Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

alpi125 schreefCOLONAlvast bedankt voor jullie antwoorden.
Oké het is dus ook niet mogelijk om dat met een soort van ‘volmacht’ te doen?
Of heeft iemand andere ideeën om dit op een leuke manier te schenken? Bijvoorbeeld een info brochure of dergelijke dat ik bij de voucher kan toevoegen om af te geven.

Alvast bedankt.
Gaat niet lukken vrees ik.
Overigens zou ik een gat in de lucht springen als iemand een zeer creatieve zelfgemaakte voucher maakt voor een jaarkaart en die voor mij onder de boom legt... Die echte die komt dan nog wel.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

alpi125 schreefCOLONAlvast bedankt voor jullie antwoorden.
Oké het is dus ook niet mogelijk om dat met een soort van ‘volmacht’ te doen?
Of heeft iemand andere ideeën om dit op een leuke manier te schenken? Bijvoorbeeld een info brochure of dergelijke dat ik bij de voucher kan toevoegen om af te geven.

Alvast bedankt.
Je kan in een reisbureau een brochure halen van Disneyland Paris?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

alpi125 schreefCOLONAlvast bedankt voor jullie antwoorden.
Oké het is dus ook niet mogelijk om dat met een soort van ‘volmacht’ te doen?
Of heeft iemand andere ideeën om dit op een leuke manier te schenken? Bijvoorbeeld een info brochure of dergelijke dat ik bij de voucher kan toevoegen om af te geven.

Alvast bedankt.
Je kan ze online bestellen en via post de permanente passen laten leveren, maar als het voor een kerstcadeautje is dan vrees ik dat je daar een 4-tal weken te laat voor bent...
Maak zelf een leuke voucher/bon en leg die onder de boom? Voeg er eventueel een infobrochure van disney bij of van de jaarpassen, zo'n info brochure met alle voorwaarden en voordelen in opgelijst kun je eventueel wel bij BPA afhalen of kan iemand van het forum misschien voor je gaan halen daar?
Afbeelding
alpi125
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2018, 20:03

Bedankt voor de tips!

Ik heb uiteindelijk een boekje gemaakt bij Kruidvat Fotoservice en dat wordt nog geleverd voor Kerstmis.
In het boekje heb ik zelf alle voordelen van de jaarpassen opgesomd met leuke foto’s erbij.
Ook ga ik nog proberen aan enkele brochures van Disneyland te raken.

Allemaal bedankt voor jullie tips en ik wil jullie alvast prettige feesten toewensen.
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Hallo mede forum'ers!

Ondanks dat er een Facebook pagina is, plaats ik mijn vraag toch hier, aangezien hier de di-hards zitten.
Ik heb vorig jaar een jaarkaart gekocht, eerst als e-ticket en toen bij BPA om laten zetten voor een jaarkaart.
Nu mag ik (als het goed is) volgende maand verlengen. Ik ben half maart zelf in Disney dus mooi moment om dit dan te doen.

Klopt het dat je standaard 4 maanden extra krijgt? Of moet je dan speciaal een email krijgen?
Je kan kiezen voor direct betalen of per maand, kan je later dan ook beslissen om het resterende bedrag in 1x af te lossen of zit je dan aan de 11 maanden vast?
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

Bij betaald verlengen krijg je inderdaad 4 maanden gratis, daar hoef je verder niets voor te doen.
Wat betreft de betaling per maand is het volgens mij niet mogelijk om dan na bijv. twee maanden toch de rest ineens te betalen.
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

Als je je jaarkaart betaald verlengt moet je dan ook een maand wachten voordat je iemand korting kan geven op een jaarkaart?
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tinka schreefCOLONAls je je jaarkaart betaald verlengt moet je dan ook een maand wachten voordat je iemand korting kan geven op een jaarkaart?
Bij elke nieuwe jaarkaart kan je eerste maand geen korting geven
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

Prins Adam schreefCOLON
Tinka schreefCOLONAls je je jaarkaart betaald verlengt moet je dan ook een maand wachten voordat je iemand korting kan geven op een jaarkaart?
Bij elke nieuwe jaarkaart kan je eerste maand geen korting geven
Dat dacht ik al, bedankt voor de info
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Wij nemen in juli vrienden mee naar Disneyland.
Nu vroeg ik mij af als we ergens gaan eten, er een beperking is op het aantal personen die korting kan krijgen met infinity op de maaltijden? Gezien we met 8 gaan zijn...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nee de korting geld voor heel de tafel :) Gewoon even je Passeport tonen bij het afrekenen.
En dan komt alles goed ! alvast smakelijk :)

Note: je hebt met je Infinity ook recht op een gratis non alcaholishe cocktail in de table service restaurants.
Deze is wel alleen beschikbaar voor de passeport houder.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

D-Tekenaar schreefCOLONNee de korting geld voor heel de tafel :) Gewoon even je Passeport tonen bij het afrekenen.
En dan komt alles goed ! alvast smakelijk :)

Note: je hebt met je Infinity ook recht op een gratis non alcaholishe cocktail in de table service restaurants.
Deze is wel alleen beschikbaar voor de passeport houder.
Thx ;)
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Mijn jaarkaart vervalt 26 Maart en ik heb een ingevuld parrainage papier.
Wat ik begrijp van op het papier is dat ik in de maand voor dat mijn kaart vervalt ik deze kan verlengen.
Klopt het dat dit dus heel de maand februari kan? Of kan dit pas vanaf 26 Februari? Of telt men 30 dagen?

Ik vraag het omdat ik dit weekend naar disneyland ga, maar ik ben niet zeker of ik in maart zal kunnen gaan.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Annabelle schreefCOLONMijn jaarkaart vervalt 26 Maart en ik heb een ingevuld parrainage papier.
Wat ik begrijp van op het papier is dat ik in de maand voor dat mijn kaart vervalt ik deze kan verlengen.
Klopt het dat dit dus heel de maand februari kan? Of kan dit pas vanaf 26 Februari? Of telt men 30 dagen?

Ik vraag het omdat ik dit weekend naar disneyland ga, maar ik ben niet zeker of ik in maart zal kunnen gaan.
Ze tellen dag op dag, zodus 26 maart vervallen = verlengen vanaf 26 februari.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Ja ze tellen officieel van dag tot dag en van maand op maand. Maar waren 2 feb in het park en ik ging dit even navragen want mijn kaart verloopt eind maart, of ik nou morgen of overmorgen kan verlengen, ga vanachy nl weer die kan opt ivm pins.
En ik kreeg als antwoord vanaf 22e maar als je wilt mag je nu meteen door lopen om te verlengen hoor...... zullen denk maar Pixiedust noemen? Want normaal kan het niet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar