[2019] Disney Loves Jazz, de Jazzavond in Disneyland Paris

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Disney Loves Jazz 2018



Een jazznacht in Disneyland Parijs, gelegen in het hart van het Walt Disney Studios Park, onderbroken door jazzbands, unieke ontmoetingen met Disney-figuren, openluchtattracties tijdens de avond en een uniek concert met internationaal vermaarde artiesten: Ben Uncle Soul, China Moses, Hugh Coltman, Myles Sanko, Robin McKelle en Selah Sue. Ze brachten hulde aan de meest iconische melodieën van de wondere wereld van Disney, begeleid door The Amazing Keystone Big Band.

Meer informatie volgt binnenkort in 2019! !
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het Walt Disney Studios Park staat zaterdag 15 juni 2019 van 20.00 tot 02.00 helemaal in het teken van Disney Loves Jazz, de Jazzavond in Disneyland Paris! Geniet van een geweldige avond met tal van muzikanten die het Park vullen met swingende jazz en bezoek het Jazz Loves Disney concert in Disneyland Paris, met internationaal bekende artiesten.

Afbeelding

Een geweldige jazzavond!
Swing op het ritme van de jazz, van gypsy tot electro, in het Walt Disney Studios Park en deel unieke momenten met de coolste Disney Figuren.

Exclusief Jazz Loves Disney concert!
Bezoek een fantastisch concert met international bekende artiesten die worden onthuld om hulde te brengen aan de mooiste en meest symbolische deuntjes van de magische wereld van Walt Disney ten gehore op het podium van Motors Actions! Stunt Show Spectacular. Blijf luisteren, meer info volgt.

Geweldige attracties voor groot en klein!
Stap in de attracties die speciaal voor deze avond geopend zijn: Les Tapis Volants – Flying Carpets Over Agrabah, Toy Soldiers Parachutes Drop en Ratatouille: The Adventure voor het hele gezin en Crush’s Coaster, RC Racer en The Twilight Zone Tower of Terror voor spanning en intense sensaties!

Bron Disneyland Paris
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Mooi initiatief , maar jazz is niet helemaal mijn geliefde muziek :thumbs:
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Vorig jaar geweest, was wel tof, maar niet voor herhaling vatbaar. Concert was mooi, maar nam eigenlijk de hele avond in beslag. Als ik dan weer zou gaan, zou ik kiezen zonder concert, omdat je dan meer van de rest kan genieten (ook omdat het dan rustiger is, omdat iedereen bij dat concert zit).
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Zouden er dit jaar terug gratis tickets beschikbaar zijn voor Ex-shareholders?

Vorig jaar kon ik niet gaan omdat ik de week nadien al geboekt had... maar nu zou ik wel zien zitten om samen met mijn beste vriendin er naartoe te gaan...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Minnie1979 schreefCOLONZouden er dit jaar terug gratis tickets beschikbaar zijn voor Ex-shareholders?

Vorig jaar kon ik niet gaan omdat ik de week nadien al geboekt had... maar nu zou ik wel zien zitten om samen met mijn beste vriendin er naartoe te gaan...
Waarschijnlijk niet, vorig jaar was het een redmiddel om mensen in het park te krijgen. Dit jaar zullen ze met de natuurlijke ticketverkoop al voldoende gasten hebben.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Iemand een idee wanneer de losse kaartverkoop start?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

skivlugt schreefCOLONIemand een idee wanneer de losse kaartverkoop start?
Nog niet, maar je hoort het zeker van ons!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney Loves Jazz

Geniet van een geweldige avond met tal van muzikanten die het Park vullen met swingende jazz en bezoek het Jazz Loves Disney concert in Disneyland Paris, met internationaal bekende artiesten. Deel unieke momenten met de coolste Disney Figuren in het Walt Disney Studios Park.

Afbeelding

Het Disney Loves Jazz Ticket bevat:

• Toegang tot het Walt Disney Studios Park op 15 juni 2019 van 20.00 tot 02.00 uur met verschillende open attracties en eetgelegenheden (tegen betaling).
• Toegang tot het Disney loves Jazz concert om 20.15 uur of 22.30 uur in de Stunt Show Moteurs Action! De wachtrij voor het concert van 20.15 uur is vanaf 19.00 uur toegangkelijk.
• Meerdere jazzoptredens verspreid over het Walt Disney Studios Park
• Ontmoetingen met Disney Figuren

Wacht niet langer en boek je ticket t/m 14 juni 2019. Beperkt aantal tickets beschikbaar.

Een zeer beperkt aantal tickets zonder verblijf zullen beschikbaar zijn tijdens het eerste kwartaal van 2019.

Tijden en prijzen:
zaterdag 15 juni 2019
Concert 20.15 uur
€ 79,00

zaterdag 15 juni 2019
Concert 22.30 uur
€ 79,00

Boek hier je verblijf.


VOORWAARDEN
Kinderen jonger dan 3 jaar zijn gratis. Om toegang te krijgen tot het evenement ga je vanaf 20.00 uur naar de ingang van het Walt Disney Studios Park, waar je op vertoon van een geldig ticket voor Magical Pride een armband krijgt voor het evenement. Het evenement kan zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd of geannuleerd, met name in geval van noodweer.
Volg onze avonturen op instagram
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

volgens mij is de prijs niet 158 voor de avond maar 79 pp
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

skivlugt schreefCOLONvolgens mij is de prijs niet 158 voor de avond maar 79 pp
Je hebt helemaal gelijk, bedankt, heb het aangepast. :D
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik vond het ook al duur :oops:
Afbeelding

Afbeelding
skivlugt
Member
Member
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2012, 11:43

Losse kaart verkoop is sinds gisteren gestart. Ik ben er bij!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Bedankt voor de melding!

Tickets Voor Disney Loves Jazz in Disneyland Paris zijn nu te koop online, klik hier. Selecteer eerst tickets en nadien "Speciale evenementen" bovenaan.

* Ticket voor dit evenement kost 79 euro

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ben jij klaar voor een magische Jazz avond ? Disney Loves Jazz komt terug !



Het is officieel, de ultieme Disney is terug in Disneyland Parijs. Na het succes van de eerste editie keert "Disney Loves Jazz" terug op 15 juni 2019 voor een uitzonderlijke avond. Dit jaar is het Thomas Dutronc, een emblematische figuur van Franse zigeunerjazz die de show in het hart van Walt Disney Studios Park zal stelen zonder China Moses en Hugh Coltman te vergeten. En andere grote namen zullen snel aangekondigd worden!

Koop hier je park Tickets voor Disney Loves Jazz
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar