2019 RunDisney Paris/DLP run Weekend

Hier vind je alles terug over Rundisney in Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Shit, je hebt me door ;)
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Mich€l schreefCOLONWil je iedereen de stuipen op het lijf jagen als "balloon lady" in up-style ;-)
Iemand ging als balloon lady tijdens Star Wars half marathon vorig jaar, man oh man toen ik 'just kidding' ofzoiets op de rug las was ik helemaal buiten adem :lol:

Ben zeer benieuwd naar medailles (voor 'thema's' per race), vraag me af of de foto's al een voorproefje zijn... :P Voor de halve misschien Mickey in een Adventureland pakje? :sorc:

Afbeelding
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Leuk thema! Misschien toch maar voor Peter pan en Wendy of Tink combi costuum gaan (tenzij dit het thema voor de Kids races wordt). Ik hoop op een UP medaille, misschien een Challenge? En ik hoop nog steeds om een Steamboat Willy met kasteel halve marathon medaille.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
valerieke109
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2017, 20:04

Laura schreefCOLONDe Disney Event Arena wordt gesloopt. Dit was al langer bekend dat deze weg zou worden gehaald. Dit was voor 3 jaar de locatie waar je voor RunDisney je bib en shirts kon ophalen en merchandise kon kopen.
Wat de nieuwe locatie voor de Health and Fitness Expo wordt is nog niet bekend. Ik denk zelf dat het ook heel goed een Congress zaal zou kunnen worden in 1 van de Disney hotels. Disneyland California had eerder ook altijd de Expo in een Disneyland Hotel.
Er wordt een nieuwe tent in de plaats gezet van een andere partner. De run zal dus vermoedelijk nog altijd doorgaan in de event arena - alleen gewoon in een nieuwe tent
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Ben heel erg benieuwd wat het thema voor de kidsrace gaat worden...
Vind Adventures in ieder geval erg leuk!
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Het lijkt erop dat de bib only sale op 2 april van start gaat! Dit vind ik nu op meerdere Facebookgroepen, maar er is nog geen echte bron te vermelden. Meer info komt, zodra we meer weten.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Als je een leuke CM hebt kan je al bib's kopen via de reserveringslijn met een jaarkaart.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

GlenDisney schreefCOLONAls je een leuke CM hebt kan je al bib's kopen via de reserveringslijn met een jaarkaart.
Alleen bibs? Zonder kamer?
MisterMagic
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2018, 08:33

RunDisney France heeft het thema “Adventure” verduidelijkt. Het wordt een weergave van de hoogtepunten van de recente seizoenen in Disneyland Paris: Pirates & Princess, Mickey en The Lion King & the Jungle (bron ED92)

Mijn gok is:
Kidsrun in Lion King thema
5K in Pirates thema
10K in Princesses thema
21K in Mickey’s 90th birthday thema
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Denk dan eerder piraten en prinsessen andersom, aangezien er meer kinderen meedoen aan de 5 en dat bij hun beter aansluit. Of kinderen en 5 piraten en prinsessen en de 10 lion king
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

MisterMagic schreefCOLONRunDisney France heeft het thema “Adventure” verduidelijkt. Het wordt een weergave van de hoogtepunten van de recente seizoenen in Disneyland Paris: Pirates & Princess, Mickey en The Lion King & the Jungle (bron ED92)

Mijn gok is:
Kidsrun in Lion King thema
5K in Pirates thema
10K in Princesses thema
21K in Mickey’s 90th birthday thema
Ik denk ook de 21 k in Mickey 90 thema :)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik hoop nog altijd op een Steamboat Willy medaille voor de halve marathon, maar zal dit jaar met dit thema er niet in zitten gok ik.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
MisterMagic
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2018, 08:33

Laura schreefCOLONIk hoop nog altijd op een Steamboat Willy medaille voor de halve marathon, maar zal dit jaar met dit thema er niet in zitten gok ik.
Als ze een medaille thematiseren naar Mickey's 90ste verjaardag, maakt jouw idee misschien nog wel een kans? Ik zou Mickey's 1ste verschijning (in Steamboat Willie, 90 jaar geleden) leuker vinden dan Mickey met een verjaardagshoedje :thumbs:
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

MisterMagic schreefCOLON
Laura schreefCOLONIk hoop nog altijd op een Steamboat Willy medaille voor de halve marathon, maar zal dit jaar met dit thema er niet in zitten gok ik.
Als ze een medaille thematiseren naar Mickey's 90ste verjaardag, maakt jouw idee misschien nog wel een kans? Ik zou Mickey's 1ste verschijning (in Steamboat Willie, 90 jaar geleden) leuker vinden dan Mickey met een verjaardagshoedje :thumbs:
Zou leuk zijn! Als het maar niet de nieuwe stijl Mickey wordt, met die magere armen en beentjes.... Ben ik niet zo'n fan van.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Run Disney Fans opgelet

Aandacht aan alle fans van Run Disney ! Zet 2 April zeker in jullie agenda.
Want dan start de Bibs only sale vanaf 16:00 uur.
Zorg er zeker voor dat je kan deelnemen aan dit sportieve evenement.
Je vind meet info via de officiele Run Disney pagina

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar