Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

calimero schreefCOLONJa ze tellen officieel van dag tot dag en van maand op maand. Maar waren 2 feb in het park en ik ging dit even navragen want mijn kaart verloopt eind maart, of ik nou morgen of overmorgen kan verlengen, ga vanachy nl weer die kan opt ivm pins.
En ik kreeg als antwoord vanaf 22e maar als je wilt mag je nu meteen door lopen om te verlengen hoor...... zullen denk maar Pixiedust noemen? Want normaal kan het niet.
Denk dat het heel hard afhangt van de CM in kwestie.
Bij Annabelle gaat het om 2 dagen te vroeg, dan moet je toch een serieuze mopperkont voor je krijgen als die dan zegt ah nee dat kan nog niet... :P Dus ik zou zeggen vraag het ff beleefd en kijk wat ze zeggen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal gewoon proberen en zie wel wat ze zeggen :-)
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Op de website van Disney staat 2 maanden ...
Verloopt je Jaarpas in de komende 2 maanden?
Dan is nu het moment om het te verlengen en te profiteren van 4 maanden gratis (dus 16 maanden voor de prijs van 12)! *

https://www.disneylandparis.com/nl-nl/jaarpas/verleng/
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

samy schreefCOLONOp de website van Disney staat 2 maanden ...
Verloopt je Jaarpas in de komende 2 maanden?
Dan is nu het moment om het te verlengen en te profiteren van 4 maanden gratis (dus 16 maanden voor de prijs van 12)! *

https://www.disneylandparis.com/nl-nl/jaarpas/verleng/
Met de stempels is het 1 maand, geen 2 maand.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Door omstandigheden pas dit weekend mijn jaarpas verlengt.

De CM vertelde me dat de mogelijkheid tot parainage vermoedelijk zal stoppen. Ze had geen idee wanneer dit zou zijn.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Annabelle schreefCOLONDoor omstandigheden pas dit weekend mijn jaarpas verlengt.

De CM vertelde me dat de mogelijkheid tot parainage vermoedelijk zal stoppen. Ze had geen idee wanneer dit zou zijn.
Ik denk dat je dat vergeet begrepen hebt.
Dat gerucht gaat al JAREN, omdat een hoop mensen de cast members verkeert begrijpen.
Het huidige parainage formulier stopt. Maar daar komt een nieuwe voor in de plaats.
Ieder half jaar is er een nieuw formulier. Daar is al zolang als ik een jaarkaart heb (inmiddels ruim 10 jaar) continue verwarring op.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Bedankt voor de verduidelijking maar ik heb het níét verkeerd begrepen.
Toen ik vroeg wanneer ik opnieuw iemand zou kunnen sponsoren zei ze dat dit normaal pas kon eens ik terug een jaarpas kocht (aangezien ik nu een gratis verlenging kreeg) maar dat het niet zeker is dat parainage tegen dan nog bestaat.

Ik heb het extra bevraagd en zowel in het Engels als Frans zei de CM het zelfde. En mijn partner heeft het ook zo begrepen.

De CM zei om bij het kopen van een nieuwe jaarpas te bevragen of er nog aan parainage wordt gedaan...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik zou daar niet teveel van wakker liggen.

Als je aan 10 cm's iets vraagt, kan je 10x ander antwoord krijgen...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Minnie1979 schreefCOLONIk zou daar niet teveel van wakker liggen.

Als je aan 10 cm's iets vraagt, kan je 10x ander antwoord krijgen...
Inderdaad. We zullen uiteindelijk wel zien. Maar ik wou het toch delen, hoewel ik liever zou hebben dat het niet verdwijnt.
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Hier een vraag.
Mijn jaarkaart verloopt volgende maand, eerst volgende bezoek na verlening is juli.
En de pas wordt geüpgrade.
Doen ze aan korting geven?
Ik betaalde nu namelijk 25,- minder
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

samy schreefCOLONHier een vraag.
Mijn jaarkaart verloopt volgende maand, eerst volgende bezoek na verlening is juli.
En de pas wordt geüpgrade.
Doen ze aan korting geven?
Ik betaalde nu namelijk 25,- minder
Korting krijg je nu helaas niet. Wel krijg je bij een verlenging 4 maanden extra gratis. Je kan dat ook online vanaf 30 dagen voor je jaarkaart vervalt. Deze wordt dan naar je thuis verstuurd.

Die 10% korting via parrainage krijg je enkel als je 2 jaar geen jaarkaart hebt gehad.
Jijzelf kan ook stempels verzamelen door andere korting te geven. Jij krijgt dan 6 maanden gratis.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
HugoUrk
Member
Member
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2018, 13:09

Goedemiddag iedereen,

In mei dit jaar ga ik weer naar DLP. Tijdens deze trip wou ik graag mijn eerste jaarpas aanschaffen. Vanwege de prijsstijging wil ik dat graag thuis doen voor 2 april. Mijn vraag is heeft iemand ervaringen met de volgende site: https://www.dlp-kaarten.nl/ ?

Alvast bedankt!
Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

HugoUrk schreefCOLONGoedemiddag iedereen,

In mei dit jaar ga ik weer naar DLP. Tijdens deze trip wou ik graag mijn eerste jaarpas aanschaffen. Vanwege de prijsstijging wil ik dat graag thuis doen voor 2 april. Mijn vraag is heeft iemand ervaringen met de volgende site: https://www.dlp-kaarten.nl/ ?

Alvast bedankt!
Onze eerste jaarkaart hebben we daar gekocht en was prima. Heb nog nooit slechte reacties gelezen over hen.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Prima site.
Maiken
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2016, 13:34

In verband met korting voor de DisneyRun zit ik te twijfelen een jaarpas aan te schaffen. Als ik deze online bestel op disney, hoe lang duurt het dan voor ik de kaart heb of een nummer waarmee ik een hotel kan reserveren?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar