Village Nature Paris

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Is het ook zeker en vast. Van alle Centerparcs parken zonder twijfel de mooiste cottage die we al gehad hebben! Alleen jammer dat ze zo absurd duur zijn en het park op zich niet zo geweldig is dat het de prijs rechtvaardigt.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Dit is een Vip Cocoon cottage. Meer informatie volgt. Ik ga eerst even genieten van al het moois.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb voor mei een aanbieding gezien voor een week en ik overweeg het serieus. Is het verschil tussen een comfort cottage en cocoon groot?
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Amaris schreefCOLONIk ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb voor mei een aanbieding gezien voor een week en ik overweeg het serieus. Is het verschil tussen een comfort cottage en cocoon groot?
Het verschil zal hem vooral in de luxe zitten (en de vip huisjes liggen denk ik ook centraler?) Wij hebben.1x in een comfort cottage gezeten en 1x in een Premium appartement en het was beiden helemaal top hoor! 18maart gaan we weer een midweek in een comfort cottage.
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Amaris schreefCOLONIk ben wel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb voor mei een aanbieding gezien voor een week en ik overweeg het serieus. Is het verschil tussen een comfort cottage en cocoon groot?
Meer luxe, ruimte en meer badkamers en toiletten
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ona1991 schreefCOLON
Cynderella schreefCOLONHaha, op die laatste foto nu een douche deur, slim! Toen ik er ruim een jaar geleden was, was die er niet en kon je zwemmend door je appartement na een douche beurt.
In de cottages is die er, in de appartementen (althans de 2p appartementen, 4p weet ik niet) niet. Onze 2P cocoon appartement had in november ook geen deur aan die douche.
Hmmmm... ze zouden toch slim zijn om daar ook een deur te plaatsen
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dit is ook aanwezig...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLONIs het ook zeker en vast. Van alle Centerparcs parken zonder twijfel de mooiste cottage die we al gehad hebben! Alleen jammer dat ze zo absurd duur zijn en het park op zich niet zo geweldig is dat het de prijs rechtvaardigt.
Ik vermoed dat Nabij DLP zal zoiets altijd wel duurder zijn dan normaal :sorc:
Maar als het zich loont en volgens de foto's te zien wel dan zal die prijs wel op de één of andere manier gerechtvaardigd zijn denk ik :sorc:
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

We gaan in juni een midweek in een premium appartement. Geboekt via cp belgie site. Was echt een stuk goedkoper dan via nl

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

magicmama schreefCOLONWe gaan in juni een midweek in een premium appartement. Geboekt via cp belgie site. Was echt een stuk goedkoper dan via nl

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dat kan verschillen.... is niet altijd zo. hangt van promoties af.
Hier trouwens alle info en ook hoe je kan boeken: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 94#p111594
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIs het ook zeker en vast. Van alle Centerparcs parken zonder twijfel de mooiste cottage die we al gehad hebben! Alleen jammer dat ze zo absurd duur zijn en het park op zich niet zo geweldig is dat het de prijs rechtvaardigt.
Ik vermoed dat Nabij DLP zal zoiets altijd wel duurder zijn dan normaal :sorc:
Maar als het zich loont en volgens de foto's te zien wel dan zal die prijs wel op de één of andere manier gerechtvaardigd zijn denk ik :sorc:
De parken in Frankrijk zijn over het algemeen wat duurder dan België/Nederland, maar Villages Nature is wel echt koploper. Wij waren blij het geprobeerd te hebben maar ik zou er nooit opnieuw zoveel aan betalen als we nu gedaan hebben, want dat was eigenlijk overdreven.
Het is dan ook nog gewoon kale huur, er zit geen eten o.i.d bij in en eerlijk, veel zie je niet van dat park als je zo vlak bij Disney zit. Wij waren er voor een week en zijn bewust niet al te veel naar Disney gegaan om zoveel mogelijk het park in Villages zelf te benutten, denkende van Disney doen we nog vaak dit jaar en dit niet meer. Als ik het zo vergelijk hadden we voor die prijs ook makkelijk een vliegreis naar de costa brava/costa dorada kunnen hebben inclusief vluchten en halfpension en dat vind ik dan net wat té. Ze zouden eigenlijk 25-30% moeten zakken. 700€ voor een week vind ik nog acceptabel, maar wij zaten met 20% vroegboekkorting er af nog aan +/- 980€ voor 7 nachten/8 dagen in een 2P cocoon appartementje.
Ieder zijn rekening uiteraard, maar ik vind dat eerlijk gezegd té duur.

Dat gezegd zijnde zie ik ons er zeker ooit nog naartoe gaan want we hebben er echt een toffe vakantie gehad, maar pas wanneer het spiksplinternieuwe er af is en ze hopelijk de prijzen een beetje acceptabeler maken bijgevolg.
En in de zomer, want dan komt dat park volgens mij veel beter tot zijn recht. Wij zaten er nu in november en het was heel grijs weer, een heel leeg park ook en dat draagt niet bij aan een gezellige sfeer.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik heb nu een 4p VIP Cocoon apartement geboekt voor 7 nachten. Wij gaan pas in september echt naar de zon en dit leek ons fijn om zo tussendoor te doen. Wordt ook onze eerste DLP-vakantie met de baby (dan 7 maanden) en normaal lopen we dan toch van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zo veel mogelijk in de parken om alles er uit te halen wat er in zit. Nu kunnen we rustig in de loop van de ochtend eens die kant op gaan, of alleen een dagdeel. Ik ben erg benieuwd, we hebben in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken :)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Amaris schreefCOLONIk heb nu een 4p VIP Cocoon apartement geboekt voor 7 nachten. Wij gaan pas in september echt naar de zon en dit leek ons fijn om zo tussendoor te doen. Wordt ook onze eerste DLP-vakantie met de baby (dan 7 maanden) en normaal lopen we dan toch van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zo veel mogelijk in de parken om alles er uit te halen wat er in zit. Nu kunnen we rustig in de loop van de ochtend eens die kant op gaan, of alleen een dagdeel. Ik ben erg benieuwd, we hebben in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken :)
Wij hadden ook een 4p Vip Cocoon appartement geboekt. Maar een 6p Vip Cocoon cottage gekregen.

Voordeel: we zaten echt wel heel ruim met ons 4tjes en het was er erg rustig.

Nadeel: we zaten helemaal aan de rand van het park en moesten een heel eind lopen voor de faciliteiten en parkeerplaats.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ohhh wat een positieve berichten, wij hebben een Cocoon VIP appartement 4p geboekt voor de meivakantie een 2 p Cocoon VIP app voor de herfstvakantie. We hopen daar lekker tot rust te komen en ook heerlijk te genieten in Disneyland.

En als je zo'n upgrade krijgt is helemaal super natuurlijk!

Iemand nog tips qua eten? Die bakker ziet er serieus ook goed uit.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Mushu schreefCOLONOhhh wat een positieve berichten, wij hebben een Cocoon VIP appartement 4p geboekt voor de meivakantie een 2 p Cocoon VIP app voor de herfstvakantie. We hopen daar lekker tot rust te komen en ook heerlijk te genieten in Disneyland.

En als je zo'n upgrade krijgt is helemaal super natuurlijk!

Iemand nog tips qua eten? Die bakker ziet er serieus ook goed uit.
Qua eten vonden wij het een beetje minder. De restaurants op het park zelf waren met uitzondering van de wijnbar/resto Cépages niet wauw.
De vapiano vonden wij in Disney betere kwaliteit hebben dan die van Villages Natures. Wij hebben in VN zowel besteld en aan de cottage laten leveren als ter plekke gegeten, ter plekke was al een stuk beter dan delivery maar nog niet "wauw".

Het restaurantje aan de kinderboerderij vonden wij het beste van al, grote porties en alles heel vers en lekker.

Wij vinden persoonlijk de buffetrestaurants in Disney en bv. Chez Remy veel beter en hebben dus eens we alles op VN getest hadden veel in Disney gegeten. Ik miste op VN zelf overigens echt een buffetrestaurant! Dat hebben ze in alle Be/Nl Centerparcs parken en vonden wij heel raar dat ze dat daar niet hadden. Gemiste kans want dat spreekt ook enorm aan, zeker bij gezinnen lijkt me.

De bakker was prima, wel best vroeg gaan of de croissants zijn op! Doordat er geen buffetresto is, is er ook geen deel van het volk dat een ontbijtbuffet neemt o.i.d dus die gingen 's ochtends heel snel de deur uit.

Tot rust komen ga je zeker doen, die Cocoon appartementen zijn echt zaaalig! Ik heb nog steeds heimwee naar dat gigantische bubbelbad!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar