[2019] Electroland

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De Nederlandse top DJ Armin van Buuren is net toegevoegd aan de DJ lijst van Electroland
Afbeelding

Afbeelding
Andreaatje
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 19 Nov 2015, 13:08

Is er al bekend op welke dag(en) Armin van Buuren komt?
En zijn er nog meer namen bekend wie er zullen komen?

Kan iemand zijn/haar ervaring met mij delen van dit evenement?
Alvast bedankt :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Andreaatje schreefCOLONIs er al bekend op welke dag(en) Armin van Buuren komt?
En zijn er nog meer namen bekend wie er zullen komen?

Kan iemand zijn/haar ervaring met mij delen van dit evenement?
Alvast bedankt :thumbs:
Hey, ik ben vorig jaar geweest en moet zeggen dat het een leuk festival is, op een super locatie. Ook even een attractie doen die avond is super. Crush Coaster bv was gewoon binnen wandelen.
Voorlopig zijn maar 2 artiesten bekend. Steve Aoki en Armin van Buuren.



Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Line up Electroland 2019

Afbeelding


Vandaag voegt Alesso zich bij de artiesten die optreden tijdens Electroland 2019. De line up zal er als volgt uit zien:

Vrijdag 5 juli: Steve Aoki
Zaterdag 6 juli: Alesso
Zondag 7 juli: Armin van Buuren
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Brul mee van plezier tijdens Electroland 2019

Afbeelding

Nadat Disneyland Paris vorig jaar 16.000 muziekliefhebbers mocht verwelkomen afgelopen zomer, is Electroland terug voor een derde editie in 2019. Dit jaar keert het festival van electro dance-muziek terug met drie data die bezoekers zullen verwelkomen in een wereld waar muziek en magie één zijn. Het thema van dit jaar "Enter the Jungle" is geïnspireerd door de Lion King en het Jungle Festival. Bezoekers die de jungle in gaan zullen mee brullen met de DJ-sets van ondermeer Steve Aoki, Alesso en Armin Van Buuren .

Drie speciale avonden met de beste DJ's in Walt Disney Studios® Park

Vrijdag 5 juli

De openingsavond van het festival belooft vurig te worden met de terugkeer van Steve Aoki. Na het opluisteren van Electroland's inaugurele editie in 2017, keert de Grammy-genomineerde superster DJ en Amerikaanse producer terug voor een hypnotische show. Hij zal te zien zijn met de twee Australische NERVO-zussen - beroemd om hun samenwerking met Afrojak, Kylie Minogue, Ke $ ha, Miley Cyrus en anderen. Ze zullen worden vergezeld door de Nederlandse groep Showtek en de Belgische dj-maker The Magician.

Zaterdag 6 juli

De festiviteiten worden hervat met Alesso, één van de meest invloedrijke dj's, producers en artiesten. Alesso is nog steeds erg druk met de grootste festivals ter wereld en hij zal deze tweede avond aan de voet van het Hollywood Tower Hotel verheffen. Hij zal worden vergezeld door Nicky Romero uit Nederland, erkend als één van de meest invloedrijke artiesten van zijn tijd. En door de Spaanse DJ B Jones, die bekend zijn door de brandende sets van Ibiza. De Britse DJ Jax Jones zorgt ongetwijfeld ook voor een onvergetelijke show.

Zondag 7 juli

De laatste dag van het Electroland 2019-feest in de jungle van Disneyland Parijs zal worden geleid door de Grammy-genomineerde en recordhouder van de beste DJ-titel ter wereld, vijfmaal verkozen: Armin van Buuren! Hij zal het podium delen met de Franse DJ Feder, de Nederlandse Fedde le Grand en Deep House diva Nora En Pure.

Attracties en amusement tot het einde van de nacht.

Naast deze uitzonderlijke dj-sets biedt elke Electroland-avond de bezoekers de mogelijkheid om aan boord te gaan van de meest iconische attracties van de Walt Disney Studios, zoals Rock'n'Roller Coaster, Crush's Coaster®, Ratatouille: L’Aventure Totalement Toquée de Rémy  en de opwindende Twilight Zone Tower of Terror ™.
Na zonsondergang wordt het iconische Hollywood Tower Hotel geanimeerd door de electro-mix met de modernste videoprojecties, lichtshows, schermen en speciale effecten voor drie unieke nachten!

"Electroland is de op maat gemaakte ontmoetingsplek voor zowel muziekliefhebbers als Disney-fans. Het is een muziekfestival op hoog niveau met de beste DJ's die optreden in een droomomgeving. Electroland maakt deel uit van een reeks speciale evenementen die een groot succes hebben, zoals het Disneyland Paris Magic Run Weekend, de Disney Loves Jazz, maar ook nieuwe evenementen zoals Magical Pride waarmee we onze bezoekers de mogelijkheid bieden om te genieten van Disneyland Parijs op een innovatieve manier.

Wil je ook meegenieten van Electroland? Boek nu je verblijf voor Electroland Via Oad Of Boek via Disneyland Paris

Gebeurtenissen, shows, attracties en evenementen kunnen worden gewijzigd, vertraagd of geannuleerd zonder voorafgaande kennisgeving en zijn onderhevig aan weersomstandigheden.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Tickets zijn besteld! 7 juli feestje maken!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Teaser Electroland 2019


D-Tekenaar schreefCOLONBrul mee van plezier tijdens Electroland 2019

Afbeelding

Nadat Disneyland Paris vorig jaar 16.000 muziekliefhebbers mocht verwelkomen afgelopen zomer, is Electroland terug voor een derde editie in 2019. Dit jaar keert het festival van electro dance-muziek terug met drie data die bezoekers zullen verwelkomen in een wereld waar muziek en magie één zijn. Het thema van dit jaar "Enter the Jungle" is geïnspireerd door de Lion King en het Jungle Festival. Bezoekers die de jungle in gaan zullen mee brullen met de DJ-sets van ondermeer Steve Aoki, Alesso en Armin Van Buuren .

Drie speciale avonden met de beste DJ's in Walt Disney Studios® Park

Vrijdag 5 juli

De openingsavond van het festival belooft vurig te worden met de terugkeer van Steve Aoki. Na het opluisteren van Electroland's inaugurele editie in 2017, keert de Grammy-genomineerde superster DJ en Amerikaanse producer terug voor een hypnotische show. Hij zal te zien zijn met de twee Australische NERVO-zussen - beroemd om hun samenwerking met Afrojak, Kylie Minogue, Ke $ ha, Miley Cyrus en anderen. Ze zullen worden vergezeld door de Nederlandse groep Showtek en de Belgische dj-maker The Magician.

Zaterdag 6 juli

De festiviteiten worden hervat met Alesso, één van de meest invloedrijke dj's, producers en artiesten. Alesso is nog steeds erg druk met de grootste festivals ter wereld en hij zal deze tweede avond aan de voet van het Hollywood Tower Hotel verheffen. Hij zal worden vergezeld door Nicky Romero uit Nederland, erkend als één van de meest invloedrijke artiesten van zijn tijd. En door de Spaanse DJ B Jones, die bekend zijn door de brandende sets van Ibiza. De Britse DJ Jax Jones zorgt ongetwijfeld ook voor een onvergetelijke show.

Zondag 7 juli

De laatste dag van het Electroland 2019-feest in de jungle van Disneyland Parijs zal worden geleid door de Grammy-genomineerde en recordhouder van de beste DJ-titel ter wereld, vijfmaal verkozen: Armin van Buuren! Hij zal het podium delen met de Franse DJ Feder, de Nederlandse Fedde le Grand en Deep House diva Nora En Pure.

Attracties en amusement tot het einde van de nacht.

Naast deze uitzonderlijke dj-sets biedt elke Electroland-avond de bezoekers de mogelijkheid om aan boord te gaan van de meest iconische attracties van de Walt Disney Studios, zoals Rock'n'Roller Coaster, Crush's Coaster®, Ratatouille: L’Aventure Totalement Toquée de Rémy  en de opwindende Twilight Zone Tower of Terror ™.
Na zonsondergang wordt het iconische Hollywood Tower Hotel geanimeerd door de electro-mix met de modernste videoprojecties, lichtshows, schermen en speciale effecten voor drie unieke nachten!

"Electroland is de op maat gemaakte ontmoetingsplek voor zowel muziekliefhebbers als Disney-fans. Het is een muziekfestival op hoog niveau met de beste DJ's die optreden in een droomomgeving. Electroland maakt deel uit van een reeks speciale evenementen die een groot succes hebben, zoals het Disneyland Paris Magic Run Weekend, de Disney Loves Jazz, maar ook nieuwe evenementen zoals Magical Pride waarmee we onze bezoekers de mogelijkheid bieden om te genieten van Disneyland Parijs op een innovatieve manier.

Wil je ook meegenieten van Electroland? Boek nu je verblijf voor Electroland Via Oad Of Boek via Disneyland Paris

Gebeurtenissen, shows, attracties en evenementen kunnen worden gewijzigd, vertraagd of geannuleerd zonder voorafgaande kennisgeving en zijn onderhevig aan weersomstandigheden.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Ruth82
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2016, 10:06

Hallo, ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij het antwoord kan geven:
Wij gaan op zaterdag 6 juli naar Electroland en gaan overnachten in B&B Disneyland, nu vraag ik me af of de shuttlebus ook nog om 2 u zal rijden ?
Vorig jaar zijn we ook naar Electroland geweest maar toen zaten we in een verder gelegen hotel dus waren we gewoon met de auto naar de parking gekomen maar deze zou dit jaar 25€ kosten (vorig jaar nog 15€ betaald).
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Ruth82 schreefCOLONHallo, ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij het antwoord kan geven:
Wij gaan op zaterdag 6 juli naar Electroland en gaan overnachten in B&B Disneyland, nu vraag ik me af of de shuttlebus ook nog om 2 u zal rijden ?
Vorig jaar zijn we ook naar Electroland geweest maar toen zaten we in een verder gelegen hotel dus waren we gewoon met de auto naar de parking gekomen maar deze zou dit jaar 25€ kosten (vorig jaar nog 15€ betaald).
Yep, de shuttle bussen rijden ook bij speciale evenementen. Vorig jaar verbleven we in Kyriad Disneyland met Electroland.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ruth82 schreefCOLONHallo, ik heb een vraagje en hoop dat iemand mij het antwoord kan geven:
Wij gaan op zaterdag 6 juli naar Electroland en gaan overnachten in B&B Disneyland, nu vraag ik me af of de shuttlebus ook nog om 2 u zal rijden ?
Vorig jaar zijn we ook naar Electroland geweest maar toen zaten we in een verder gelegen hotel dus waren we gewoon met de auto naar de parking gekomen maar deze zou dit jaar 25€ kosten (vorig jaar nog 15€ betaald).
Als je aankomt op de parking tijdens de normale uren park is de parking gratis denk ik met jaarkaart
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Tickets zijn inmiddels in huis! Is het al 7 juli!?
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Ruth82
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2016, 10:06

Bedankt voor de heel nuttige info.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Is er jaarkaartkorting bij kopen tickets ?
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

boogschutter schreefCOLONIs er jaarkaartkorting bij kopen tickets ?
Ja, alleen voor de kaarthouder zelf
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris | Electroland | Disney NL

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar