Jaarlijkse Photopass +

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ik kopieerde altijd de foto's, maar nu stond er dus op dat ik de opslagruimte op de website had opgebruikt (ik had ondertussen een 150+ foto's). Daarmee dat ik nu bijna alles verwijderd heb op de website, wat ik zeer spijtig vond om te doen. Maar de melding dat mijn opslagruimte op is blijft staan, ook al heb ik de foto's verwijderd. En ik heb mijn foto's van gisteren en eergisteren nog niet terug gevonden... Ik heb een mailtje gestuurd en hoop dat het snel opgelost word aangezien ik nu foto's had met personages die ik eerder nog niet had.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Annabelle schreefCOLONIk kopieerde altijd de foto's, maar nu stond er dus op dat ik de opslagruimte op de website had opgebruikt (ik had ondertussen een 150+ foto's). Daarmee dat ik nu bijna alles verwijderd heb op de website, wat ik zeer spijtig vond om te doen. Maar de melding dat mijn opslagruimte op is blijft staan, ook al heb ik de foto's verwijderd. En ik heb mijn foto's van gisteren en eergisteren nog niet terug gevonden... Ik heb een mailtje gestuurd en hoop dat het snel opgelost word aangezien ik nu foto's had met personages die ik eerder nog niet had.
Je ruimte kan alleszins niet op zijn want wij hadden meer dan 400 foto's en hadden nog beschikbare ruimte...
Ik denk dat er eerder problemen zijn bij Photopass zelf.
Jammer dat je al je foto's ondertussen al gewist hebt.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Inderdaad spijtig, maar ik heb ze gelukkig nog op een hardeschijf staan :-)
En misschien kunnen ze het terug zetten eens ze me terug contacteren na mijn mailtje.
Gebruikers-avatar
Fetje
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2018, 09:21

even een vraagje,hoe verwijder ik de photopass foto's van m'n telefoon. er staan er tussen die ik niet zo mooi vind..
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Als je ze via de website verwijderd verdwijnen ze ook uit de app.
Gebruikers-avatar
Fetje
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2018, 09:21

Annabelle schreefCOLONAls je ze via de website verwijderd verdwijnen ze ook uit de app.
bedankt ga het gelijk doen
Afbeelding
Sulley84
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2015, 12:07

Annabelle schreefCOLONIk kopieerde altijd de foto's, maar nu stond er dus op dat ik de opslagruimte op de website had opgebruikt (ik had ondertussen een 150+ foto's). Daarmee dat ik nu bijna alles verwijderd heb op de website, wat ik zeer spijtig vond om te doen. Maar de melding dat mijn opslagruimte op is blijft staan, ook al heb ik de foto's verwijderd. En ik heb mijn foto's van gisteren en eergisteren nog niet terug gevonden... Ik heb een mailtje gestuurd en hoop dat het snel opgelost word aangezien ik nu foto's had met personages die ik eerder nog niet had.
Hoi Annabelle,
Heb je inmiddels al een reactie en oplossing? Heb hier namelijk precies hetzelfde. Vorige week bij mijn jaarpas nieuwe photopass gehad en een aantal foto's stonden er netjes op. Foto's met Goofy staan (als je de pass in de winkels scant) wel op de photopass maar staan dus niet op de site. Al een mail gestuurd vorige week maar nog geen reactie. Ook hier staat 0/300 mb geen ruimte meer. Veel foto's van de oude pass verwijderd maar ee komt geen ruimte vrij
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Ja, het verwijderen van foto's had geen nut. De meeste foto's zijn na verloop van tijd er zelf op gekomen. 1 foto van een attractie ontbrak, heb er meermaals voor gemaild en uiteindelijk een code gekregen om deze op mijn photopass te zetten. Dus voor mij is het opgelost geraakt.

Ik vermoed dat die van jou er nog vanzelf op zullen komen aangezien ze in het park er wel op staan.
Bij mij heeft het toen ongeveer een week geduurd.
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Heeft iemand een idee hoe het zit als je jouw jaarpass verlengd?

Ik stond juist achter iemand bij de photopass shop waarvan de photopass blijkbaar vervallen was nadat ze haar infinity jaarpass 6 maanden verlengd had. Hierdoor bestond de kans dat ze veel foto's kwijt zou zijn die ze de afgelopen dagen had laten nemen op de kaartjes die de fotograven geven, want ze konden niet op haar pass gezet worden.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Annabelle schreefCOLONHeeft iemand een idee hoe het zit als je jouw jaarpass verlengd?

Ik stond juist achter iemand bij de photopass shop waarvan de photopass blijkbaar vervallen was nadat ze haar infinity jaarpass 6 maanden verlengd had. Hierdoor bestond de kans dat ze veel foto's kwijt zou zijn die ze de afgelopen dagen had laten nemen op de kaartjes die de fotograven geven, want ze konden niet op haar pass gezet worden.
Weet eigenlijk niet of je recht hebt op photopass bij gratis verlenging van 6 maand...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Als je een kaart koopt is hij gewoon een jaar geldig, ongeacht hoe lang je pas geldig is. Als je een nieuwe Infinity koopt, krijg je ook een nieuwe fotopas. Weet dus niet hoe je foto’s kwijt zou raken?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Minnie1979 schreefCOLON
Annabelle schreefCOLONHeeft iemand een idee hoe het zit als je jouw jaarpass verlengd?

Ik stond juist achter iemand bij de photopass shop waarvan de photopass blijkbaar vervallen was nadat ze haar infinity jaarpass 6 maanden verlengd had. Hierdoor bestond de kans dat ze veel foto's kwijt zou zijn die ze de afgelopen dagen had laten nemen op de kaartjes die de fotograven geven, want ze konden niet op haar pass gezet worden.
Weet eigenlijk niet of je recht hebt op photopass bij gratis verlenging van 6 maand...
Bij Infinity hoort een photopas, zou behoorlijk pissig worden als je die niet krijgt dan. Vooral omdat je als je koopt, je hem maar de helft van de tijd kan gebruiken (aangenomen dat je erna weer een Infinity neemt)
Gebruikers-avatar
mcjas
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2015, 12:34

Minnie1979 schreefCOLON
Annabelle schreefCOLONHeeft iemand een idee hoe het zit als je jouw jaarpass verlengd?

Ik stond juist achter iemand bij de photopass shop waarvan de photopass blijkbaar vervallen was nadat ze haar infinity jaarpass 6 maanden verlengd had. Hierdoor bestond de kans dat ze veel foto's kwijt zou zijn die ze de afgelopen dagen had laten nemen op de kaartjes die de fotograven geven, want ze konden niet op haar pass gezet worden.
Weet eigenlijk niet of je recht hebt op photopass bij gratis verlenging van 6 maand...
Ik heb vorige maand mijn infinity jaarkaart gratis kunnen verlengen voor 6 maanden, en heb daarbij een nieuwe photopass gekregen. Toen ik hem ophaalde zei de CM dat de nieuwe pas ingaat na het eerste gebruik, dus ik kan blijkbaar eerst mijn oude photopass gebruiken tot die verloopt, en dan de nieuwe gaan gebruiken.

grz

MJ
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

mcjas schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
Annabelle schreefCOLONHeeft iemand een idee hoe het zit als je jouw jaarpass verlengd?

Ik stond juist achter iemand bij de photopass shop waarvan de photopass blijkbaar vervallen was nadat ze haar infinity jaarpass 6 maanden verlengd had. Hierdoor bestond de kans dat ze veel foto's kwijt zou zijn die ze de afgelopen dagen had laten nemen op de kaartjes die de fotograven geven, want ze konden niet op haar pass gezet worden.
Weet eigenlijk niet of je recht hebt op photopass bij gratis verlenging van 6 maand...
Ik heb vorige maand mijn infinity jaarkaart gratis kunnen verlengen voor 6 maanden, en heb daarbij een nieuwe photopass gekregen. Toen ik hem ophaalde zei de CM dat de nieuwe pas ingaat na het eerste gebruik, dus ik kan blijkbaar eerst mijn oude photopass gebruiken tot die verloopt, en dan de nieuwe gaan gebruiken.

grz

MJ
Bedankt voor informatie. Dat weten we dan ook.
Ik dacht dat je geen photopass kreeg omdat ik ergens gelezen heb dat je ook geen nieuwe vriendentickets krijgt bij gratis verlenging van 6 maand.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

mcjas schreefCOLON Ik heb vorige maand mijn infinity jaarkaart gratis kunnen verlengen voor 6 maanden, en heb daarbij een nieuwe photopass gekregen. Toen ik hem ophaalde zei de CM dat de nieuwe pas ingaat na het eerste gebruik, dus ik kan blijkbaar eerst mijn oude photopass gebruiken tot die verloopt, en dan de nieuwe gaan gebruiken.

grz

MJ
Bedankt om deze informatie te delen! Dan is mijn bezorgdheid opgelost.

De persoon voor mij had geen nieuwe photopass gekregen bij haar verlenging. En ze kwam pas te weten dat haar oude photopass verlopen was toen ze in de winkel vroeg om de fotokaartjes van de fotograven op haar photopass te zetten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar