Bericht Room only voor jaarkaarthouders

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
SpookjeFee
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2016, 21:44

Wij gaan begin januari onze jaarkaarten verlengen (vervallen half januari). Nu zouden we in mei 2019 ook een tripje willen plannen. Kan ik nu al bellen voor een kamer met Infinity korting, of moet ik daarvoor wachten tot januari als we onze nieuwe jaarkaarten hebben?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

SpookjeFee schreefCOLONWij gaan begin januari onze jaarkaarten verlengen (vervallen half januari). Nu zouden we in mei 2019 ook een tripje willen plannen. Kan ik nu al bellen voor een kamer met Infinity korting, of moet ik daarvoor wachten tot januari als we onze nieuwe jaarkaarten hebben?
Normaal kan je maar reserveren zolang je kaart geldig is
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

Vanaf wanneer kun je room only boeken voor september 2019? Om precies te zijn 19-09 t/m 23-09?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Esther10 schreefCOLONVanaf wanneer kun je room only boeken voor september 2019? Om precies te zijn 19-09 t/m 23-09?
Ik vermoed vanwege het RunDisney weekend? Zit er zelf ook op te wachten. Vermoedelijk december/januari. Nog geen officiële bevestiging dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

Laura schreefCOLON
Esther10 schreefCOLONVanaf wanneer kun je room only boeken voor september 2019? Om precies te zijn 19-09 t/m 23-09?
Ik vermoed vanwege het RunDisney weekend? Zit er zelf ook op te wachten. Vermoedelijk december/januari. Nog geen officiële bevestiging dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Inderdaad vanwege het RunDisney weekend. Ik heb van de week nog contact met ze gehad. En daar werd me medegedeeld dat het uiterlijk 17 januari mogelijk zou zijn.
Maar ik dacht als ik eerder wellicht een room only zou kunnen boeken en dan vanaf 17 januari de bibs erbij dan zou ik dat eventueel doen.
Weet ook niet wat ik van de prijzen moet verwachten van room only. Heb voorlopig ook nog een optie op een partner hotel staan.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Esther10 schreefCOLON
Laura schreefCOLON
Esther10 schreefCOLONVanaf wanneer kun je room only boeken voor september 2019? Om precies te zijn 19-09 t/m 23-09?
Ik vermoed vanwege het RunDisney weekend? Zit er zelf ook op te wachten. Vermoedelijk december/januari. Nog geen officiële bevestiging dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Inderdaad vanwege het RunDisney weekend. Ik heb van de week nog contact met ze gehad. En daar werd me medegedeeld dat het uiterlijk 17 januari mogelijk zou zijn.
Maar ik dacht als ik eerder wellicht een room only zou kunnen boeken en dan vanaf 17 januari de bibs erbij dan zou ik dat eventueel doen.
Weet ook niet wat ik van de prijzen moet verwachten van room only. Heb voorlopig ook nog een optie op een partner hotel staan.
Dit jaar koste van vrijdag tot zondag een kamer in Santa Fe zonder Rundisney tickets 305 euro. Verwacht wel wat duurder dit jaar....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

Prins Adam schreefCOLON
Dit jaar koste van vrijdag tot zondag een kamer in Santa Fe zonder Rundisney tickets 305 euro. Verwacht wel wat duurder dit jaar....
Ik wil graag van donderdag t/m maandag willen gaan. Voor Dream Castle ben ik dan €545,- kwijt. Als ik voor zo ongeveer die prijs een room only in een Disney hotel kan krijgen zou dat heel fijn zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als ik de prijzen van dit jaar bekijk moet het mogelijk zijn, als je op tijd boekt en natuurlijk tevreden bent met een goedkoper hotel, want de duurdere hotels zijn snel 200 euro per nacht en meer dan zit je aan 600 euro voor 3 nachten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
SpookjeFee schreefCOLONWij gaan begin januari onze jaarkaarten verlengen (vervallen half januari). Nu zouden we in mei 2019 ook een tripje willen plannen. Kan ik nu al bellen voor een kamer met Infinity korting, of moet ik daarvoor wachten tot januari als we onze nieuwe jaarkaarten hebben?
Normaal kan je maar reserveren zolang je kaart geldig is
Normaal nemen ze de boeking wel aan hoor, maar je moet dan wel bellen om je nieuwe jaarkaartnummer door te geven.
Had ik vorig jaar ook bij overgang van mijn dream naar infinitypas. Geboekt met mijn nog geldige dreampas met infinity korting voor verblijf in de toekomst, waartussen ik dus nog een trip staan had terwijl mijn dream nog geldig was waarin ik moest verlengen naar infinity. Moest gewoon na verlenging jaarkaartnummer van de infinity doorbellen en was in orde, maar ik heb dus gewoon kunnen boeken voor ik überhaupt een infinity had. Bij voorgaande verlengingen van dream naar dream overigens altijd hetzelfde gehad.
Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

Leo1988 schreefCOLONWe hebben het Disney hotel standaard room geboekt (Room only) voor 12/13/14 dec (2 nachten) voor €630,- met Infinity korting
mooie prijs, toch ook eens informeren voor een minder drukke periode
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLON
Esther10 schreefCOLONVanaf wanneer kun je room only boeken voor september 2019? Om precies te zijn 19-09 t/m 23-09?
Ik vermoed vanwege het RunDisney weekend? Zit er zelf ook op te wachten. Vermoedelijk december/januari. Nog geen officiële bevestiging dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Je kan nu boeken voor het run weekend!

Golden forest met Infinity korting van donderdag tot zondag is €1103,- van vrijdag tot zondag €768,-
Compas club is donderdag tot zondag €897,- en vrijdag tot zondag €740,-
Alle club kamers waren alleen met Meerzicht beschikbaar
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLON
Laura schreefCOLON
Esther10 schreefCOLONVanaf wanneer kun je room only boeken voor september 2019? Om precies te zijn 19-09 t/m 23-09?
Ik vermoed vanwege het RunDisney weekend? Zit er zelf ook op te wachten. Vermoedelijk december/januari. Nog geen officiële bevestiging dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Je kan nu boeken voor het run weekend!

Golden forest met Infinity korting van donderdag tot zondag is €1103,- van vrijdag tot zondag €768,-
Compas club is donderdag tot zondag €897,- en vrijdag tot zondag €740,-
Alle club kamers waren alleen met Meerzicht beschikbaar
Ook raar dat Golden Forrest duurder is dan Compass club kamer.
Volgende keren voor beide prijs vragen...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Laura schreefCOLONIk vermoed vanwege het RunDisney weekend? Zit er zelf ook op te wachten. Vermoedelijk december/januari. Nog geen officiële bevestiging dacht ik.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Je kan nu boeken voor het run weekend!

Golden forest met Infinity korting van donderdag tot zondag is €1103,- van vrijdag tot zondag €768,-
Compas club is donderdag tot zondag €897,- en vrijdag tot zondag €740,-
Alle club kamers waren alleen met Meerzicht beschikbaar
Ook raar dat Golden Forrest duurder is dan Compass club kamer.
Volgende keren voor beide prijs vragen...
Ja, voor new port bay was er nog een hogere korting beschikbaar. Net zoals dat de aankomst op vrijdag nog een hogere korting had dan de aankomst op donderdag (voor de golden forest)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk[/quote]

Gebeld naar infinitylijn of gewone lijn?

Ik zou ook willen bellen voor kamer voor dochter verjaardag maar zie er tegen op om frans of engels te spreken... :oops:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Gewone lijn, krijg je ook gewoon korting op!
En de tip van de eeuw, las ik laatst op een ander forum, als je op de site een boeking gaat maken komt er op een gegeven moment een schermpje rechts met “hulp nodig” als je daar je telefoonnummer invult bellen ze jou en bel je dus gratis! Wachten duurde ook niet zo lang (en het was in het Nederlands)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar