Armageddon: les Effets Spéciaux (Gesloten)

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Neem officieel afscheid van Armageddon

Afbeelding

Binnenkort moeten we officieel afscheid nemen van Armageddon-Les Effets Speciaux.
Deze attractie gaf ons sinds het openingsjaar het gevoel dat we op de set stonden van de Hollywood klassieker. Maar nu is het binnenkort officieel gedaan. En speciaal voor de Infinity Annual Pass wordt er een heuse afscheidsceremonie georganiseerd.


Tijdens de speciale avond wordt de attractie officieel gesloten in het bijzijn van de ambassadeurs.
En tevens kunnen deelnemers ook een ritje maken op de Rock 'n' Roller Coaster. Wie aanwezig wilt zijn op deze avond dient te reserveren, dit kan tot maandag 25 maart 12 uur. De avond zal doorgaan op 31 maart van 19:00 tot 21:uur en zal volledige gratis zijn voor de Infinity pashouders.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

D-Tekenaar schreefCOLONNeem officieel afscheid van Armageddon

Afbeelding

Binnenkort moeten we officieel afscheid nemen van Armageddon-Les Effets Speciaux.
Deze attractie gaf ons sinds het openingsjaar het gevoel dat we op de set stonden van de Hollywood klassieker. Maar nu is het binnenkort officieel gedaan. En speciaal voor de Infinity Annual Pass wordt er een heuse afscheidsceremonie georganiseerd.


Tijdens de speciale avond wordt de attractie officieel gesloten in het bijzijn van de ambassadeurs.
En tevens kunnen deelnemers ook een ritje maken op de Rock 'n' Roller Coaster. Wie aanwezig wilt zijn op deze avond dient te reserveren, dit kan vanaf maandag 25 maart 12 uur. De avond zal doorgaan op 31 maart van 19:00 tot 21:uur en zal volledige gratis zijn voor de Infinity pashouders.
Jammer dat het enkel voor de Infinity pashouders is :evil: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marc schreefCOLON
Jammer dat het enkel voor de Infinity pashouders is :evil: :sorc:
Voor dat soort dingen betalen wij als Infinity houders ook 150€ meer dan Magic Plus. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Plaatsen reserveren kan reeds nu voor de Infinity jaarkaarthouders. Wees snel, nog maar iets meer dan 600 plaatsen vrij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Dank je wel @Frank_C80
Frank_C80 schreefCOLONPlaatsen reserveren kan reeds nu voor de Infinity jaarkaarthouders. Wees snel, nog maar iets meer dan 600 plaatsen vrij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
D-Tekenaar schreefCOLONNeem officieel afscheid van Armageddon

Afbeelding

Binnenkort moeten we officieel afscheid nemen van Armageddon-Les Effets Speciaux.
Deze attractie gaf ons sinds het openingsjaar het gevoel dat we op de set stonden van de Hollywood klassieker. Maar nu is het binnenkort officieel gedaan. En speciaal voor de Infinity Annual Pass wordt er een heuse afscheidsceremonie georganiseerd.


Tijdens de speciale avond wordt de attractie officieel gesloten in het bijzijn van de ambassadeurs.
En tevens kunnen deelnemers ook een ritje maken op de Rock 'n' Roller Coaster. Wie aanwezig wilt zijn op deze avond dient te reserveren, dit kan tot maandag 25 maart 12 uur. De avond zal doorgaan op 31 maart van 19:00 tot 21:uur en zal volledige gratis zijn voor de Infinity pashouders.
Op de Infinity pashouders website kun je nu je gratis ticket bestellen voor het officiële afscheid moment van Armageddon: les Effets Spéciaux!
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

D-Tekenaar schreefCOLONDank je wel @Frank_C80
Frank_C80 schreefCOLONPlaatsen reserveren kan reeds nu voor de Infinity jaarkaarthouders. Wees snel, nog maar iets meer dan 600 plaatsen vrij.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
D-Tekenaar schreefCOLONNeem officieel afscheid van Armageddon

Afbeelding

Binnenkort moeten we officieel afscheid nemen van Armageddon-Les Effets Speciaux.
Deze attractie gaf ons sinds het openingsjaar het gevoel dat we op de set stonden van de Hollywood klassieker. Maar nu is het binnenkort officieel gedaan. En speciaal voor de Infinity Annual Pass wordt er een heuse afscheidsceremonie georganiseerd.


Tijdens de speciale avond wordt de attractie officieel gesloten in het bijzijn van de ambassadeurs.
En tevens kunnen deelnemers ook een ritje maken op de Rock 'n' Roller Coaster. Wie aanwezig wilt zijn op deze avond dient te reserveren, dit kan tot maandag 25 maart 12 uur. De avond zal doorgaan op 31 maart van 19:00 tot 21:uur en zal volledige gratis zijn voor de Infinity pashouders.
Op de Infinity pashouders website kun je nu je gratis ticket bestellen voor het officiële afscheid moment van Armageddon: les Effets Spéciaux!
Graag gedaan. Tot zondag?

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Voor mij helaas niet ! maar ik wens je alvast heel veel plezier.
En ik ben er zeker van dat je nog Café Mickey leden gaat zien die avond.
Vergeet zeker je foto's niet te delen met ons op het forum of social media :sorc:
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

D-Tekenaar schreefCOLONVoor mij helaas niet ! maar ik wens je alvast heel veel plezier.
En ik ben er zeker van dat je nog Café Mickey leden gaat zien die avond.
Vergeet zeker je foto's niet te delen met ons op het forum of social media :sorc:
Ah jammer. Foto's worden zeker geplaatst.
Ik reserveer alvast een plaatsje in mijn agenda voor 1 september. Ik vermoed dat dan weer zo'n event is ivm rock n roller coaster

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Frank_C80 schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONVoor mij helaas niet ! maar ik wens je alvast heel veel plezier.
En ik ben er zeker van dat je nog Café Mickey leden gaat zien die avond.
Vergeet zeker je foto's niet te delen met ons op het forum of social media :sorc:
Ah jammer. Foto's worden zeker geplaatst.
Ik reserveer alvast een plaatsje in mijn agenda voor 1 september. Ik vermoed dat dan weer zo'n event is ivm rock n roller coaster

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Dat zou wel erg leuk zijn. Ik hoop dat je gelijk hebt.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oooh, rock’n roller coaster zou ik wel voor naar een afscheidsevent gaan ;) wat voor dag is het?
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Zondag 1 september, maar heb gehoord dat het mogelijk een AP avond wordt ipv een kleinschalig evenement.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Jammer van de sluiting ging er altijd graag kijken.
Zal waarschijnlijk weer lang duren voor er iets anders komt :?: :?: :mrgreen: :evil: :sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het voertuig uit Armageddon is inmidels verdwenen

Afbeelding

Afbeelding

Bron: ED92
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dat begrijp ik nu echt niet , waarom konden ze dat voertuig niet laten staan .
Althans voorlopig toch. :twisted: :twisted: :twisted: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Omdat waarschijnlijk maandag er schuttingen voor staan, zodat ze zo snel mogelijk aan de werkzaamheden kunnen beginnen. Als ze eerst alles sluiten en dan op hun gemak alles weghalen en daarna pas kunnen beginnen aan de werkzaamheden duurt het nog langer voordat de nieuwe dingen openen. WDS 2.0 begint nu echt!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar