Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen

Jaarpas Info, Jaarpas Aanbiedingen
BUTTON_POST_REPLY
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

ik heb gelezen dat je nu ook bij de Donald Desk terecht kan voor abbonementen, waar zit deze en is deze ook pas vanaf 10 uur open?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disneyfan1983 schreefCOLONik heb gelezen dat je nu ook bij de Donald Desk terecht kan voor abbonementen, waar zit deze en is deze ook pas vanaf 10 uur open?
Volgens mij kan dit niet meer. Het enige buiten de parken is de rechtse kassa aan de studios.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Hercule
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2017, 17:24

Prins Adam schreefCOLON
Mushu schreefCOLONIn oktober verlopen onze passen, net na ons verblijf. Als ik nu verleng, is het dan nog steeds zo dat je 1.5 jaar krijgt voor dezelfde prijs?? Of is dat niet meer? Wij hebben Magic Plus.

En weet iemand de nieuwe prijzen?
Je krijgt 4 maand extra gratis.
Deze actie is geldig tot 6 november 2019....
https://www.disneylandparis.com/nl-be/j ... rnieuwing/
Ik dacht dat die 4 maanden extra altijd het geval was bij vernieuwing. Gaat deze maatregel dan niet meer geldig zijn in de toekomst ?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dit is een actie die kan verdwijnen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Hercule
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2017, 17:24

Prins Adam schreefCOLONDit is een actie die kan verdwijnen.
In principe is ze natuurlijk al verdwenen door de prijsstijgingen.
Disneyfan1983
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2018, 09:50

Prins Adam schreefCOLON
Disneyfan1983 schreefCOLONik heb gelezen dat je nu ook bij de Donald Desk terecht kan voor abbonementen, waar zit deze en is deze ook pas vanaf 10 uur open?
Volgens mij kan dit niet meer. Het enige buiten de parken is de rechtse kassa aan de studios.
Oke dus kassa 1, e is deze elke dag open voor de abbonementen en vanaf hoe laat?
Homer80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2012, 14:55

Wij denken eraan om 2 jaarkaarten te kopen voor volwassen die van 299,00 euro (flex plus). Als wij deze online aankopen via de website van disneyland, hoe gaat dit dan in zijn werk?
Stel wij kopen deze vandaag aan, gaat dan de geldigheid in van vandaag tot 1 jaar verder? Of gaat de periode van 1 jaar pas in, op moment dat wij naar disneyland gaan en de kaart activeren?

Iemand tips en advies voor aankoop van welke jaarkaart? En hoe je er het meest uithaalt?
Heb je met een jaarkaart toegang tot de vroege uren?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Homer80 schreefCOLONWij denken eraan om 2 jaarkaarten te kopen voor volwassen die van 299,00 euro (flex plus). Als wij deze online aankopen via de website van disneyland, hoe gaat dit dan in zijn werk?
Stel wij kopen deze vandaag aan, gaat dan de geldigheid in van vandaag tot 1 jaar verder? Of gaat de periode van 1 jaar pas in, op moment dat wij naar disneyland gaan en de kaart activeren?

Iemand tips en advies voor aankoop van welke jaarkaart? En hoe je er het meest uithaalt?
Heb je met een jaarkaart toegang tot de vroege uren?
Je kan deze online via onze site aankopen: https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 35#p110235

Na aankoop krijg een email met tijdelijke toegang tot de parken, met dit papier kan je dan park in en dan het jaarkaartbureau je jaarkaart laten maken. Dan pas start je jaarkaart.
Je hebt na online aankoop 6 maand om je jaarkaart in het park te halen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Hallo iedereen!

Ik heb nog een vraagje waar ik het antwoord mag niet op kan terug vinden (denk ik).

De vriendin van mijn dochter heeft een Discover pass (wijzelf Magic Plus). Zij heeft dus een blokdag op 30/05.
Ik weet dat als we in een Disney Hotel verblijven, die blokdag voor haar dan vervalt. Maar is dit enkel als we verblijven van 30/05 op 31/05 ? Of geldt dit ook als we verblijven van 29/05 op 30/05 ?

Alvast bedankt!

Groetjes
Sara
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

ja wanneer je verblijft in een Disney hotel zal je geen last hebben van eventuele blokdagen :)
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Sara_P schreefCOLONHallo iedereen!

Ik heb nog een vraagje waar ik het antwoord mag niet op kan terug vinden (denk ik).

De vriendin van mijn dochter heeft een Discover pass (wijzelf Magic Plus). Zij heeft dus een blokdag op 30/05.
Ik weet dat als we in een Disney Hotel verblijven, die blokdag voor haar dan vervalt. Maar is dit enkel als we verblijven van 30/05 op 31/05 ? Of geldt dit ook als we verblijven van 29/05 op 30/05 ?

Alvast bedankt!

Groetjes
Sara
Je krijgt een hotel easy pas/magic card met vertrek en einddatum op. De blockdag moet één van deze dagen zijn of er tussenvallen. Als je dus 30/05 in- of uitcheckt is dat voldoende om de blockdag te doen vervallen. Bij de ingang laat je dan je pas scannen en laat je ook de easy pas/magic card van het hotel zien.
Afbeelding
Sara_P
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2019, 14:41

Ona1991 schreefCOLON
Sara_P schreefCOLONHallo iedereen!

Ik heb nog een vraagje waar ik het antwoord mag niet op kan terug vinden (denk ik).

De vriendin van mijn dochter heeft een Discover pass (wijzelf Magic Plus). Zij heeft dus een blokdag op 30/05.
Ik weet dat als we in een Disney Hotel verblijven, die blokdag voor haar dan vervalt. Maar is dit enkel als we verblijven van 30/05 op 31/05 ? Of geldt dit ook als we verblijven van 29/05 op 30/05 ?

Alvast bedankt!

Groetjes
Sara
Je krijgt een hotel easy pas/magic card met vertrek en einddatum op. De blockdag moet één van deze dagen zijn of er tussenvallen. Als je dus 30/05 in- of uitcheckt is dat voldoende om de blockdag te doen vervallen. Bij de ingang laat je dan je pas scannen en laat je ook de easy pas/magic card van het hotel zien.
Super, bedankt voor de info!
PeterPan1
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2014, 16:40

Weet iemand of je de priority card ook rechts bij de studios ingang kan halen voor bij een jaarkaart?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

PeterPan1 schreefCOLONWeet iemand of je de priority card ook rechts bij de studios ingang kan halen voor bij een jaarkaart?
Ja dit kan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Manuel
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2019, 12:47

Mijn vriendin en ik zijn nu onderweg naar het park en willen graag allebei een Infinity Pass aanschaffen.
Heeft iemand tips hoe we dit het beste kunnen doen ivm dat we nog niet gratis kunnen parkeren zonder pas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar