De ontbijt, half en volpension opties - Disneyland Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Ibud
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2018, 19:35

Hallo Disney kenners :),

Ik sta op het punt een tripje naar Disneyland te boeken in een Disney hotel (voor volgend jaar), buiten het feit dat ik twijfel tussen Santa fe en Sequoia, heb ik de volgende vraag.

Als ik 2 nachten boek, op welke dagen gelden dan mijn maaltijdvouchers (half pension)? Ik hoor het heel graag :), verder nog tips betreft de keuze santa fe en Sequoia (Valt Sequoia onder categorie plus bij de maaltijd opties?).
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Maaltijdvouchers zijn je gehele verblijf geldig en kun je gewoon inzetten op het moment dat je zelf wilt. Dus er zit geen vast tijdstip/datum per voucher (alleen dat je het tijdens je verblijf moet opmaken).
Gebruikers-avatar
Ibud
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2018, 19:35

Mich€l schreefCOLONMaaltijdvouchers zijn je gehele verblijf geldig en kun je gewoon inzetten op het moment dat je zelf wilt. Dus er zit geen vast tijdstip/datum per voucher (alleen dat je het tijdens je verblijf moet opmaken).
Dankjewel voor de snelle reactie. Ik heb nog een vraag, ik wil als extra maaltijdoptie een ontbijt met de disney figuren boeken. Echter wordt dit niet als keuze gegeven (alleen de lunch versie), betekent dit dat er geen ontbijt met disney figuren mogelijk is op de door mij gekozen datum? :goofy:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ibud schreefCOLON
Mich€l schreefCOLONMaaltijdvouchers zijn je gehele verblijf geldig en kun je gewoon inzetten op het moment dat je zelf wilt. Dus er zit geen vast tijdstip/datum per voucher (alleen dat je het tijdens je verblijf moet opmaken).
Dankjewel voor de snelle reactie. Ik heb nog een vraag, ik wil als extra maaltijdoptie een ontbijt met de disney figuren boeken. Echter wordt dit niet als keuze gegeven (alleen de lunch versie), betekent dit dat er geen ontbijt met disney figuren mogelijk is op de door mij gekozen datum? :goofy:
Ik vrees van wel, als het mogelijk zou zijn, dan zou je die erbij kunnen boeken. Je bedoelt toch als je je arrangement boekt?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ibud schreefCOLON
Mich€l schreefCOLONMaaltijdvouchers zijn je gehele verblijf geldig en kun je gewoon inzetten op het moment dat je zelf wilt. Dus er zit geen vast tijdstip/datum per voucher (alleen dat je het tijdens je verblijf moet opmaken).
Dankjewel voor de snelle reactie. Ik heb nog een vraag, ik wil als extra maaltijdoptie een ontbijt met de disney figuren boeken. Echter wordt dit niet als keuze gegeven (alleen de lunch versie), betekent dit dat er geen ontbijt met disney figuren mogelijk is op de door mij gekozen datum? :goofy:
Je kan altijd telefonisch proberen vanaf 3 dagen voor aankomst of er een tafeltje vrijgekomen is.
Afbeelding
raul322
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2015, 17:27

Begrijp ik het goed dat je bvb. in Santa Fe kunt overnachten maar bvb. kunt gaan ontbijten in het Disneyland hotel?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

raul322 schreefCOLONBegrijp ik het goed dat je bvb. in Santa Fe kunt overnachten maar bvb. kunt gaan ontbijten in het Disneyland hotel?
Kan perfect tegen betaling
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ibud
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2018, 19:35

Hallo Disney kenners,

Nog even en dan gaan we naar Disneyland Paris :). Nu hebben wij half pension plus geboekt. Is het mogelijk om dit nog up te graden naar vol pension plus? En heeft iemand dan enige idee wat dit kost?

En in het kader van je kunt nooit genoeg vragen stellen: Wat kost het om bij cafe mickey een character dining te doen als ik deels betaal met plus voucher?

Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ibud schreefCOLONHallo Disney kenners,

Nog even en dan gaan we naar Disneyland Paris :). Nu hebben wij half pension plus geboekt. Is het mogelijk om dit nog up te graden naar vol pension plus? En heeft iemand dan enige idee wat dit kost?

En in het kader van je kunt nooit genoeg vragen stellen: Wat kost het om bij cafe mickey een character dining te doen als ik deels betaal met plus voucher?

Alvast bedankt!
Op je eerste vraag kan ik je jammer genoeg niet antwoorden , misschien kun je eens naar Disney telefoneren en het daar vragen .
je tweede vraag ; volgens mij moet je als je deels met je plus voucher betaald het verschil gewoon bijbetalen , wat het exact kost weet ik niet . Weet wel dat Cafe Mickey als "Premium " telt .
Heel veel pret toegewenst als je naar DLP gaat en laat het vooral smaken.
:sorc: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ibud schreefCOLONHallo Disney kenners,

Nog even en dan gaan we naar Disneyland Paris :). Nu hebben wij half pension plus geboekt. Is het mogelijk om dit nog up te graden naar vol pension plus? En heeft iemand dan enige idee wat dit kost?

En in het kader van je kunt nooit genoeg vragen stellen: Wat kost het om bij cafe mickey een character dining te doen als ik deels betaal met plus voucher?

Alvast bedankt!
Je kan bijbetalen om een duurder half pension te nemen.... de meerprijs zal dit verschil zijn:
Half Pension Plus: 52 euro / kind 35 euro
Half Pension Premium: 83 euro / kind 56 euro
Of moet zijn dat de prijzen recent nog verhoogd zijn.

Als je gaat eten in een premium restaurant wordt de waarde van de plus coupon (ongeveer 37 euro) van de prijs getrokken en betaal je de rest bij. De menu bij Café Mickey kost volgens de site momenteel 65 euro.
https://media.disneylandparis.com/d4th/ ... mickey.pdf
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Prijzen vanaf 2 April 2019

Als je verblijft in een Disney hotel heb je de mogelijkheid om voordelig ontbijt, half of vol pension bij te boeken! Dit kan gewoon online in de 3de stap of telefonisch via de reserveringslijn.

Afbeelding

Disney's Davy Crockett Ranch:
Apart ontbijt 10 euro / kind 10 euro

Afbeelding

Half Pension standaard: 39 euro / kind 28 euro
Half Pension Plus: 55 euro / kind 38 euro
Half Pension Premium: 89 euro / kind 52 euro

Vol Pension standaard: 59 euro / kind 42 euro
Vol Pension Plus: 75 euro / kind 52 euro
Vol Pension Premium: 120 euro / kind 81 euro

Disney's Hotel Santa Fe
Apart ontbijt 19 euro / kind 14 euro

Afbeelding

Half Pension standaard: 39 euro / kind 28 euro
Half Pension Plus: 55 euro / kind 38 euro
Half Pension Premium: 89 euro / kind 62 euro

Vol Pension standaard: 59 euro / kind 42 euro
Vol Pension Plus: 75 euro / kind 52 euro
Vol Pension Premium: 120 euro / kind 81 euro

Disney's Hotel Cheyenne
Apart ontbijt 19 euro / kind 14 euro

Afbeelding

Half Pension standaard: 39 euro / kind 28 euro
Half Pension Plus: 55 euro / kind 38 euro
Half Pension Premium: 89 euro / kind 62 euro

Vol Pension standaard: 59 euro / kind 42 euro
Vol Pension Plus: 75 euro / kind 52 euro
Vol Pension Premium: 120 euro / kind 81 euro

Disney Hotel Sequoia Lodge
Apart ontbijt 22 euro / kind 17 euro

Afbeelding

Half Pension Plus: 55 euro / kind 38 euro
Half Pension Premium: 89 euro / kind 62 euro

Vol Pension Plus: 75 euro / kind 52 euro
Vol Pension Premium: 120 euro / kind 81 euro

Disney's Newport Bay Club
Apart ontbijt 26 euro / kind 23 euro

Afbeelding

Half Pension Plus: 37euro / kind 18 euro
Half Pension Premium: 60 euro / kind 35 euro

Vol Pension Plus: 66 euro / kind 36 euro
Vol Pension Premium: 110 euro / kind 64 euro

Disneyland Hotel
Apart ontbijt 34 euro / kind 27 euro

Afbeelding

Half Pension Premium: 89 euro / kind 62 euro

Vol Pension Premium: 120 euro / kind 81 euro

De Luxe hotelkamers met extra service zoals Golden Forest, Compass Club, Empire State en de Castle Club blijven het gratis ontbijt behouden en hebben dus een aparte half- volpension optie die goedkoper is dan in de standaard kamers.
Hotel diner (halfpension): 33 euro / kind 18 euro
Plus diner (halfpension): 37 euro / kind 18 euro
Premium diner (halfpension): 65 euro / 34 kind

Lunch in park + diner in hotel (volpension): 47 euro / kind 26 euro
Plus lunch in park en diner (volpension): 65 euro / kind 34 euro
Premium lunch in park en diner in hotel (volpension): 108 euro / kind 58 euro

Waar kan je eten met standaard/plus of premium pension.

Afbeelding


Meer info Disneyland Paris website, selecteer wat is er te doen en dan maaltijdformules.
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Ik heb geboekt voor mei met een actie waar maaltijdvouchers bij zaten. Waar kan ik zien of ik die nog wel bij t zelfde in kan leveren? Het kon bij Agrabah en Plaza Gardens en La Grange. Ik hoop dat dat onveranderd is...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tangled schreefCOLONIk heb geboekt voor mei met een actie waar maaltijdvouchers bij zaten. Waar kan ik zien of ik die nog wel bij t zelfde in kan leveren? Het kon bij Agrabah en Plaza Gardens en La Grange. Ik hoop dat dat onveranderd is...
Daar veranderd niks aan, de prijzen gaan paar euro omhoog. Voor de rest is alles hetzelfde, ook krijg je wat je hebt gekregen bij je boeking.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Oké, bedankt!
Gebruikers-avatar
wolfje
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2013, 10:27

Hoe kan ik nog maaltijdvouchers bij reserveren, verblijf is al geboekt.

Verstuurd vanaf mijn moto e5 met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar