Infinity Jaarpas

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

:thumbs: Vanaf eind augustus hoor ik ook bij de club van Infinity pas houders! :thumbs:
Ondanks dat de loop tijd nog niet in was gegaan, al wel korting mee gekregen bij boetieks en zojuist ook op tickets voor new years eve!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Welkom bij de club! Haha. En uiteraard heel veel plezier met je Infinity pas!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Iemand openingsuren de Infinity-telefoonlijn? Ik weet dat ze openen om 10u, maar hoe laat sluiten ze?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

maandag t/m zaterdag 9 tot 7 en zondag 10 tot half 7
minnie1978
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2018, 11:00

Is het mogelijk om op de 1ste dag(dag van de aankoop) al gebruik te maken van de vriendentickets?
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

minnie1978 schreefCOLONIs het mogelijk om op de 1ste dag(dag van de aankoop) al gebruik te maken van de vriendentickets?
Ja maar dan moet de persoon die het jaarpasspoort wenst eerst alleen naar binnen om het passpoort te laten maken (vanaf 10u) en dan terug om de vriendentickets te kopen aan de ingang. Het is ook mogelijk al op voorhand de jaarkaart te kopen via post.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

krijg je op swarovski ook de 20 of 25%?
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

thierry_mat schreefCOLONkrijg je op swarovski ook de 20 of 25%?
Op de Swarovski items die in het Disneyland Paris Resort, dus de parken en hotel, te koop zijn, daar zou je normaliter gewoon korting op kunnen krijgen.
Volg onze avonturen op instagram
elfje
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2016, 22:39

Het kan zijn dat ik het mis maar ik en wat vrienden willen de infinity pas aanschaffen maar helemaal duidelijk js het niet.

Er staat 365 dagen per jaar toegang en dan ook nog een x bedrag korting tot de toegangsticket tot het park??

Moet je als je komt dan betalen tot je toegang ook al heb je dit jaar abonnement?
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Dat zal duiden op korting voor gewone toegangstickets, dus niet voor jezelf, jij gebruikt de pas, en kan met korting voor een ander een gewoon ticket kopen.
elfje
Member
Member
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2016, 22:39

Ah oke dus als ik het goed begrijp als je een pas hebt kan je gratis naar binnen. En als je iemand mee neemt zonder pas kan die met korting mee naar binnen?

(Sorry dat ik n beetje dom over kom maar ik begrijp niet helemaal hoe Disney het zo op de site heeft staan).

Edit: m’n auto correct had er pasgeboren van gemaakt terwijl het als je een pas hebt moest wezen
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Jij betaald voor je abonement. Met je abbo mag je 365 dagen park in. En nee das niet gratis want daarvoor heb je betaald via je aanschaf van je abonement. Een van de extra’s die je hebt met infinity abbo is dat je Privilege-tickets voor 1 dag / 2 Parken om je vrienden uit te nodigen voor €39 (tot 20 tickets) kan kopen. Je mag er 20 max kopen tijdens de geldigheidsduur van je abonement,
Gebruikers-avatar
DreamingGirl
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2014, 10:30

Misschien een wat rare vraag maar hoe rekent Disneyland hun weken uit? Maandag tot zondag of zondag tot zaterdag?

Ik ga in februari een weekend met vriendinnen voor mijn verjaardag. Ik zou dus graag 6 kaarten aan €35 euro kopen maar je kan er maar 5 per week kopen (dacht ik toch).

Heeft er iemand een ander idee om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen?
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

DreamingGirl schreefCOLONMisschien een wat rare vraag maar hoe rekent Disneyland hun weken uit? Maandag tot zondag of zondag tot zaterdag?

Ik ga in februari een weekend met vriendinnen voor mijn verjaardag. Ik zou dus graag 6 kaarten aan €35 euro kopen maar je kan er maar 5 per week kopen (dacht ik toch).

Heeft er iemand een ander idee om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen?
De weken lopen van maandag-zondag. Er is momenteel ook een bring-a-friend actie waarbij je kaartjes voor €47,- kan kopen. Dit naast de privilegetickets.
Gebruikers-avatar
DreamingGirl
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2014, 10:30

Amaris schreefCOLON
DreamingGirl schreefCOLONMisschien een wat rare vraag maar hoe rekent Disneyland hun weken uit? Maandag tot zondag of zondag tot zaterdag?

Ik ga in februari een weekend met vriendinnen voor mijn verjaardag. Ik zou dus graag 6 kaarten aan €35 euro kopen maar je kan er maar 5 per week kopen (dacht ik toch).

Heeft er iemand een ander idee om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen?
De weken lopen van maandag-zondag. Er is momenteel ook een bring-a-friend actie waarbij je kaartjes voor €47,- kan kopen. Dit naast de privilegetickets.

Bedankt voor het snelle antwoord, dit lijkt me nu ook de beste optie!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar