Re: Miss & Mister Café Mickey artikel

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Shopping Service Disneyland Paris

Afbeelding

er zijn zoveel geweldige winkels vol met magische geschenken en souvenirs om te ontdekken in Disneyland® Parijs, we hebben het je gemakkelijker gemaakt met een GRATIS handsfree-winkeldienst. In plaats van je aankopen bij je te dragen, laat je ze gewoon in de winkel liggen en hoef je niet te sleuren met zware tassen die toch alleen maar in de weg zitten.

Je kunt ze na 18:00 uur ophalen bij Disney Village®, wanneer je de Disney-parken verlaat, of in de boetiek in je Disney Hotel na 08:00 PM. Voor meer informatie, informeer naar de Disney-boetieks in Disney Hotels en geselecteerde Partner hotels.
Aspro
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2014, 13:53

Om niet de hele dag met aangekochte souvenirs te moeten rondzeulen hebben wij al enkele keren gebruik gemaakt van de Shopping Service, waarbij je je souvenirs 's avonds na 20u kan afhalen in de boetiek van je Disney-Hotel.

Bestaat deze service ook voor de partner-hotels - aangezien deze ook een Disney-boetiek hebben?
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Ja voor explorers, kyriad, B&B, Dream Castle en Magic Circus kan je gebruik maken van deze service. Andere hotels in omgeving niet.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Gisteren was onze laatste dag in dlp en dus overdag gebruik gemaakt van de shopping service om onze aankopen naar het hotel te laten brengen.

's Avonds ben ik onze zakken gaan afhalen, maar door het late uur en de kids die erg moe waren de zakken maar half gecheckt. Vanmorgen dus tot de vaststelling gekomen dat ze 1 zak verwisseld hebben en ik de verkeerde mee heb. Eigen schuld natuurlijk, ik had maar beter moeten checken.

Ik vermoed dat ze dit wel zullen oplossen, maar met wie zou ik daarvoor contact moeten opnemen ? De shopping service misschien een mail sturen met alle bewijzen bij ? Of met hotel New York, waar we de spullen zijn gaan ophalen ?
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

ik zou een mail sturen naar de klantenservice dlp.clientenservice@disneylandparis.com
Dit kan gewoon in het nederlands, de aankoopbewijzen en het bonnetje van de shoppingservice er in de bijlage bij doen. Het kan wel even duren is mijn ervaring. Ik had afgelopen augustus kerstballen gekocht, deze werden goen ingepakt en in een doos gedaan maar bij thuiskomst bleek er toch een kapot, foto en de bonnetjes gemaild en ik kreeg afgelopen vrijdag een mailtje dat het geld op mijn rekening wordt gestort.
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ok, bedankt, dat had ik inmiddels gedaan, en een mail terug gekregen met de boodschap dat het tot 15 dagen kon duren. Geduld hebben dus.

Einde november gaan we weer een weekje, maar in de zak die achtergebleven is zaten natuurlijk een hoop spulletjes voor de verjaardag van de dochter begin november, dus het zou leuk zijn als ze ze eerder zouden willen opsturen.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Het heeft drie weken geduurd voor ik antwoord kreeg, maar uiteindelijk wel super service, ze sturen alles na met dhl zonder kosten voor ons, vandaag wordt alles geleverd, dus nog net op tijd voor de verjaardag van de dochter
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wat fijn dat alles opgelost is.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar