2019 RunDisney Paris/DLP run Weekend

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Bedankt voor de verheldering! Heb haar gevraagd of het wel zeker wist of dat t geval was, of ik moet haar helemaal verkeerd hebben begrepen toen...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Laura schreefCOLON Met de Magic Plus krijg je 10% korting op je bibs, wanneer je je hotel boekt via DLP. Met Infinity 15%.
Krijg je met de Magic Flex ook korting op je bibs, wanneer je boekt bij Disney zelf?
Wij hoeven in mei pas onze jaarkaarten te verlengen en gaan dan voor een Magic Plus, maar wanneer we bij Disney gaan boeken hebben we deze dus nog niet. `
We willen volgend jaar wel voor een Disney hotel gaan. Zaten dit jaar in Explorers, wat echt helemaal prima was hoor, maar met een kind van 1 vond ik het een op en neer gesjouw van heb ik jou daar ;)
Dus volgend jaar iets relaxter in een Disney hotel.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Tinkerbelletje schreefCOLON
Laura schreefCOLON Met de Magic Plus krijg je 10% korting op je bibs, wanneer je je hotel boekt via DLP. Met Infinity 15%.
Krijg je met de Magic Flex ook korting op je bibs, wanneer je boekt bij Disney zelf?
Wij hoeven in mei pas onze jaarkaarten te verlengen en gaan dan voor een Magic Plus, maar wanneer we bij Disney gaan boeken hebben we deze dus nog niet. `
We willen volgend jaar wel voor een Disney hotel gaan. Zaten dit jaar in Explorers, wat echt helemaal prima was hoor, maar met een kind van 1 vond ik het een op en neer gesjouw van heb ik jou daar ;)
Dus volgend jaar iets relaxter in een Disney hotel.
Ik dacht dat je alleen met plus en Infinity korting krijgt op je bibs bij een hotelovernachting. Dit heb ik ook van horen zeggen van iemand wiens pas niet tot het run weekend geldig was: je kunt dit alleen met jaarpas korting boeken wanneer je jaarpas nog geldig is tot en met september 2019. Ik moet dit zelf ook nog goed nakijken en navragen, want mijn pas is tot januari 2019 geldig, als ik hem gratis verleng is het maar tot mei 2019 en betaald verlengen ergens in 2020... Dus eigenlijk hoop ik ook dat je al kan boeken met jaarpas korting met de melding dat je gaat verlengen. De room only's waren voor dit jaar in november 2017 beschikbaar, dus nog even afwachten hoe het met de officiële regels zit.

Als iemand heeft kunnen boeken met jaarpas korting, terwijl de pas moest worden verlengd, hoor ik het graag! Is voor ons van belang of we mijn infinity betaald gaan verlengen of nog eerst gratis. Waarschijnlijk gaan we tussen de run weekenden door niet naar DLP, dus zal het sowieso via de post moeten verlengen.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Laura schreefCOLON Als iemand heeft kunnen boeken met jaarpas korting, terwijl de pas moest worden verlengd, hoor ik het graag! Is voor ons van belang of we mijn infinity betaald gaan verlengen of nog eerst gratis. Waarschijnlijk gaan we tussen de run weekenden door niet naar DLP, dus zal het sowieso via de post moeten verlengen.
Ik weet van een vriendin dat ze dit jaar niet kon boeken omdat haar jaarkaart niet geldig zou zijn tijdens de run, maar vorig jaar kon ze wel room only boeken zonder korting, en zou de korting er nog af gaan als ze de jaarkaart had. Of dit uiteindelijk ook gebeurd is heb ik eik niet meer gehoord. Voor ons gaat dit ook een probleem zijn, onze kaarten zijn geldig tot augustus.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je zou dit kunnen oplossen om kamer samen met vrienden te boeken die wel nog een geldige kaart hebben. Je mag per kaart 2 kamers met zelfde data boeken.
En je kan het ook vragen aan de reserveringslijn of er een oplossing mogelijk is.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Toch maar gewoon alvast bij Disney zelf geboekt van 19 t/m 23 september in Sequoia Lodge met 25% vroegboekkorting en ontbijt + lunch/diner vouchers. Nu wachten tot we de bibs kunnen toevoegen aan onze boeking. Volgens de mevrouw aan de telefoon zou dat vanaf 23 oktober kunnen.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Gek dat dat nu nog niet meteen kon, ik dacht dat er al mensen waren die via DLP alles al hebben geboekt. Maar vorig jaar waren er ook mensen die later bibs aan pakketten hadden toegevoegd, dus gaat sowieso goed komen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Laura schreefCOLONGek dat dat nu nog niet meteen kon, ik dacht dat er al mensen waren die via DLP alles al hebben geboekt. Maar vorig jaar waren er ook mensen die later bibs aan pakketten hadden toegevoegd, dus gaat sowieso goed komen!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
Hangt beetje af via welke land je boekt denk ik
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
EleanorJM
Member
Member
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2018, 12:23

Klopt.

De internationale pakketten hadden een andere aanbieding (paar tientjes duurder in mijn geval), maar daar kon je wel gelijk bibs bijboeken.
Bij de nl-aanbieding niet.
Afbeelding

Afbeelding

RunDisney Paris 2018, 2019
RunDisney Wine & Dine 2018
RunDisney Dopey Challenge 2019
RunDisney Star Wars Rivalrun 2020
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Tinkerbelletje schreefCOLONToch maar gewoon alvast bij Disney zelf geboekt van 19 t/m 23 september in Sequoia Lodge met 25% vroegboekkorting en ontbijt + lunch/diner vouchers. Nu wachten tot we de bibs kunnen toevoegen aan onze boeking. Volgens de mevrouw aan de telefoon zou dat vanaf 23 oktober kunnen.

Als ik op de site kijk ben ik met die aanbieding alsnog best veel duurder uit dan wanneer ik bij mijn vaste travel agent kijk. Enige verschil is de lunch/diner vouchers (wij hebben afgelopen jaar constant van Vapaino genoten en weinig in de parken/hotels gegeten) en 4 dagen ticket vergeleken met twee dagen tickets (maar op zaterdag & zondag zijn we ook de parken nauwelijks de parken in geweest vanwege . de drukte en vooral het herstellen).

Grote twijfel dus.

Wanneer ik online probeer te bestellen is een van de stappen 'magic run weekend', maar dit geeft errors.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

RunningKoen schreefCOLON
Tinkerbelletje schreefCOLONToch maar gewoon alvast bij Disney zelf geboekt van 19 t/m 23 september in Sequoia Lodge met 25% vroegboekkorting en ontbijt + lunch/diner vouchers. Nu wachten tot we de bibs kunnen toevoegen aan onze boeking. Volgens de mevrouw aan de telefoon zou dat vanaf 23 oktober kunnen.

Als ik op de site kijk ben ik met die aanbieding alsnog best veel duurder uit dan wanneer ik bij mijn vaste travel agent kijk. Enige verschil is de lunch/diner vouchers (wij hebben afgelopen jaar constant van Vapaino genoten en weinig in de parken/hotels gegeten) en 4 dagen ticket vergeleken met twee dagen tickets (maar op zaterdag & zondag zijn we ook de parken nauwelijks de parken in geweest vanwege . de drukte en vooral het herstellen).

Grote twijfel dus.

Wanneer ik online probeer te bestellen is een van de stappen 'magic run weekend', maar dit geeft errors.
Die optie zagen wij inderdaad ook bij het boeken, maar we kregen ook een error.
De bibs zijn ook nog niet toegevoegd aan onze boeking.
We hebben gisteren Disney nog een keer gebeld en de man aan de lijn zei dat dit vanaf 7-11 zou moeten kunnen en raadde aan het eind oktober al even te checken via de telefoon.

Het blijft ontzettend veel geld voor een paar dagen en ik denk als je alleen voor de races komt je vast ergens anders goedkoper uit kunt zijn.
Wij willen er toch proberen nog zoveel mogelijk Disney uit te halen. Vandaar nu ook een Disney hotel ipv een partner hotel. En die maaltijd vouchers zijn ook wel super fijn om erbij te hebben.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Ik boek ook altijd een Disney hotel en geen partner. Gegarandeerde bibs zijn me het extra geld meer dan waard. Elk jaar meer juist, omdat het belangrijker en belangrijker is om een perfect te blijven (zelfs als ze hem niet gaan toekennen, in 2020 gaan we feest vieren!).

Het scheelt geen enorme bedragen trouwens; als ik kaartjes bijboek en het eten meereken dan is het zelfs bijna vergelijkerbaar. Maar de TA heeft een pakket dat beter past bij wat ik daadwerkelijk gebruik en ik kan er superfijn online bestellen :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Het is vanaf vandaag mogelijk om met jaarpas korting de room only te boeken voor volgend jaar september, en je krijgt ook weer jaarpas korting (met infinity en magic plus) op de bibs!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
mickey71
Member
Member
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2013, 12:17

Yeah, wij zijn er weer bij volgend jaar. Voor de 4e keer zijn we bij 1 van de leukste weekenden van het jaar. Toch wel relaxed, geen gestress of je de losse bibs kan kopen, de voorpret kan al beginnen. Net geboekt voor Newport Bay. 1e keer in dit hotel.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Esther10
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2018, 16:25

Ik heb ook vanmorgen geboekt. Ik verblijf in Hotel Cheyenne en heb de 36K challenge.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar