Jaarpas verlengen met de post

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Dankjewel voor de info magic mama! Ik ga het morgen verder in orde maken en dan op de post doen. Jullie hebben het ook aangetekend verstuur? Dat was wel mijn plan.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00


We hebben het aangetekend verstuurd

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik wilde mijn ervaring delen over het verlengen van onze jaarpassen via de post.
Onze passen verlopen 21 januari 2019, twee maand van te voren kregen we onze verlengingsmail. Deze moet je toevoegen aan het document voor je verlenging. We hebben op maandag 10 december de brief aangetekend laten versturen. Hierdoor konden we zien dat op zaterdag 15 Dec om 8.07 de eerste aflever poging was gedaan, maar niet gelukt (ik denk dat ze nog niet open waren). En op maandag 17 december was het afgekeverd.
Op 26 december (2e kerstdag) was het geld van mijn creditcard afgehaald en vandaag op 2 januari werden onze jaarpassen bezorgd!
Totale duur, met feestdagen er tussen, 23 dagen. Ik dacht dat de site van DLP zegt dat je rekening moet houden met 25 dagen, dus netjes gedaan!
Voor de gratis verlenging hadden we 0€ ingevuld, alles is goed gegaan!

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
esmeraldinho
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2012, 12:09

Ik heb een vraagje. Onze jaarpassen verlopen op 10 februari 2019 en voor die tijd komen wij niet meer in Disneyland zelf. Wij willen graag gebruik maken van de 16 maanden actie maar hebben geen mail gehad? Nu heb ik het vernieuwformulier voor de post wel gevonden via de website van disneyland zelf en in dit formulier staat zover ik kan zien niet dat het verplicht is om de aanbiedingsmail mee te sturen?

Ik heb al gebeld met de nederlandse lijn van disneyland. Deze mevrouw gaf aan dat ik gerust alles op de post kon doen zonder de aanbiedingsmail maar ik begin na het lezen van de ervaringen toch te twijfelen of dit niet essentieel is. Kan iemand mij hiermee helpen misschien?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

esmeraldinho schreefCOLONIk heb een vraagje. Onze jaarpassen verlopen op 10 februari 2019 en voor die tijd komen wij niet meer in Disneyland zelf. Wij willen graag gebruik maken van de 16 maanden actie maar hebben geen mail gehad? Nu heb ik het vernieuwformulier voor de post wel gevonden via de website van disneyland zelf en in dit formulier staat zover ik kan zien niet dat het verplicht is om de aanbiedingsmail mee te sturen?

Ik heb al gebeld met de nederlandse lijn van disneyland. Deze mevrouw gaf aan dat ik gerust alles op de post kon doen zonder de aanbiedingsmail maar ik begin na het lezen van de ervaringen toch te twijfelen of dit niet essentieel is. Kan iemand mij hiermee helpen misschien?

Was hier net hetzelfde, ook geen mail gehad. We hebben het dan ook met de post gedaan. Wel wat problemen gehad (ze dachten dat we gedateerde formulieren hadden opgestuurd dus hebben 2x alles moeten opsturen met veel fluo en uitlegbrief, geen idee hoe ze erbij kwamen, de geldigheidsdatum stond gewoon vanonder op de formulieren) maar zonder die hadden we binnen de 10 dagen onze nieuwe passen. Niets extra meegestuurd. Wel zeker het verlengingsformulier nemen.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

esmeraldinho schreefCOLONIk heb een vraagje. Onze jaarpassen verlopen op 10 februari 2019 en voor die tijd komen wij niet meer in Disneyland zelf. Wij willen graag gebruik maken van de 16 maanden actie maar hebben geen mail gehad? Nu heb ik het vernieuwformulier voor de post wel gevonden via de website van disneyland zelf en in dit formulier staat zover ik kan zien niet dat het verplicht is om de aanbiedingsmail mee te sturen?

Ik heb al gebeld met de nederlandse lijn van disneyland. Deze mevrouw gaf aan dat ik gerust alles op de post kon doen zonder de aanbiedingsmail maar ik begin na het lezen van de ervaringen toch te twijfelen of dit niet essentieel is. Kan iemand mij hiermee helpen misschien?
Goed om te horen dat het bij jullie ook goed is gegaan

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Lekker blond. Vorige bericht was voor Laura

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
esmeraldinho
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2012, 12:09

Stitch87 schreefCOLON
esmeraldinho schreefCOLONIk heb een vraagje. Onze jaarpassen verlopen op 10 februari 2019 en voor die tijd komen wij niet meer in Disneyland zelf. Wij willen graag gebruik maken van de 16 maanden actie maar hebben geen mail gehad? Nu heb ik het vernieuwformulier voor de post wel gevonden via de website van disneyland zelf en in dit formulier staat zover ik kan zien niet dat het verplicht is om de aanbiedingsmail mee te sturen?

Ik heb al gebeld met de nederlandse lijn van disneyland. Deze mevrouw gaf aan dat ik gerust alles op de post kon doen zonder de aanbiedingsmail maar ik begin na het lezen van de ervaringen toch te twijfelen of dit niet essentieel is. Kan iemand mij hiermee helpen misschien?

Was hier net hetzelfde, ook geen mail gehad. We hebben het dan ook met de post gedaan. Wel wat problemen gehad (ze dachten dat we gedateerde formulieren hadden opgestuurd dus hebben 2x alles moeten opsturen met veel fluo en uitlegbrief, geen idee hoe ze erbij kwamen, de geldigheidsdatum stond gewoon vanonder op de formulieren) maar zonder die hadden we binnen de 10 dagen onze nieuwe passen. Niets extra meegestuurd. Wel zeker het verlengingsformulier nemen.
Super bedankt! Dan ga ik die uitlegbrief maar meteen maken en het opsturen.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Heb ook wel vaker gewoon via post verlengd en met het formulier verder alleen copie van oude jaarpas en copie van id kaart erbij gedaan, niks geen brief of zo en voila was voldoende want 3,5 week later lagen de jaarpassen aangetekend op de deurmat!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ben even in de war...

Ik had tot afgelopen oktober een Dream.
Ik zou nu een Magic Flex willen aanvragen via de post.

Vermits ik in het systeem sta, krijg ik de echte pas al opgestuurd, of toch een voucher?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

moorhunhe schreefCOLONIk ben even in de war...

Ik had tot afgelopen oktober een Dream.
Ik zou nu een Magic Flex willen aanvragen via de post.

Vermits ik in het systeem sta, krijg ik de echte pas al opgestuurd, of toch een voucher?
Als je hem via de post wilt kopen moet je een formulier invullen en opsturen met de post....

https://media.disneylandparis.com/d4th/ ... 181346.pdf

In de andere gevallen zoals online aankopen moet je hem in het park gaan afhalen: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... =27&t=2953
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ken het formulier.

Dus via Disney zelf, krijg je altijd de echte pas toegestuurd.
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Heeft iemand een idee waar ik het nieuwe formulier 'bon de commande' kan vinden?
Ik kom steeds het oude formulier tegen.
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Jaco schreefCOLONHeeft iemand een idee waar ik het nieuwe formulier 'bon de commande' kan vinden?
Ik kom steeds het oude formulier tegen.
Op de franse dlp site?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Prins Adam schreefCOLON
Jaco schreefCOLONHeeft iemand een idee waar ik het nieuwe formulier 'bon de commande' kan vinden?
Ik kom steeds het oude formulier tegen.
Op de franse dlp site?
Daar kan ik het dus nergens vinden. De site stuurt me steeds door naar het online verlengen, maar dat kan alleen als je in Frankrijk woont :(
To infinity and beyond!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar