Hotel ibis budget Marne la Vallée Val d'Europe

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het tweesterrenhotel ibis budget Marne-La-Vallée Val d'Europe is gelegen nabij het RER A station Val d'Europe (uitgang 2) en 5 minuten van TGV station Marne-La-Vallée Chessy. Slechts 32 km van Parijs en 1 uur van de luchthavens van Parijs. U bereikt hotel ibis budget Marne-La-Vallée Val d'Europe via snelweg A4.

Ons hotel is gerenoveerd in 2018 en heeft 70 kamers, gratis WiFi, restaurant, bar en eigen parkeerplaats (tegen betaling). Kom en geniet van een aangenaam verblijf!

Hotel ibis budget Marne-la-Vallée Val d'Europe de Montévrain ligt op 10 minuten lopen van aquarium Sea Life Paris en outletcentrum La Vallée Village. Disneyland® Parijs ligt op slechts 5 minuten (1 halte met de RER).

* Parkeren in de ondergrondse parking is 7 euro per nacht.
* Basis ontbijt kost hier 6.60 euro per persoon
* Met de RER naar Disneyland Paris vanaf 1.56 euro per rit (enkel)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil je graag in dit hotel verblijven? Boek via volgende sites:
Hotels.com (spaar ook voor 10 nachten + 1 gratis), booking.com, Expedia of Trivago.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij verbleven afgelopen weekend in dit hotel. Dus delen we graag wat foto's.
Wat je overal wel merkt dat dit een budget hotel is, dus alles is wat minder luxe dan het Hotel ibis Marne la Vallée Val d'Europe, dat in hetzelfde gebouw is.

We hadden dit hotel geboekt via Hotels.com voor 195 euro voor 2 nachten met 2 personen inclusief ontbijt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kamer was warm en het bed was hard, de matras leek heel dun. Dus een echte aanrader kwa bed was het niet.

Afbeelding

Afbeelding

Ook was de badkamer eigenlijk in de kamer zelf, de douche en wc zijn een cabine die in de kamer zelf staan. De wastafel staat gewoon naast het bed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook het ontbijt is simpel te noemen, natuurlijk kan je voor de lage prijs niet veel meer verwachten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groot voordeel van dit hotel en het hotel er net naast is dat je 1 halte van Disneyland Paris zit.

Afbeelding

Zo koop je kaartjes voor de RER

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Wil je voordelig en vlakbij Disneyland Paris slapen dan is dit hotel een optie!

Wil je graag in dit hotel verblijven? Boek via volgende sites:
Hotels.com (spaar ook voor 10 nachten + 1 gratis), booking.com, Expedia of Trivago.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
MarijkeBadeend
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2017, 16:59

Ik ga naar dit hotel aanstaande 21 april. Nu ga ik heen en weer met het treintje tussen disney en dit station. Nu weet ik echt niet hoe dat met de kaartjes werkt. Moet je hem, net als de nederlandse kaartjes, langs een poortje halen en is die dan pas geldig, of ik die meteen geactiveerd als je hem koopt? Kan je ook meedere kaartjes tegelijk kopen?
Magic Plus Jaarpas
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MarijkeBadeend schreefCOLONIk ga naar dit hotel aanstaande 21 april. Nu ga ik heen en weer met het treintje tussen disney en dit station. Nu weet ik echt niet hoe dat met de kaartjes werkt. Moet je hem, net als de nederlandse kaartjes, langs een poortje halen en is die dan pas geldig, of ik die meteen geactiveerd als je hem koopt? Kan je ook meedere kaartjes tegelijk kopen?
Op de foto's hierboven zie je dat je dus losse kaartjes kan kopen of een pakje van 10. Per 10 is het goedkoper...
Je betaald gewoon met je bankkaart.
Deze kaartjes zijn dus geldig voor 1 rit, je doet het in de poortjes bij de ingang van metro en terug erin bij het buitengaan. (Bij het binnen gaan en buiten gaan zelfde kaartje gebruiken! En dan best weggooien want je kan het maar 1 keer gebruiken)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar