Shopping Service Disneyland Paris
er zijn zoveel geweldige winkels vol met magische geschenken en souvenirs om te ontdekken in Disneyland® Parijs, we hebben het je gemakkelijker gemaakt met een GRATIS handsfree-winkeldienst. In plaats van je aankopen bij je te dragen, laat je ze gewoon in de winkel liggen en hoef je niet te sleuren met zware tassen die toch alleen maar in de weg zitten.
Je kunt ze na 18:00 uur ophalen bij Disney Village®, wanneer je de Disney-parken verlaat, of in de boetiek in je Disney Hotel na 08:00 PM. Voor meer informatie, informeer naar de Disney-boetieks in Disney Hotels en geselecteerde Partner hotels.
Re: Miss & Mister Café Mickey artikel
Om niet de hele dag met aangekochte souvenirs te moeten rondzeulen hebben wij al enkele keren gebruik gemaakt van de Shopping Service, waarbij je je souvenirs 's avonds na 20u kan afhalen in de boetiek van je Disney-Hotel.
Bestaat deze service ook voor de partner-hotels - aangezien deze ook een Disney-boetiek hebben?
Bestaat deze service ook voor de partner-hotels - aangezien deze ook een Disney-boetiek hebben?
Ja voor explorers, kyriad, B&B, Dream Castle en Magic Circus kan je gebruik maken van deze service. Andere hotels in omgeving niet.
Gisteren was onze laatste dag in dlp en dus overdag gebruik gemaakt van de shopping service om onze aankopen naar het hotel te laten brengen.
's Avonds ben ik onze zakken gaan afhalen, maar door het late uur en de kids die erg moe waren de zakken maar half gecheckt. Vanmorgen dus tot de vaststelling gekomen dat ze 1 zak verwisseld hebben en ik de verkeerde mee heb. Eigen schuld natuurlijk, ik had maar beter moeten checken.
Ik vermoed dat ze dit wel zullen oplossen, maar met wie zou ik daarvoor contact moeten opnemen ? De shopping service misschien een mail sturen met alle bewijzen bij ? Of met hotel New York, waar we de spullen zijn gaan ophalen ?
's Avonds ben ik onze zakken gaan afhalen, maar door het late uur en de kids die erg moe waren de zakken maar half gecheckt. Vanmorgen dus tot de vaststelling gekomen dat ze 1 zak verwisseld hebben en ik de verkeerde mee heb. Eigen schuld natuurlijk, ik had maar beter moeten checken.
Ik vermoed dat ze dit wel zullen oplossen, maar met wie zou ik daarvoor contact moeten opnemen ? De shopping service misschien een mail sturen met alle bewijzen bij ? Of met hotel New York, waar we de spullen zijn gaan ophalen ?
ik zou een mail sturen naar de klantenservice dlp.clientenservice@disneylandparis.com
Dit kan gewoon in het nederlands, de aankoopbewijzen en het bonnetje van de shoppingservice er in de bijlage bij doen. Het kan wel even duren is mijn ervaring. Ik had afgelopen augustus kerstballen gekocht, deze werden goen ingepakt en in een doos gedaan maar bij thuiskomst bleek er toch een kapot, foto en de bonnetjes gemaild en ik kreeg afgelopen vrijdag een mailtje dat het geld op mijn rekening wordt gestort.
Dit kan gewoon in het nederlands, de aankoopbewijzen en het bonnetje van de shoppingservice er in de bijlage bij doen. Het kan wel even duren is mijn ervaring. Ik had afgelopen augustus kerstballen gekocht, deze werden goen ingepakt en in een doos gedaan maar bij thuiskomst bleek er toch een kapot, foto en de bonnetjes gemaild en ik kreeg afgelopen vrijdag een mailtje dat het geld op mijn rekening wordt gestort.
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
Ok, bedankt, dat had ik inmiddels gedaan, en een mail terug gekregen met de boodschap dat het tot 15 dagen kon duren. Geduld hebben dus.
Einde november gaan we weer een weekje, maar in de zak die achtergebleven is zaten natuurlijk een hoop spulletjes voor de verjaardag van de dochter begin november, dus het zou leuk zijn als ze ze eerder zouden willen opsturen.
Einde november gaan we weer een weekje, maar in de zak die achtergebleven is zaten natuurlijk een hoop spulletjes voor de verjaardag van de dochter begin november, dus het zou leuk zijn als ze ze eerder zouden willen opsturen.
Het heeft drie weken geduurd voor ik antwoord kreeg, maar uiteindelijk wel super service, ze sturen alles na met dhl zonder kosten voor ons, vandaag wordt alles geleverd, dus nog net op tijd voor de verjaardag van de dochter
- Mama van prinsesjes
- Moderator
- BerichtenCOLON 4991
- GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52
Wat fijn dat alles opgelost is.
Volg onze avonturen op instagram