De Magische wereld van Harry Potter!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLONDit zijn dus alle Harry Potter Lego minifigures uit de verzamelzakjes. We kunnen nog wel even.

Afbeelding
Ik heb uiteindelijk voor de makkelijke weg gekozen en een hele doos gekocht :P Moet ze alleen nog uitpakken omdat we in Disney waren ;)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONDit zijn dus alle Harry Potter Lego minifigures uit de verzamelzakjes. We kunnen nog wel even.

Afbeelding
Ik heb uiteindelijk voor de makkelijke weg gekozen en een hele doos gekocht :P Moet ze alleen nog uitpakken omdat we in Disney waren ;)
:o een hele doos?
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONDit zijn dus alle Harry Potter Lego minifigures uit de verzamelzakjes. We kunnen nog wel even.

Afbeelding
Ik heb uiteindelijk voor de makkelijke weg gekozen en een hele doos gekocht :P Moet ze alleen nog uitpakken omdat we in Disney waren ;)
:o een hele doos?
Ja, 60 poppetjes ;), dus als jullie nog specifieke willen hoor ik het wel :P


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Ik heb uiteindelijk voor de makkelijke weg gekozen en een hele doos gekocht :P Moet ze alleen nog uitpakken omdat we in Disney waren ;)
:o een hele doos?
Ja, 60 poppetjes ;), dus als jullie nog specifieke willen hoor ik het wel :P


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, die willen ze wel, maar ze vinden het ook leuk om de zakjes open te maken. hahahaha. Dillema.... hoeveel houd je er over? Mss kun je stoppen als je ze allemaal hebt en dan neem ik de ongeopende zakjes over die overblijven? is dat een idee? Hier in de speelgoedwinkel om de hoek is het uitverkocht.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Serieus?? Helemaal uitverkocht? Heb het idee dat het hier niet heel hard gaat.
Ik pb je wel even over hoe we het zo leuk mogelijk kunnen doen voor de meiden :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

olafLover schreefCOLONSerieus?? Helemaal uitverkocht? Heb het idee dat het hier niet heel hard gaat.
Ik pb je wel even over hoe we het zo leuk mogelijk kunnen doen voor de meiden :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja, uitverkocht, snapte er ook niks van. Prima, je weet me te vinden.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wandel binnenkort zelf door 'Gringotts Wizarding Bank’.

Afbeelding

Ben jij net als ons ook fan van Harry Potter? Dan is de Warner Bros Studio Tour van Harry Potter zeker wat voor jou. Tijdens een 3 uur durende tour wandel je tussen de verschillende decors en props uit Harry Potter. En binnenkort kan je ook wandelen door de 'Gringotts Wizarding Bank’.

In de speciale hal voel je je niet alleen in de speciale tovenaars bank.
Maar je krijgt ook een unieke blik achter de schermen. Zo ontdek je er ondermeer de speciale kostuums, protheses, kunstgebitjes en maskers van de Goblins. De opening van het nieuwe gedeelte staat gepland op 6 april. Lees meer over de tour op de onderstaande pagina.

https://www.wbstudiotour.co.uk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Harry Potter tovert in Australie

Afbeelding

Al sinds enkele jaren is de beroemdste tovenaar te zien in zijn eigen theater show. The Cursed Child van Harry potter trekt al even volle zalen op West End en Broadway. En speelt vanaf nu ook in het Australische Melbourne.

In The Cursed Child volgen we het verhaal van een bijzondere vriendschap tussen Albus de zoon van Harry en Scorpius de zoon van Draco Malfoy. De show is een hoogstandje vol de beste theater technieken. Wie niet naar Australie kan heeft misschien meer geluk in Duitsland. Daar werd de show ook aangekondigd

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De wereld van Harry Potter komt naar Antwerpen en Amsterdam

Afbeelding

Er is goed nieuws voor de Potterheads onder ons. Want de Bella Vista Wizard World Expo - Exhibition & Fairtrade komt naar België en Nederland. Deze groots opgezette Harry Potter expo maakt een tour door heel Europa en verkocht al meer dan 600.000 tickets.

De expo nodigt je uit om te leven zoals een echte tovenaar of heks en belooft ons een unieke blik achter de schermen van de iconische filmreeks. Tijdens de expo kan je natuurlijk ook meedoen aan een cosplay en zijn er ook leuke workshops te vinden.

Wie enkele leuke merchandising in huis wil halen kan ook terecht in één van de vele leuke winkeltjes op de Expo. Daarnaast krijg je ook de unieke kans om eens te proeven van magische dranken en snacks zoals butterbeer. Wie nog geen tickets heeft voor de expo in België heeft pech. Hier is het helaas al uitverkocht. Kijk hier voor meer info.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Harry Potter boek kan 70.000 euro waard zijn

Afbeelding

In 1997 maakte de wereld voor de eerste keer kennis met Harry potter. Momenteel ligt de eerste uitgave van "Harry Potter and the Philosopher's Stone” klaar voor een veiling.

Volgens kenners zou het boek tussen de €47.000 en €70.000 kunnen opbrengen.
En dit is niet abnormaal. De eerste boeken van Harry Potter zijn namelijk zeer moeilijk te vinden. De eerste druk was niet echt heel hoog en de meeste verdwenen in bibliotheken.

bron : thejakartapost.com
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Harry Potter und das verwunschene Kind | Hamburg | Offizieller Trailer

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

J.K. Rowling bevestigd gerucht

Afbeelding

Sinds dat we weten dat Perkamentus homo is. Zijn er geruchten dat Perkamentus en Grindelwald een koppeltje waren.

De fans van de Harry Potter boeken insinueerde dit door bepaalde zinnen in de boekenreeks. En nu bevestigde J.K. Rowling dit verhaal ook aan The Daily Mail.

Tijdens een interview zei de schrijfster dat Albus Perkamentus en Gellert Grindelwald een gepassioneerde en intense relatie hadden met een seksuele lading. Of we in de Fantastic Beasts reeks hier ook wat van gaan zien is nog onduidelijk.

bron : nieuwsblad
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dit is de grootste Harry Potter verzameling

Afbeelding

Victoria Maclean mag zich officieel de Harry Potter fan noemen met de grootste Harry Potter verzameling volgens Guinness World Records. Victoria verzamelt al 18 jaar lang alles rond Harry Potter en Fantastic Beasts.

In haar collectie zitten 3686 verschillende items uit de tovenaars wereld. Je vind ondermeer 26 pop vinyls , 6 snow globes , 115 pins , 34 toverstokken, 302 postkaarten van Harry Potter en Fantastic Beasts en 114 boeken van Harry Potter.

bron : http://www.guinnessworldrecords.com
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

The Ukrainian Ironbelly arrives at Warner Bros. Studio Tour London

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Grand Opening of Gringotts Wizarding Bank | Warner Bros. Studio Tour London

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar