F1 hotel collegien

BUTTON_POST_REPLY
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Na verschillende berichten en reviews te hebben gelezen weet ik het ff niet meer.

Het Formule 1 hotel in Collegie heeft nu dankzij een renovatie ook kamers met een eigen badkamer.

Nu lees ik 2 verschillende dingen over dit hotel.
1 je heb wel een douche maar geen toilet
2 je moet je eigen dekens en handdoeken meenemen.

Wie weet wat hiervan klopt?
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

paterdave2 schreefCOLONNa verschillende berichten en reviews te hebben gelezen weet ik het ff niet meer.

Het Formule 1 hotel in Collegie heeft nu dankzij een renovatie ook kamers met een eigen badkamer.

Nu lees ik 2 verschillende dingen over dit hotel.
1 je heb wel een douche maar geen toilet
2 je moet je eigen dekens en handdoeken meenemen.

Wie weet wat hiervan klopt?
Alleen de Cabrio kamer heeft een eigen badkamer en volgens de website van accor hotels waar dit onder valt is het met opgemaakte bedden bij aankomst https://www.accorhotels.com/nl/hotel-24 ... ndex.shtml

en via booking kom je erachter dat je handdoeken kunt kopen.

Kamergrootte 9 m²
Kamerfaciliteiten:

• Douche
• TV
• WC
• Eigen badkamer
• Verwarming
• Bad of douche
• Flatscreen-tv
• Handdoeken/Linnengoed tegen betaling
• Uitzicht op de tuin
• Gehele unit is op de begane grond
• Hogere verdiepingen alleen per trap bereikbaar
• Toiletpapier
Gratis WiFi!


Deze milieuvriendelijke accommodatie verstrekt standaard geen handdoeken. U kunt bij het hotel een grote microvezelhanddoek kopen tegen een toeslag van EUR 3.

Zelf geen enkele ervaring met dit hotel.

Edit: post is aangepast
Laatst gewijzigd door 1 op yolayo, in totaal 15 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik dacht dat we besloten hadden dat mensen op een forum gewoon vragen mochten stellen? En dat we niet met zulke snauwerige antwoorden zouden komen?
Ook uit de tekst die jij quote is het niet heel duidelijk omdat er staat dat handdoeken en linnengoed tegen betaling zijn. Dat iemand dus vraagt of iemand er geweest is en het uit eigen ervaring kan vertellen lijkt me niet zo gek
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Een vraag stellen mag idd en normaal antwoord ook. Alles staat op Google dan hoeft ons forum niet te bestaan...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Wij zijn er in de zomer van 2017 geweest. Toen waren er nog geen badkamers op de kamer. Zowel douche als toilet op de gang. Dus daarmee kan ik niet verder helpen hoe het nu is.
Bedlinnen was er wel gewoon, handdoeken niet. Zou me beetje verbazen moesten ze nu geen bedlinnen meer hebben. Ik zou zeggen neem eens contact op maar wij hebben nooit antwoord teruggekregen. Was wel via mail. Dus anders eens bellen?
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

Enkele jaren geleden hier eens verbleven. Nadat we s avonds laat uit disneyland in het hotel aankwamen weigerde de code om de kamerdeur te openen. De portier was er niet meer, en je kon via een knop iemand contacteren in geval van nood. Die nam wel op maar deed niets voor ons dus daar stonden we dan.... we hadden in totaal vier kamers dus toen maar met 3 personen in een tweepersoonsbed overnacht. s morgens uiteraard ons beklag gedaan maar dat was de laatste keer dat ik in een formule een geslapen heb. Tegenwoordig nemen we premiere class in Saint Thibault de Vignes, ook niet duur en met eigen badkamer en een receptie die 24 uur per dag bemand is.
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Afgelopen Juli hier uiteindelijk 4 dagen verbleven door een echte last minute boeking was er niet veel meer vrij of heel erg overdreven duur, dus de gok maar genomen en het is super goed bevallen.

Had de Cabrio kamer genomen, kamer is wel klein maar een goed bed, tv en een klein tafeltje met 2 stoelen.
Wel een grote rolstoel vriendelijke badkamer met douche en toilet en wastafel erin. Ook was hier een zitje in de badkamer om te douchen.

De handdoeken moet je inderdaad kopen voor €3,-
bed was gewoon netjes opgemaakt en zelfs op de 14de juli was alles erg netjes gepoetst.
Heel erg basic, vriendelijk personeel en heel dichtbij DLP.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Helaas doet maar 1 foto het maar thanks.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar