Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ah ok bedankt :)
Gebruikers-avatar
SpookjeFee
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 21:44

Zaterdag gebeld voor 2 nachten Davy Crockett Ranch op 4/1/2019.
Met Infinity korting zou het op 275 euro komen. Als ik dan zie dat ik via expedia 280 euro zou betalen, dan stel ik mij toch vragen over die Infinity korting.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

SpookjeFee schreefCOLONZaterdag gebeld voor 2 nachten Davy Crockett Ranch op 4/1/2019.
Met Infinity korting zou het op 275 euro komen. Als ik dan zie dat ik via expedia 280 euro zou betalen, dan stel ik mij toch vragen over die Infinity korting.
Je krijgt niet altijd de hoogste korting met Infinity, dat is het probleem. Er is altijd 1 hotel met de hoogste korting. En dat zal in dit geval dus niet Davy Crockett zijn....
Ik zou dan boeken via Expedia, is vaak gratis annuleren zelfs. Boeken via expdia kan via onze link: https://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Via sites zoals Expedia krijg je denk ik altijd ongeveer dezelfde korting als met de Magic Plus kaart.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Ik kon mijn vraag zo 123 niet terugvinden hier maar ik vroeg mij iets af.
Sinds 2 dagen hebben we een Magic Plus jaarkaart. Nu weet ik dat er room only kortingen zijn als je belt.
Wij willen in december met vrienden naar Disney (we willen 2 kamers boeken) en hadden de actie gezien waarbij ontbijt en diner bij de overnachting zitten (NPB). Is er een mogelijkheid om met je jaarkaart ook gebruik te maken van die actie, zonder de volledige prijs te betalen?

Alvast bedankt voor de hulp allemaal!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Lisney schreefCOLONIk kon mijn vraag zo 123 niet terugvinden hier maar ik vroeg mij iets af.
Sinds 2 dagen hebben we een Magic Plus jaarkaart. Nu weet ik dat er room only kortingen zijn als je belt.
Wij willen in december met vrienden naar Disney (we willen 2 kamers boeken) en hadden de actie gezien waarbij ontbijt en diner bij de overnachting zitten (NPB). Is er een mogelijkheid om met je jaarkaart ook gebruik te maken van die actie, zonder de volledige prijs te betalen?

Alvast bedankt voor de hulp allemaal!
Aanbiedingen voor arrangementen (met tickets) en Room only zijn niet te combineren....
Je kan wel als je belt de prijs eens vergelijken met andere sites zoals deze: http://tidd.ly/17fac383.
Zeker als je Magic Plus hebt, daar heb je ook nog gratis annuleren tot dikke week voor aankomst.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Prins Adam schreefCOLON
Lisney schreefCOLONIk kon mijn vraag zo 123 niet terugvinden hier maar ik vroeg mij iets af.
Sinds 2 dagen hebben we een Magic Plus jaarkaart. Nu weet ik dat er room only kortingen zijn als je belt.
Wij willen in december met vrienden naar Disney (we willen 2 kamers boeken) en hadden de actie gezien waarbij ontbijt en diner bij de overnachting zitten (NPB). Is er een mogelijkheid om met je jaarkaart ook gebruik te maken van die actie, zonder de volledige prijs te betalen?

Alvast bedankt voor de hulp allemaal!
Aanbiedingen voor arrangementen (met tickets) en Room only zijn niet te combineren....
Je kan wel als je belt de prijs eens vergelijken met andere sites zoals deze: http://tidd.ly/17fac383.
Zeker als je Magic Plus hebt, daar heb je ook nog gratis annuleren tot dikke week voor aankomst.

Oke dankjewel voor je snelle reactie en het antwoord! :)
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Als je een jaarkaart hebt kun je ervoor kiezen om room-only te boeken óf een aanbieding. Combineren is niet mogelijk. Indien een aanbieding qua korting aantrekkelijker is (omdat je bijv. via je jaarkaart op die specifieke kamer bijvoorbeeld niet de maximale jaarkaartkorting kunt krijgen), kun je 1 persoon boeken via het arrangement en de anderen bijboeken ter plaatse tegen bijbetaling van de toeristenbelasting. Is het een aanbieding met maaltijdcoupons inbegrepen is dit vaak niet handig. Deze krijg je dan enkel voor de geboekte persoon in het arrangement. De jaarkaarthouder die ter plekke bij geboekt worden krijgen dit dan niet. In tegenstelling tot de bij de kamer behorende faciliteiten (zwembad, hotel FastPass, ontbijt bij club-levels, etc.), dit is wel inbegrepen voor de bijgeboekte jaarkaarthouder.
Lisney
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2017, 11:23

Mich€l schreefCOLONAls je een jaarkaart hebt kun je ervoor kiezen om room-only te boeken óf een aanbieding. Combineren is niet mogelijk. Indien een aanbieding qua korting aantrekkelijker is (omdat je bijv. via je jaarkaart op die specifieke kamer bijvoorbeeld niet de maximale jaarkaartkorting kunt krijgen), kun je 1 persoon boeken via het arrangement en de anderen bijboeken ter plaatse tegen bijbetaling van de toeristenbelasting. Is het een aanbieding met maaltijdcoupons inbegrepen is dit vaak niet handig. Deze krijg je dan enkel voor de geboekte persoon in het arrangement. De jaarkaarthouder die ter plekke bij geboekt worden krijgen dit dan niet. In tegenstelling tot de bij de kamer behorende faciliteiten (zwembad, hotel FastPass, ontbijt bij club-levels, etc.), dit is wel inbegrepen voor de bijgeboekte jaarkaarthouder.

Super bedankt voor jullie antwoorden! En kan je, als je het ontbijt in het hotel er los bij boekt, korting hierop krijgen met je jaarkaart?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je kan gewoon in hotel gaan ontbijten en korting vragen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Momenteel kan je op hotels.com tijdens de krokusvakantie (week van 4 maart) Disney's Davy Crockett Ranch boeken voor €101 per nacht zonder tickets. 3 nachten was €304.
Je kan gratis annuleren tot 1 week op voorhand.

Boeken kan via de link aanbiedingen van het forum
Afbeelding
Gebruikers-avatar
NickySacred
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2015, 18:24

Heeft iemand al een disney hotel met infinity korting vast liggen voor nieuwjaar?
Ik heb in de zomer de prijs opgevraagd en toen niet geboekt, had ik denk ik wel moeten doen :(
31 Oktober - 1 November Halloween Soirée
6 - 7 December Mickey Mouse Birthday Party AP Event
31 December - 2 Januari New Years Eve
October - November 2019 First time Walt Disney World
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

NickySacred schreefCOLONHeeft iemand al een disney hotel met infinity korting vast liggen voor nieuwjaar?
Ik heb in de zomer de prijs opgevraagd en toen niet geboekt, had ik denk ik wel moeten doen :(
Hoe langer je wacht hoe minder keuze en korting spijtig genoeg
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

NickySacred schreefCOLONHeeft iemand al een disney hotel met infinity korting vast liggen voor nieuwjaar?
Ik heb in de zomer de prijs opgevraagd en toen niet geboekt, had ik denk ik wel moeten doen :(
neen wel voor kerst en geboekt eind augustus...

en ik vond het al niet zo goedkoop

ik denk dat ik 680 euro betaal voor 2 nachten golden forrest met kerstmis (met infintity korting)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Iemand die Compass kamer geboekt heeft in maart - april 2019 op een zaterdagavond en de prijs wil doorgeven?

Waarschijnlijk rond de 400 euro voor één nacht? Dat hebben we betaald in 2017 (toen wel met korting fantasy jaarkaart). Nu infinity maar deze heeft niet veel meer korting als de andere jaarkaarten...
Afbeelding

Afbeelding
Leo1988
Member
Member
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2015, 12:16

We hebben het Disney hotel standaard room geboekt (Room only) voor 12/13/14 dec (2 nachten) voor €630,- met Infinity korting
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar