Disney Doorables
Ken jij de Disney Doorables al?
Heel eerlijk, ik ook niet, tot ik ze per ongeluk vond op bol.com. Na een paar weken van toetsen en drukte, vond ik het wel een leuke verrassing voor mijn prinsesjes, dus had ik ze besteld.
Toen het pakje arriveerde werd het gelijk feest, want ja, zelfs mijn tienerdochter riep, wow, die wou ik al zo lang hebben! Heb ik dan zo lang onder een steen gelegen? In ieder geval schijnt het dat er op youtube door bekende youtubers al diverse keren filmpjes zijn gemaakt over deze verzamelpoppetjes en ja, mijn Disney liefhebbende dochters, zouden deze ook graag hebben.
Het doosje waar ze in arriveren zien eruit als een deurtje, vandaar waarschijnlijk de naam Doorables. In de kleinste doosjes, die ik had besteld, zitten 2 of 3 Disney figuurtjes. Het is dus een heuse verrassing wat er achter het deurtje zit. Je opent het doosje door het deurtje te openen en dan kom je er pas achter hoeveel en welke figuurtjes je krijgt.
De poppetjes zijn super schattig en ongeveer 2 tot 3 cm groot. Ze hebben een groot hoofd met glitter oogjes. Er is een ruime collectie Disneyfiguurtjes beschikbaar. Volgens de bijgesloten catalogus zijn er 78 figuurtjes te verzamelen. De doosjes van de grotere pakketjes zijn ontworpen als huisje, met deurtjes en raampjes. Als je ze op elkaar stapelt heb je huisjes.
Mijn prinsessen zijn fan en ondertussen hebben ze al een aardige verzameling. Disney Doorables zijn verkrijgbaar bij
bol.com. Er zijn verschillende setjes te koop en ook echte speelhuisjes. Ik zou zeggen, start met verzamelen.