runDisney/Magic Run Weekend 2018 DLP

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

< 50:00 voor de 10 KM en < 1:45 voor de halve.
Tot aan 1:50 op de halve marathon vind ik nog acceptabel met mezelf.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Laura schreefCOLONRunDisney France heeft dit net geplaatst. Ik ben Garmin fan! Ben heel benieuwd in hoe verre we als loper er wat van merken dat Garmin sponsor is, en wat ze in de Expo eventueel nog aanbieden Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Moest eigenlijk wel lachen dat geen van deze mensen een Garmin dragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Ik denk dat ik één van de langzaamste lopers ben ... ben nu een jaar aan het trainen. Maar heb me meer gefocust op de afstanden dan op de snelheid. Dat gaat mijn volgende doel worden.
De tijden in Disney zullen natuurlijk langzamer zijn door de verschillende stops, dus moeilijk in te schatten. Gisteren een langzame 10 gedaan in 1.25 zoiets doe ik in Disney ook, met stops erbij zal het 1.30/1.45 worden uiteindelijk.
De halve hoop ik binnen de 3 uur te doen, wil hem wel helemaal rennen, heb daar niet voor niks een jaar voor getraind.
De 5, tja, ik denk dat ik daar heeeeel rustig aan ga doen. Met de 10 en 21 nog in het vooruitzicht! Uurtje denk ik totaal


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Ik maak me een beetje druk om het volgende:
Heb 2 kindjes die aan de kidsrun meedoen. 1 met de 100m en de andere met de 200m.
Met beide moet ik meelopen. De jongste is net 1 en onze oudste bijna 5 heeft autisme en kan dit niet alleen!
Is er genoeg tijd om met de kleinere over de finish te komen en dan weer terug aan de start te komen met de oudste!?

Anders kan ik met de jongste en mijn man met de oudste ... maar heeft hij dan een bib nodig!?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

In Disney maak ik me totaal niet druk over mijn tijd, wil gewoon genieten en met zo veel mogelijk characters op de foto. Normaal loop ik een halve marathon in 2.15 maar de 2 keer in Disney deed ik er ruim 3 uur over,

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

In Disney ga ik niet voor tijd, ik wil zoveel mogelijk foto's en characters meepakken. Ik zelf vind het voor mijzelf zonde van het geld om voor snelheid te gaan, omdat ik zoveel races in Nederland ook doe waar ik wel voor snelheid ga. Gemiddeld doen wij in Disney 1uur over de 5K, 2uur over de 10K en ongeveer 3uur over de HM. Ik wil genieten van Disney, PRs haal ik wel in Nederland. Kan niet zeggen wat mijn HM buiten Disney nu is, vorig jaar april was die 2u 18, maar nogal wat blessure leed na die tijd gehad. 5K is momenteel op rustig trainingstempo 33min, 10K ongeveer 1u 10/15, dus ik vermoed HM momenteel op 2:30

MarjoleinART schreefCOLONIk maak me een beetje druk om het volgende:
Heb 2 kindjes die aan de kidsrun meedoen. 1 met de 100m en de andere met de 200m.
Met beide moet ik meelopen. De jongste is net 1 en onze oudste bijna 5 heeft autisme en kan dit niet alleen!
Is er genoeg tijd om met de kleinere over de finish te komen en dan weer terug aan de start te komen met de oudste!?

Anders kan ik met de jongste en mijn man met de oudste ... maar heeft hij dan een bib nodig!?
Ik heb zelf geen ervaring met de kids run, hopelijk kan iemand anders aanvullen?
De kids races beginnen om 11u, maar niet alles begint tegelijk. Volgens mij gaat het in blokken. Er zullen meerdere gezinnen meedoen die met meerdere kindjes lopen, op verschillende afstanden. Je kind van 5 valt nog net binnen de criteria dat een ouder (zonder bib) mee mag lopen! Van 1 t/m 5 jaar mag een ouder meelopen met een kindje die een bib draagt. Ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken dat je niet met beide kinderen kan lopen hoor! Gewoon aangeven bij de race zelf, gaat vast goed komen!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Ik zag dat de halve marathon vorig jaar vlak langs de achter uitgang van Sequoia Lodge loopt. Weet iemand uit ervaring of je dan, als de halve marathon bezig is, je nog wel naar de finish kan komen als supporter?
Mijn man en kids vertrekken uit het hotel als ik aan het lopen ben en zullen naar de finish lopen als de eerste lopers binnen komen.
Is hier rekening mee gehouden? Of moeten ze dan helemaal omlopen??

Hihi, was druk aan het plannen hoelaat iedereen waar moet zijn ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

MarjoleinART schreefCOLONIk zag dat de halve marathon vorig jaar vlak langs de achter uitgang van Sequoia Lodge loopt. Weet iemand uit ervaring of je dan, als de halve marathon bezig is, je nog wel naar de finish kan komen als supporter?
Mijn man en kids vertrekken uit het hotel als ik aan het lopen ben en zullen naar de finish lopen als de eerste lopers binnen komen.
Is hier rekening mee gehouden? Of moeten ze dan helemaal omlopen??

Hihi, was druk aan het plannen hoelaat iedereen waar moet zijn ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De route langs de hotel pakt de helft van de wandel paden, de andere helft is voor publiek dat wil kijken of mensen die gewoon naar de parken of finish willen. Er zijn oversteek zone's op bepaalde punten waardoor je gewoon kan lopen zoals je dat normaal zou doen. Het is natuurlijk wel wat drukker.

De route van de halve loopt elk jaar via het hotel terrein & disney village. Dit is bijna 5KM van de route en een belangrijk deel van de 'kilometers door Disney'. Ik weet zeker dat het ook dit jaar onderdeel van de route is.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

De nieuwe mails met alle info zijn verstuurd! Vanaf volgende week staan je vouchers in je runner's profile.
Geen paniek als je de jouwe nog niet hebt, ze worden in fases verstuurd.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
MarjoleinART
Member
Member
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2016, 16:06

Oei, die weersvoorspellingen gaan niet de goede kant uit ....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

MarjoleinART schreefCOLONOei, die weersvoorspellingen gaan niet de goede kant uit ....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nou, zag het ook vandaag... Heb toch maar ponchos, vuilniszakken en regenjassen ingepakt ook. Twee paar schoenen van elk typs sws ook (hardloop en gewone).

Update: valt nu toch wel weer mee te vallen, alleen vrijdagochtend regen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Weer On line zegt op dit moment alleen vrijdagochtend regen. Daar kan ik vest mee leven, is het niet te warm, maarblijven we wel droog :)
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

Het wordt wel langzaam tijd dat ze de vouchers voor de bibs gaan klaarzetten. Ik vertrek morgenvroeg en zou het wel prettig vinden als ik thuis al alles zou kunnen printen.
Gebruikers-avatar
Princess Sas
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2017, 07:45

Ja nu begint het toch lang te duren, ik zou ze ook nog graag afprinten voor morgen 16u :)
En hopelijk veranderd het weer nog een beetje want nu ziet het er toch maar triestig uit :(
Afbeelding


Afbeelding
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Ik vertrek vrijdagochtend pas, dus ‘if all else fails’ wil ik de waivers wel uitprinten.

Maar volgens mij staan er ook printers op de expo. (Dacht ik ergens gelezen te hebben)
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar