Disney's Photo Pass

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ik mankeer nog altijd foto's van ons laatste bezoek begin november...

Mail gestuurd en nog geen reactie...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Hier ook. Had na een week gemaild, toen zijn er snel een aantal toegevoegd, maar een attractie foto mist nog en met Stitch was er van mij maar 1 foto, terwijl er zeker meer zijn gemaakt. Dus weer gemaild, maar nog geen reactie. Vrees dat ze niet meer komen...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLONHier ook. Had na een week gemaild, toen zijn er snel een aantal toegevoegd, maar een attractie foto mist nog en met Stitch was er van mij maar 1 foto, terwijl er zeker meer zijn gemaakt. Dus weer gemaild, maar nog geen reactie. Vrees dat ze niet meer komen...
ik heb zelfs geen reactie gekregen op email...
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONHier ook. Had na een week gemaild, toen zijn er snel een aantal toegevoegd, maar een attractie foto mist nog en met Stitch was er van mij maar 1 foto, terwijl er zeker meer zijn gemaakt. Dus weer gemaild, maar nog geen reactie. Vrees dat ze niet meer komen...
ik heb zelfs geen reactie gekregen op email...
Ik Wss wel omdat ze die foto’s wel konden vinden. Nu ze de andere niet meer kunnen vinden is het stil... miss eens langs gaan in een shop om na te vragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ja, klopt, de cm kan de foto "bewerken". Verplaatsen, centreren, groter/kleiner maken.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

olafLover schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLONHier ook. Had na een week gemaild, toen zijn er snel een aantal toegevoegd, maar een attractie foto mist nog en met Stitch was er van mij maar 1 foto, terwijl er zeker meer zijn gemaakt. Dus weer gemaild, maar nog geen reactie. Vrees dat ze niet meer komen...
ik heb zelfs geen reactie gekregen op email...
Ik Wss wel omdat ze die foto’s wel konden vinden. Nu ze de andere niet meer kunnen vinden is het stil... miss eens langs gaan in een shop om na te vragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben er pas binnen 4 weken...

Hoelang zouden die foto's bewaard blijven?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Minnie1979 schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON ik heb zelfs geen reactie gekregen op email...
Ik Wss wel omdat ze die foto’s wel konden vinden. Nu ze de andere niet meer kunnen vinden is het stil... miss eens langs gaan in een shop om na te vragen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben er pas binnen 4 weken...

Hoelang zouden die foto's bewaard blijven?
2 weken :( maar wil het toch proberen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vandaag was er een Photo pass fotograaf bij de Gazebo

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Zo fijn dat er soms random photopass fotografen zijn. Dit zou van mij zeker en vast meer mogen!
PetraTara
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2019, 01:16

Wij gaan maandag 6 dagen naar dlp.
Ik snap het hele photopass+ (75 euro) en we zijn in overleg of we dat gaan doen.
Bij de disney figuren kun je met je eigen telefoon de foto laten maken, toch? Dus dan zou Attractions One (40 euro) voor ons beter uitkomen.... máár ik las ergens dat die maar 1 dag geldig is??? Das dan weer een dure grap.
We willen ook niet per attractie een foto af laten drukken, want dat wordt ook weer erg duur.

Wat is wijsheid?
Gebruikers-avatar
GlenDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2017, 14:17

PetraTara schreefCOLONWij gaan maandag 6 dagen naar dlp.
Ik snap het hele photopass+ (75 euro) en we zijn in overleg of we dat gaan doen.
Bij de disney figuren kun je met je eigen telefoon de foto laten maken, toch? Dus dan zou Attractions One (40 euro) voor ons beter uitkomen.... máár ik las ergens dat die maar 1 dag geldig is??? Das dan weer een dure grap.
We willen ook niet per attractie een foto af laten drukken, want dat wordt ook weer erg duur.

Wat is wijsheid?
Attraction One is inderdaad maar 1 dag geloof ik. PhotoPass is duur voor wat het is in Parijs, de meeste krijgen het ook gewoon bij hun jaarpas en betalen er niet voor dus. Volgens mij is het wel mogelijk om per attractie de foto te kopen als digital download mss is dat een optie voor jou ?
Volg al het Disneyland Paris nieuws, geruchten en meer in het Nederlands op https://twitter.com/DLPGuestNL
PetraTara
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2019, 01:16

GlenDisney schreefCOLON
PetraTara schreefCOLONWij gaan maandag 6 dagen naar dlp.
Ik snap het hele photopass+ (75 euro) en we zijn in overleg of we dat gaan doen.
Bij de disney figuren kun je met je eigen telefoon de foto laten maken, toch? Dus dan zou Attractions One (40 euro) voor ons beter uitkomen.... máár ik las ergens dat die maar 1 dag geldig is??? Das dan weer een dure grap.
We willen ook niet per attractie een foto af laten drukken, want dat wordt ook weer erg duur.

Wat is wijsheid?
Attraction One is inderdaad maar 1 dag geloof ik. PhotoPass is duur voor wat het is in Parijs, de meeste krijgen het ook gewoon bij hun jaarpas en betalen er niet voor dus. Volgens mij is het wel mogelijk om per attractie de foto te kopen als digital download mss is dat een optie voor jou ?
Hoe duur zijn de digital downloads?
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Een photopass is toch net zolang geldig als je jaarkaart?
Vorige week gehaald en mijn pas loopt tot juli 2020 terwijl de jaarkaart tot augustus 2020 loopt.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuw bij Disney's Photo Pass in Disneyland Paris: Magic Shot

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Yeah, van de week maar even uitproberen

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar