Algemene Info Disneyland Park

Alles over het Disneyland Park.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Aan het Emporium werden de uitstalramen aangekleed met Prinsessen magie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron : ED92
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Goedemorgen Disneyland Paris

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Deze Disneyland Paris attracties moet je doen met je kinderen

Afbeelding

Een dagje in Disneyland Paris staat zoiezo garant voor tonnen plezier. En met de volgende attracties ben je er zeker van dat de allerjongsten bezoekers de dag van hun leven hebben.

Le Carrousel de Lancelot

Le Carrousel de Lancelot is ongetwijfeld de publiekslieveling bij heel wat families. De carrousel neemt je mee op een rustgevende rit onder begeleiding van prachtige Disney klanken. En is als het ware een ode aan Walt Disney en de Disney parken. Disneyland werd namelijk bedacht aan de voet van een carrousel.

Dumbo the Flying Elephant

Iedereen kent natuurlijk wel het vliegende olifantje Dumbo. En in Disneyland Paris krijgen jong en oud de kans om mee te vliegen op zijn rug. De rit geeft je de kans om fantasyland te bekijken vanuit de lucht.
En gaat ongetwijfeld voor heel wat leuke kriebels en spanning zorgen.

Le Pays des Contes de Fées

Le Pays des Contes de Fées is de meest magische cruise van Disneyland Paris. Tijdens een rustige vaartocht kom je oog in oog e staan met de taferelen uit de meest geliefde Disney sprookjes. De attractie wordt begeleid door prachtige melodieën. En gaat ongetwijfeld plezier geven aan jong en oud.

It's a Small World

In Fantasyland kan je ook genieten van de meest kleurige cruise rond de wereld. It's a Small World werd bedacht voor de wereld tentoonstelling. En is sinds 1992 ook te vinden in Disneyland Paris. Wij zijn er zeker van dat de melodie van de attractie nooit meer uit je hoofd verdwijnt.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De lente hangt in de lucht op Main Street U.S.A.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Yoke317
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2019, 20:35

Hoi allemaal,

Weet iemand of ze nog steeds plastic tasjes geven in de winkels, of zijn ze hier al mee gestopt?
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

Momenteel nog wel, er komt wel geen nieuwe voorraad meer. Dan schakelen ze over, het is moeilijk te zeggen wanneer dit exact zal gebeuren.
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ll était une fois à Disneyland Paris – Discoveryland – Les rétro-futurs

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Momenteel wordt er gefilmd op Main Street U.S.A.

Afbeelding

Bron: ED92
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Pocahontas Indian Village heet voortaan Frontierland Playground

Afbeelding

Vertoefde jij ook wel al eens in de schaduw van Thunder Mesa om het indianendorp van Pocahontas te ontdekken? Een plaats waar jonge ontdekkingsreizigers konden klimmen, glijden en schommelen door de natuur van een indianenspeeltuin.

Oorspronkelijk was deze plaats de ingang voor de attractie 'Indian Canoes' die tot 1994 operatief was. De poort van de attractie werd behouden, maar in 1996 werd het gebied omgevormd tot de speeltuin 'Pocahontas Indian Village'. Sinds deze week is de naam veranderd naar 'Frontierland Playground'.

Afbeelding

Ondanks de naamsverandering zul je nog steeds Pocahontas, Meeko en grootmoeder Willow kunnen bewonderen en je jonge indianenstam kunnen leiden door het Wilde Westen voor een speelse powwow van klauteren en glijden.

Afbeelding

Het is niet de enige naamsverandering die Disneyland Paris doorvoert. Ook het Chaparral Theatre heet voortaan Frontierland Theatre, en zal binnenkort zijn poorten openen voor de gloednieuwe show The Lion King: Rhythms of the Pride Lands.

Afbeelding

Mogelijks is de naamsverandering van Pocahontas Indian Village er, om meer duidelijkheid te scheppen over wat voor attractie je hier kunt aantreffen.

Afbeelding

Bezocht jij al eens Pocahontas Indian Village?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Timon & Pumba - Safety Tips verkrijgbaar in Disneyland park

Afbeelding

Timon & Pumba zijn dit seizoen twee van de vele gezichten van het Lion King & jungle Festival, maar ze zijn al langer het gezicht van de veiligheidscampagne van Disneyland Paris 'Aventuriers de la sécurité'. Zo kun je ondermeer bij Light Speed Photographers (nabij Hyperspace Mountain) deze gratis pamflets en kaartjes ophalen.

Afbeelding

Timon en Pumba zijn echte avonturiers, maar ze zijn vooral wild van veiligheid ('wild about Safety'). Deze tips die je trouwens ook in je Disney hotel kamer kunt bekijken op de televisie, kanaal 2, zijn ook gratis te verkrijgen in kaartjesvorm in het park.

Afbeelding

In de pamflet zijn er enkele spelletjes die je bewust maken van de vele gevaren en hoe je veilig een Disney-dag overleeft.

Naast de spelletjes en enkele tips, bevat de pamflet ook een sticker voor de kinderen, waar je hun naam en jouw telefoonnummer op kunt noteren. Zodat je elkaar snel weer terug vindt, wanneer je verloren gelopen bent.

Afbeelding

Je kan in totaal meer dan 20 kaartjes verzamelen, gaande van 'blijf steeds zitten in de attractie' tot ' wees goed gehydrateerd'.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

hallo,

heb rare vraag de laaste keren in park de deuren van vrouwen wc de sloten die zijn zo slecht dat ze 9 op de 10 wel open gaan als je op wc zit, wel op de vernieuwde wc`s zijn er mensen die er ook al opgevallen zijn?

groetjes lieve
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

lieve-1973 schreefCOLONhallo,

heb rare vraag de laaste keren in park de deuren van vrouwen wc de sloten die zijn zo slecht dat ze 9 op de 10 wel open gaan als je op wc zit, wel op de vernieuwde wc`s zijn er mensen die er ook al opgevallen zijn?

groetjes lieve
Hmm, eigenlijk niet. Wel een keer of 2-3 misschien, dat ik mij kan herinneren, maar dan loop ik gewoon terug buiten het hokje en wacht ik tot de volgende vrij komt.
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

moorhunhe schreefCOLON
lieve-1973 schreefCOLONhallo,

heb rare vraag de laaste keren in park de deuren van vrouwen wc de sloten die zijn zo slecht dat ze 9 op de 10 wel open gaan als je op wc zit, wel op de vernieuwde wc`s zijn er mensen die er ook al opgevallen zijn?

groetjes lieve
Hmm, eigenlijk niet. Wel een keer of 2-3 misschien, dat ik mij kan herinneren, maar dan loop ik gewoon terug buiten het hokje en wacht ik tot de volgende vrij komt.
doe ik ook wel maar, val me meer en meer op ook op verschilden plaatsen nooit op een plaats.
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Klopt wel. Draaimechanisme van de sloten word lam door vele gebruik. Als de deur geen “tegendruk” geeft schieten ze open.
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Was mij de laatste keer ook opgevallen, en heel veel deuren die zelfs gewoon niet meer dicht gaan, omdat de deur scheef hangt en niet meer voorbij het slot geraakt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar