Character nieuwtjes

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ik ga bijna nooit in de rij staan, omdat de personen waarmee ik ga er eigenlijk nooit interesse in hebben, hopelijk lukt het me nu dan wel!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Japperboy, enig idee of dit ook voor personen met een groene kaart geld? Spijtig voor de mensen zonder smartphone.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Annabelle schreefCOLONJapperboy, enig idee of dit ook voor personen met een groene kaart geld? Spijtig voor de mensen zonder smartphone.
Volgens mij kan iedereen gebruik maken van deze app. Ik heb hem net geïnstalleerd en je moet dus meet selecteren en daarna krijg je notificatie van wanneer je aan de beurt bent. Disneyland Paris staat nog niet in de lijst, maar zal waarschijnlijk op 7juni verschijnen.Ben zelf Zeer benieuwd naar ervaringen van jullie met dit systeem.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ik ben ook benieuwd naar het gebruik hiervan. Hoewel het me interessanter had geleken om het rechtstreeks in hun bestaande app te implementeren. Hoewel dat natuurlijk meer werk vergt.
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Vorig jaar gebruikt van gemaakt voor de meet n greet met spiderman en vond dit een heel goed systeem . Dacht dat er ook een oplossing was voor mensen zonder smartphone , die konden een volgnummer krijgen bij de castmembers dacht ik ...
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

De app lijkt me inderdaad erg handig. Wel jammer als je specifiek met een bepaald figuur op de foto wilt...
Als je al 10x met Buzz Lightyear op de foto staat en je gaat naar 'Buzz or friends' weet je niet of je Buzz of juist toch eindelijk Woody krijgt...
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Plan opvoorhand je meet 'n greet met lineberty

Afbeelding


Om de ervaring van de bezoekers van Disneyland Parijs verder te verbeteren, zullen de verschillende meets met Disney characters in het Walt Disney Studios Park voortaan via online boekingen gaan.

Hoe werkt het? Bezoekers moeten de Lineberty app downloaden om een reservatie te maken (een QR Code om de app – zowel voor iOS en Android - te downloaden staat in het Parkplan). Terwijl ze op hun beurt wachten, kunnen ze andere attracties of shows doen in onze Disney-parken. Hun persoonlijke wachttijd is beschikbaar in de app en dit in real time.

De bezoekers worden vervolgens gewaarschuwd via de app of via een sms wanneer het hun beurt is. Je krijgt enkel toegang tot de gekozen locatie als je een virtueel ticket kan voorleggen (op de mobiele app of door middel van de ontvangen sms).

Vanaf 7 juni 2018 kunnen bezoekers dit nieuwe systeem dus gebruiken om de Incredibles te ontmoeten in Art of Disney Animation en Disney characters op Toon Plaza. Tijdens “Marvel Summer of Superheroes” kunnen onze bezoekers eveneens gebruik maken van dit nieuwe systeem en dit van 10 juni tot 30 september 2018, om Captain America te ontmoeten in Production Courtyard.

Op hetzelfde moment zal er ook een testfase zijn in het restaurant En Coulisse, dus van 7 juni tot 31 augustus 2018, waarbij er twee kassa’s enkel toegankelijk zullen zijn voor diegenen die gereserveerd hebben (reservaties mogelijk tussen 11u 45 en 15u). Deze kassa’s zullen aan het begin van de wachtrij vermeld staan. Bezoekers zullen altijd de andere kassa’s van het restaurant kunnen gebruiken en in de wachtrij gaan staan als zij dat willen.

Bron: Disneyland Paris
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Goofy zet de boel al op stelten in het Disneyland Hotel. Wie is er vandaag nog meer in Disneyland Paris?Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Sneeuwwitje en Dopey zijn vandaag bij de wensput bij het kasteel.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Heigh ho! De 7 dwergen zijn uit

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Belle in haar provinciale jurk was vandaag in Fantasyland
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wist je dat Goofy ook een heuse Michael Jackson outfit had ?

Afbeelding

Bron : Kevin Lively
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Spider-Man staat tijdelijk op een andere plek

Afbeelding

Door een technische fout in het Disney Channel gebouw. is er besloten om de meet en greet van Spider-Man tijdelijk te verplaatsen.
Spider-Man is nu te vinden aan de gele taxi naast de Rock n' Roller Coaster.


Het is nog niet bekend hoe lang Spider-Man hier zal staan. Enkele jaren geleden heeft Spider-man hier ook gestaan tijdens een technisch probleem in de oude locatie. Wie Spider-Man wil ontmoeten dient een meet en greet te reserveren met Linebery.

bron : ED92
Foto is van : Jedi_Charles000
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

En Actie! Goofy in zijn regisseursoutfit is klaar om je te ontmoeten in Walt Disney Studios Park.

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vandaag was Push na een heel lange tijd nog eens aanwezig in the Walt Disney Studios

Afbeelding

Bron : ED92
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar