Pandora & Chamilia (Disney bedeltjes)

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Annabelle schreefCOLONOh! Ziet er super leuk uit!
Heeft iemand een idee hoeveel de armband (van disney) zonder bedels kost?

Toen ik er was heb ik maar in de vluchte gekeken. Zijn de armbanden die al bedels hebben goedkoper dan als je de bedels apart koopt? Of wordt dat gewoon samen geteld?
Volgens mij kost een Pandora armband €79,- zonder de bedels. Bedels zijn (vanaf) €59,-.

Ik heb altijd gedacht dat je gewoon alles los moet betalen. Ook als je een "setje" koopt. Daarom had ik toen maar besloten het niet te kopen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Annabelle schreefCOLONOh! Ziet er super leuk uit!
Heeft iemand een idee hoeveel de armband (van disney) zonder bedels kost?

Toen ik er was heb ik maar in de vluchte gekeken. Zijn de armbanden die al bedels hebben goedkoper dan als je de bedels apart koopt? Of wordt dat gewoon samen geteld?
Volgens mij kost een Pandora armband €79,- zonder de bedels. Bedels zijn (vanaf) €59,-.

Ik heb altijd gedacht dat je gewoon alles los moet betalen. Ook als je een "setje" koopt. Daarom had ik toen maar besloten het niet te kopen.
"Kant en klare" armbanden met bedeeld zijn niet goedkoper. Alle prijzen gelijk. Veel bedeeld kan je ook gewoon via de website kopen, sommige alleen exclusief in Disneyland.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Een kijkje op de Disney Pandora collectie in Disneyland Parijs.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ontdek de volledige Pandora collectie in de Hollywood Jewel Box (WDS)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Alleen in Hong Kong Disneyland is deze Limited Edition Stella Lou Pandora bedel te koop. Het wordt geleverd in een speciaal balletdoosje.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Pandora Rotterdam Disney collectie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Winnie de Pooh, Minnie Mouse, prinsessen en nog meer leuke Disney bedels bij Pandora in CentrO Oberhausen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Pandora breidt Disneycollectie uit met deze nieuwe bedeltjes

Afbeelding

Vorig jaar lanceerde Pandora zijn eerste samenwerking met Disney en daar vielen wij uiteraard als een blok voor. De bedeltjes van Mickey en Minnie Mouse gingen vlotjes over de toonbank en dat succes zet het juwelenmerk nu gewoon verder met een volledig nieuwe collectie. Dat zal onze bankkaart geweten hebben…

Alles wat met Disney te maken heeft, daar worden wij hebberig van, en de nieuwe collectie van Pandora vormt daarop geen uitzondering. Het juwelenmerk creëerde opnieuw een aantal bedeltjes die volledig in het teken staan van onze favoriete figuurtjes. Hou jij net zoveel van Sneeuwwitje als van de boze koningin? Dan zou die vergiftigde appel binnenkort wel eens jouw pols kunnen sieren.

Uiteraard konden ook Bambi, Knorretje en de te schattige Tinkelbell niet in de collectie ontbreken. Bonus: de prijzen zijn net zo feeëriek als de bedeltjes zelf. Je shopt deze must-have-juweeltjes namelijk vanaf 35 euro. Het duurste stuk shop je voor zo’n 89 euro. Haal jij al enthousiast je bankkaart boven? Bekijk dan alvast snel onze favoriete items!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: https://www.flair.be/nl/fashion-beauty/ ... llectie/7/
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Zondag eindelijk ook Minnie met Eifeltoren kunnen kopen. Moest er wel even voor naar SQL lopen, maar heb dan nu wel de 2 bedels speciaal van DLP aan m'n arm hangen! :-D
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Bij Pandora outlet (Roermond) zijn ook CA. 20 Disney bedeltjes te koop. Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

WIN 90 PANDORA Limited Edition Mickey 90 bedeltjes: de jacht is open!

Afbeelding

Het principe is simpel:

Afbeelding

verborgen in de Hollywood Jewel Box-boetiek in het Walt Disney Studios Park en in de PANDORA-boetieks op het vasteland van Frankrijk vind je de iconische en nieuwe Mickey 90-bedeltjes winnen. Om ze te vinden, start u gewoon de PANDORA-app voor augmented reality met Disney (gratis beschikbaar in de Apple Store en Google Play). Zodra de applicatie is gelanceerd en de stickers in winkels zijn gescand, worden bezoekers en klanten door verschillende tijden op onze bestemming naar de leuke wereld van Mickey Mouse 90 * Party gestuurd via video's van Mickey en zijn vrienden. Vijf scènes in augmented reality volgen elkaar op voordat ze ontdekken of ze de bedel Mickey 90 hebben gewonnen!
 
De Deense juwelier werkt samen met een Franse start-up om onze bezoekers en klanten te helpen in dit nieuwe digitale en meeslepende avontuur. Deze landelijke wedstrijd ** vindt plaats tot 18 november in winkels in Frankrijk, waaronder de Hollywood Jewel Box-winkel in Disney Studio 1.

Afbeelding

In het kort:

Afbeelding

Download de Pandora Disney-app en ervaar een unieke interactieve ervaring in
jouw PANDORA-winkel!

Kom naar je PANDORA winkel
Laad de app op uw smartphone of tablet
Scan de Disneyland® Paris / PANDORA-afbeeldingen, van nummer 1 tot nummer 5
Ontdek met elke gescande afbeelding , Mickey Mouse zoals je hem nog nooit hebt gezien met exclusieve Mickey 90 Mouse Party * -inhoud, in augmented reality
Aan het einde van het experiment maak je misschien kans op de limited edition PANDORA Mickey 90-bedel!

Afbeelding

* Feest voor 90 jaar Mickey Magic.
** Spel zonder verplichting om te kopen
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Online Sale bij Pandora

Op de website van Pandora is nu uitverkoop. Er zijn onder andere een aantal Disney bedeltjes is de aanbieding, hieronder zie je er een paar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er loopt momenteel een actie tot 31 december 2018: wanneer je meer dan €149 besteed, krijg je een armband cadeau. Je hebt keuze uit meerdere armbanden, waaronder een Disney Pandora armband. (Deze kost normaal €79.)

Afbeelding

Tip: Zoek via de zoekbalk op 'Disney', dan krijg je veel meer resultaten dan wanneer je bij de sale klikt op 'Thema > Disney'.

Begin met shoppen hier.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
kellykrabbie
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2018, 09:23

Heeft iemand recente foto's van de bedels die momenteel in Disney zijn? :)

Tevens ben ik op zoek naar de murano bedels van de prinsessen. Helaas zijn deze enige tijd geleden al uitgebracht. Ik ben pas begonnen met een Disney Pandora armband. Iemand nog tips waar deze mogelijk nog te vinden/te verkrijgen zijn?

Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Kelly, disney bedels kan je normaal ook in gewone pandora winkels verkrijgen.
Enkel de Disneyland exclusieve kan je niet in andere winkels verkrijgen.
Volgens mij zijn er enkele murano prinsessen bedels ondertussen uit het assortiment gegaan.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Pandora heeft ook een webwinkel en er zijn diverse webwinkels die ook pandora disney bedels verkopen.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar