Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Maiken schreefCOLONIn verband met korting voor de DisneyRun zit ik te twijfelen een jaarpas aan te schaffen. Als ik deze online bestel op disney, hoe lang duurt het dan voor ik de kaart heb of een nummer waarmee ik een hotel kan reserveren?
Ben je van plan om het jaar dan vaker te gaan? Of wil je het alleen voor de korting dat weekend? Het is namelijk zeer de vraag of je het er met 1 verblijf uit haalt. De jaarkaart korting op hotels is niet per se beter dan die van arrangementen
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Ik heb een vraag, ik heb vorig jaar Magic Plus jaarpassen gekocht voor mij en mijn dochter. Deze gingen in op 13-10-2018. Nu ga ik in de herfstvakantie ook en toen dacht ik;"Ik moet dan nieuwe passen kopen." Ik zocht ze net op, maar tot mijn verbazing staat er dat ze tot en met 22-10-2019 geldig zijn.
Weet iemand hoe dit kan? Het is toch een jaar normaliter?
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Mushu schreefCOLONIk heb een vraag, ik heb vorig jaar Magic Plus jaarpassen gekocht voor mij en mijn dochter. Deze gingen in op 13-10-2018. Nu ga ik in de herfstvakantie ook en toen dacht ik;"Ik moet dan nieuwe passen kopen." Ik zocht ze net op, maar tot mijn verbazing staat er dat ze tot en met 22-10-2019 geldig zijn.
Weet iemand hoe dit kan? Het is toch een jaar normaliter?
Ze geven soms de datum handmatig in dus fouten kunnen altijd gebeuren langs hun kant. Heb je de pas gekocht in het bureau of via post ? Via post kan het dat de datum later inging dan dat ze aangekocht waren.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Volgens mij is het standaard 9 dagen langer...
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Amaris schreefCOLONVolgens mij is het standaard 9 dagen langer...
Wij hebben nooit langer gehad

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

magicmama schreefCOLON
Amaris schreefCOLONVolgens mij is het standaard 9 dagen langer...
Wij hebben nooit langer gehad

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik weet het ook niet... de passen van mijn man en ik zijn geldig van 7 mrt 2018 t/m 16 juli 2019, van mijn zoon van 14 mei 2018 t/m 23 mei 2019. Overal 9 dagen extra dus.
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Amaris schreefCOLON
magicmama schreefCOLON
Amaris schreefCOLONVolgens mij is het standaard 9 dagen langer...
Wij hebben nooit langer gehad

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ik weet het ook niet... de passen van mijn man en ik zijn geldig van 7 mrt 2018 t/m 16 juli 2019, van mijn zoon van 14 mei 2018 t/m 23 mei 2019. Overal 9 dagen extra dus.
Wel jammer. Onze jaarkaarten lopen tijdens ons verblijf in village nature. Maar ach 5 dagen disney en 3dagen cp. Mogen niet klagen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Ik heb ooit per ongeluk een maand extra gehad! Ook niet verkeerd!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Amaris schreefCOLONVolgens mij is het standaard 9 dagen langer...
Nee hoor, 19 maart kaarten gekocht geldig tot 18 maart 2020
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Dan was het gewoon stom toeval :)
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

Bedankt allemaal voor de reacties!!

Ik heb het inderdaad nooit eerder gehad. Altijd exact een jaar. Ik heb deze gewoon bij Donalds Desk gekocht. Dan heb ik gewoon geluk deze keer.
Groetjes

Cindy

Afbeelding
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Ik heb vorige maand mn jaarkaart verlengd. Nu zijn er vele aanpassingen gedaan op de jaarkaarten die vanaf 2-4 gekocht zijn.
Klopt t dat ik bij mijn jaarkaart nog wel recht heb op rolstoel verhuur en opslag van koffers? De photopass heb ik vorige maand nog niet gekocht, prijs is nu gestegen iemand enig idee als ik dan nog recht heb op de oude prijs?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

samy schreefCOLONIk heb vorige maand mn jaarkaart verlengd. Nu zijn er vele aanpassingen gedaan op de jaarkaarten die vanaf 2-4 gekocht zijn.
Klopt t dat ik bij mijn jaarkaart nog wel recht heb op rolstoel verhuur en opslag van koffers? De photopass heb ik vorige maand nog niet gekocht, prijs is nu gestegen iemand enig idee als ik dan nog recht heb op de oude prijs?
De opslag en rolstoelen heb je nog recht op, de photopass weet ik niet
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

samy schreefCOLONIk heb vorige maand mn jaarkaart verlengd. Nu zijn er vele aanpassingen gedaan op de jaarkaarten die vanaf 2-4 gekocht zijn.
Klopt t dat ik bij mijn jaarkaart nog wel recht heb op rolstoel verhuur en opslag van koffers? De photopass heb ik vorige maand nog niet gekocht, prijs is nu gestegen iemand enig idee als ik dan nog recht heb op de oude prijs?
Volgens mij is de photopass gewoon de korting op de gewone, dus als die prijs gestegen is krijg je nog steeds korting, maar over het nieuwe bedrag
Gebruikers-avatar
Mushu
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 18:20

In oktober verlopen onze passen, net na ons verblijf. Als ik nu verleng, is het dan nog steeds zo dat je 1.5 jaar krijgt voor dezelfde prijs?? Of is dat niet meer? Wij hebben Magic Plus.

En weet iemand de nieuwe prijzen?
Groetjes

Cindy

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar