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Final trailer van Mulan Live action


Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

’.
kapitein Li Shang zit niet in de live-action versie van ‘Mulan’ omwille van #MeToo”

Afbeelding

Wie de tekenfilm ‘Mulan’ ooit gezien heeft, kan niet om de romance tussen het hoofdpersonage Mulan en haar kapitein Li Shang heen. Alleen, in de live-action versie die op 25 maart uitkomt, is de kapitein in geen velden of wegen te bespeuren. Een bewuste keuze, zegt producent Jason Reed.

In de animatiefilm uit 1998 is Li Shang een van de belangrijkste personages. Het meisje Mulan doet alsof ze een mannelijke soldaat is, Ping, om de eer van haar vader te redden. Gaandeweg wordt ze verliefd op haar kapitein, Li Shang, en die gevoelens zijn wederzijds. Daarmee is de kapitein meteen ook een symbool voor de LGBTQ-gemeenschap, want die gevoelens komen er wanneer hij nog niet weet dat Ping eigenlijk een meisje is. Maar in de nieuwe versie van ‘Mulan’, die volgende maand in de bioscoop te zien zal zijn, is het personage van Li Shang vervangen door twee nieuwe rollen: commandant Tung (Donnie Yen) en soldaat Chen Honghui (Yoson An).

Jason Reed, producent voor de nieuwe film, zegt verbaasd te zijn dat er zoveel commentaar kwam op Li Shangs verdwijnen. “Maar het is ook logisch, aangezien het publiek nog niet volledig begrijpt welke kant we uitgaan met het verhaal”, vertelt hij aan /Film. “Ik denk dat het - vooral in de tijd van de #MeToo-beweging - nogal ongemakkelijk aanvoelde om de bevelhebbende officier ook de seksuele love interest te maken. We vonden het niet gepast.”


Volgens Reed werd daarom besloten om Li Shangs personage te splitsen. Maar kijkers die fan zijn van het personage als symbool voor de LGBTQ-gemeenschap hoeven niet te vrezen: de relatie tussen Mulan en haar nieuwe vlam Honghui zal “zich op eenzelfde manier ontwikkelen als in de animatiefilm”, verklapt Reed. “Tussen hen bevindt er zich geen machtsverhouding. Ze hebben wel dezelfde dynamiek als Mulan en Li Shang in de originele film. Een gevoel van: ‘Hey, ik respecteer hem echt, maar waarom vind ik die kerel zo leuk? En wat zegt dat over mij?’”

Yoson An, de acteur die Honghui speelt, vond het alvast geen probleem om die scènes te spelen. “Wat ze na elke paar takes tegen me zeiden was: denk eraan dat Mulan voor jou een man is. Dus ik moest erop letten dat ik dit personage, Hua Jun, niet als een vrouw zou behandelen. We hebben een soort van vriendschappelijke relatie, waar ik niet weet dat hij een meisje is. Het publiek weet het, en dat gaat erg interessant worden te zien”, klinkt het.

Bron: hln
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar