Restaurants In Frontierland

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Vindt ik inderdaad ook één van de betere restaurants .
Jullie menu zag er wel lekker uit :?: :?: :sorc:
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Het is heerlijk genieten bij Silver Spur Steakhouse in Frontierland.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Zo te zien een heel lekker menu :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afgelopen weekend nog eens lekker gaan eten in Silver Spur Steakhouse in Frontierland.

We kozen deze keer niet voor de Menu van de Sheriff (Plus vouchers menu) maar voor de Cowboy Menu.
Heb je toch de Plus voucher dan zal je ongeveer 7 euro moet bijbetalen voor deze menu, wij vinden de meerprijs het waard. Liever betaal je wat meer en krijg je een mals stuk biefstuk, perfect gebakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voordeel van de Cowboy menu is dat je een veel beter stuk biefstuk krijgt en mag kiezen van alle dessertjes op de kaart.

De Rundercarpaccio is zoals het hooort.

Afbeelding

De Cobb salade is een erg grote salade met spekjes, ei, tomaat, ham, kaas en geroosterde kip.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er inderdaad heel lekker uit , ben er zelf al meerdere malen gaan eten en het is er ook echt zeer goed :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Last Chance Cafe in FrontierlandAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er echt lekker uit , alleen jammer dat hij niet altijd open is :thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

marc schreefCOLONZiet er echt lekker uit , alleen jammer dat hij niet altijd open is :thumbs: :sorc:
Inderdaad! Op een warme lente/zomerdag keigezellig om te zitten volgens mij, maar is in al die jaren nog geen enkele keer open geweest tijdens één van onze tripjes!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ona1991 schreefCOLON
marc schreefCOLONZiet er echt lekker uit , alleen jammer dat hij niet altijd open is :thumbs: :sorc:
Inderdaad! Op een warme lente/zomerdag keigezellig om te zitten volgens mij, maar is in al die jaren nog geen enkele keer open geweest tijdens één van onze tripjes!
Heb in mijn vele malen DLP geweten dat Last Chance Cafe één enkele maal open was :evil: :mrgreen: :sorc:
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Lekker eten doe je bij de Last Chance Cafe in Frontierland

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Ziet er allemaal lekker uit .
Hij moet dan natuurlijk wel open zijn en dat was tijdens mijn laatste bezoeken meestal niet het geval:cry: :cry: :sorc:
Gebruikers-avatar
Annabelle
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 07 Apr 2018, 10:40

Toen wij er vorig weekend waren was hij open.
Het eten was lekker, zowel de Chilli als de kip.
De dag dat we er waren was het heel warm weer en er lijkt wat airco te zijn. Waardoor er nergens een zitplaats was. Heel veel mensen bleven aan tafel zitten, ook al was niemand aan het eten. Verschillende mensen zaten op trappen te eten, iemand had zelf zijn plateau op een vuilbak gezet en was staand aan het eten. Het was spijtig dat de CM die de tafels afruimde mensen niet vroeg om plaats te maken voor mensen die wel eten hadden besteld. Maar ik snap ook wel dat ze geen bezoekers lastig willen maken.
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Annabelle schreefCOLONToen wij er vorig weekend waren was hij open.
Het eten was lekker, zowel de Chilli als de kip.
De dag dat we er waren was het heel warm weer en er lijkt wat airco te zijn. Waardoor er nergens een zitplaats was. Heel veel mensen bleven aan tafel zitten, ook al was niemand aan het eten. Verschillende mensen zaten op trappen te eten, iemand had zelf zijn plateau op een vuilbak gezet en was staand aan het eten. Het was spijtig dat de CM die de tafels afruimde mensen niet vroeg om plaats te maken voor mensen die wel eten hadden besteld. Maar ik snap ook wel dat ze geen bezoekers lastig willen maken.
Dat zijn zaken die eigenlijk niet kunnen , maar die nu éénmaal gebeuren en ik denk dat men er weinig aan zal kunnen doen:evil: :sorc:
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Cowboy Cookout Barbecue heropent met een nieuw concept

Afbeelding

Hoe werkt het?

Voorgerechten en desserts zullen worden aangeboden op een buffet dat u kunt eten. De gasten kunnen dan 1 hoofdgerecht kiezen uit 3 suggesties aan de balie. Koude dranken of mineraalwater zijn onbeperkt.

Standaard (en dus Plus & Premium) maaltijdcheques worden geaccepteerd. De menukaart kost 34,99€/volwassene en 17,99€/kind.

Cowboy Cookout Barbecue is open tot 13 januari (behalve op 10, 11, 17, 18 december), daarna van donderdag tot maandag en dagelijks tijdens de vakantie.

Het restaurant is geopend van 11.30 tot 16.00 uur en op 31 december tot 22.30 uur.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik dacht dat dit alleen in december was? Niet echt een nieuw concept dus?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar