Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Ik wilde hetzelfde voorstellen. Als je iemand laat sponsoren scheelt het 10%. Vanaf de Magic flex kaart zit parkeren inbegrepen, dat scheelt je al €25,- per dag.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kristof27 schreefCOLONik ben op zoek naar de beste prijs voor tickets, voor 3 dagen, als ik op de site van Disney kijk dan komt het op 185 euro, is dat de beste prijs? of zijn er nog goedkopere manieren?
Er zijn niet echt extra kortingen op meerdagen tickets, soms zijn 3 aparte dagtickets mss wat voordeliger (vanaf 48 euro voor 1 park).
Je vind de online tickets hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 30#p124430
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Is een 4-dagen park ticket het maximum dat je kunt kopen?

Wij willen 5 dagen gaan in juli.

Anders als we al goed op voorhand wat plannen wat we willen doen (en Studio's moeten we ook niet elke dag zijn, hoogstens 1 dag denk ik), is het waarschijnlijk handiger om voor elke dag een apart ticket te kopen voor maar 1 park, en zo misschien goedkoper uit te zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

moorhunhe schreefCOLONIs een 4-dagen park ticket het maximum dat je kunt kopen?

Wij willen 5 dagen gaan in juli.

Anders als we al goed op voorhand wat plannen wat we willen doen (en Studio's moeten we ook niet elke dag zijn, hoogstens 1 dag denk ik), is het waarschijnlijk handiger om voor elke dag een apart ticket te kopen voor maar 1 park, en zo misschien goedkoper uit te zijn.
Zijn jullie niet beter af met een Magic Plus jaarkaart? Meer info hier: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 35#p110235
Je moet enkel rekening houden met de blockdagen, in juli 2019 zijn er geen: https://media.disneylandparis.com/d4th/ ... lendar.pdf
Deze dagen vervallen als je een Disney hotel boekt. Je hebt ook recht op gratis parkeren!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Was ik ook al aan het denken eigenlijk, maar vermits we maar die 1x gaan dit jaar, is dat wat in de vergetelput beland.
De Magic Flex is dan misschien wel de optie.
Volgens de website zit hier van 30/6 tot 6/7 ook geen blockdag bij.

Ik heb sinds oktober 2012 tot eind oktober 2018 een Dream gehad, dus ik heb nooit naar aparte tickets enzo moeten kijken, en nu moet dat opeens wel, dus moet het een beetje bekijken hoe en wat.

Disney hotel boeken we al niet, veel te duur, ben al de hele morgen aan het kijken, het zal Kyriad worden.
En parkeren moet ook niet, daar we met de trein komen.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wellicht dan toch de moeite waard om het eens na te rekenen. Als je zo veel dagen wilt gaan.
Volg onze avonturen op instagram
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ja, 219 € en dan hopelijk eventueel met 10 % eraf. Voor mijn vriend allesinds. Als ik 10 % krijg moet ik ff opzoeken, ik dacht van niet.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dagtickets van Disneyland Paris worden duurder

Afbeelding

Enkele dagen geleden kregen we te horen dat de prijzen voor de jaarkaarten gingen stijgen. En nu kregen we te horen ook de dagkaarten aan de kassa een beetje duurder worden.

Wie vanaf 2 April een dagticket koopt voor Disneyland Paris zal hiervoor 107 euro kwijt zijn voor de twee Disney parken. Momenteel is dit 104 euro. Tijdens de kerstvakantie werden de dag tickets tijdelijk verhoogt tot 109 euro.

Wil je goedkoper naar Disneyland Paris ? Dan kan dit via Café Mickey. Wij bieden jullie steeds de beste deals voor Disneyland Paris. klik hier voor meer info.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

D-Tekenaar schreefCOLONDagtickets van Disneyland Paris worden duurder

Afbeelding

Enkele dagen geleden kregen we te horen dat de prijzen voor de jaarkaarten gingen stijgen. En nu kregen we te horen ook de dagkaarten aan de kassa een beetje duurder worden.

Wie vanaf 2 April een dagticket koopt voor Disneyland Paris zal hiervoor 107 euro kwijt zijn voor de twee Disney parken. Momenteel is dit 104 euro. Tijdens de kerstvakantie werden de dag tickets tijdelijk verhoogt tot 109 euro.

Wil je goedkoper naar Disneyland Paris ? Dan kan dit via Café Mickey. Wij bieden jullie steeds de beste deals voor Disneyland Paris. klik hier voor meer info.
Dit is gewoon één van de manieren om de drukte in de parken onder controle te houden.
Als minder mensen meer betalen kunnen ze betere kwaliteit leveren.... dat zal ook een belangrijke reden zijn voor de hogere jaarkaartprijzen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Prins Adam schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONDagtickets van Disneyland Paris worden duurder

Afbeelding

Enkele dagen geleden kregen we te horen dat de prijzen voor de jaarkaarten gingen stijgen. En nu kregen we te horen ook de dagkaarten aan de kassa een beetje duurder worden.

Wie vanaf 2 April een dagticket koopt voor Disneyland Paris zal hiervoor 107 euro kwijt zijn voor de twee Disney parken. Momenteel is dit 104 euro. Tijdens de kerstvakantie werden de dag tickets tijdelijk verhoogt tot 109 euro.

Wil je goedkoper naar Disneyland Paris ? Dan kan dit via Café Mickey. Wij bieden jullie steeds de beste deals voor Disneyland Paris. klik hier voor meer info.
Dit is gewoon één van de manieren om de drukte in de parken onder controle te houden.
Als minder mensen meer betalen kunnen ze betere kwaliteit leveren.... dat zal ook een belangrijke reden zijn voor de hogere jaarkaartprijzen.
Van mij mogen ze hoor, een aantal jaren geleden was het zo zalig rustig als je off season op een doordeweekse dag ging, gewoon op 15 minuten in Big Thunder Mountain instappen etc.
Ik betaal liever wat meer om zulke rustige dagen te hebben dan dat het goedkoop blijft en het daar qua druktegevoel precies altijd zaterdag is.
Zowel naar wachttijden bij attracties toe als naar gewoon rondlopen in het park toe is het veel aangenamer als het rustig is.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
KrisLemmens
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2017, 20:25

Ik had een vraagje met betrekking tot groepstickets. Ik heb hiervoor al contact gehad met Disney en ook alles kunnen regelen maar ze verwijzen ook steeds naar een groepskassa (gebouw) dat op de parking bevindt.
Is hier iemand al eens ooit geweest? Hoe gaat dit dan in zijn werk? Toevallig ook een foto waar het zich bevind?
Ik heb hier nog nooit naar gekeken als ik Disney kwam bezoeken, maar we gaan binnekort met een groep van >100 mensen naar Disney.
Alvast bedankt!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Je vindt het gebouw op de parkeerplaats tussen de camperparkeerplaats en de busparkeerplaatsen. Bijgaande afbeeldingen zijn van de Disneyland Paris app. In plaats van de twee linkse rijbanen naar de autoparkeerplaats neem je de rechtse baan naar de groepsreceptie (er van uitgaande dat jullie met een bus komen).AfbeeldingAfbeelding
Twinsangel
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2016, 18:54

Wij gaan binnenkort weer naar Disney en zullen dan via de magic pass in het park komen.
Ik heb de vorige keer gemerkt dat, ondanks dat we 4 passen hadden, het gehele arrangement op alle passen geladen is.
Betekent dit dan ook dat we met 1 pass alle 4 binnen kunnen geraken? Of moeten we elke keer alle passen meenemen?(I.v.m. verlies van een van de passen bijvoorbeeld)

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Twinsangel schreefCOLONWij gaan binnenkort weer naar Disney en zullen dan via de magic pass in het park komen.
Ik heb de vorige keer gemerkt dat, ondanks dat we 4 passen hadden, het gehele arrangement op alle passen geladen is.
Betekent dit dan ook dat we met 1 pass alle 4 binnen kunnen geraken? Of moeten we elke keer alle passen meenemen?(I.v.m. verlies van een van de passen bijvoorbeeld)

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Elke pas is persoonlijk en je moet deze meenemen vrees ik. Je kan het ook vragen bij het inchecken.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar