vraagje over vliegtickets

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Wij vlogen vanuit Brussel altijd al met Delta naar Orlando. Met tussenlanding in NY of Atlanta, de vluchten met tussenlanding zijn vaak het goedkoopste.
Ik keek gewoon regelmatig naar de prijzen en boekte als de prijs per ticket tussen de 500 en 600 is. Maar jullie gaan in juli dacht ik? Omdat het dan vakantie is zou de prijs nooit zo laag kunnen komen.
Een goeie site om prijzen in het ook te houden is Skyskanner.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Waar woon je , de prijzen kunnen schelen via amsterdam, brussel , dusseldorf of parijs.
Eij zijn 1 x via brussel naar wdw gegaan dat is dichste bij.2 x via schiphol.
Deze week tickets gekocht voor californie via parijs.zijn we sneller dan amsterdam.
Als je op google zoeekt bij beenruimte vliegtuigen kom je sites tegen met vergelijkingen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bij Delta is eten, drank altijd inbegrepen voor de lange vluchten. Denk dat dit zo is bij de meeste maatschappijen.
Wifi is te betalen, wij konden wel gratis Whatsapp gebruiken tijdens de vlucht (zonder foto of video)

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Minnie1979 schreefCOLONIk heb voor eerst WDW reis geboekt voor zomer 2020.
Dus nog te vroeg voor vliegtuigtickets maar ik hou de prijzen van de tickets wel al in de gaten.

Iemand die in de reissector zit, zeg dat ik onmiddellijk moet boeken als prijzen/tickets beschikbaar zijn en dan op andere websites lees ik pas 8 maand ervoor.
Weet dus niet wat beste is?

Wat ik ook niet onmiddellijk terugvind is wat er al dan niet inbegrepen is bij desbetreffende vliegtuigmaatschappij...
Is er ergens een website van waar je dat kan terugvinden?
Ik heb het dan over beenruimte, stopcontact, eten, drank, wifi.
Wij boeken onze vliegtickets voor juli altijd in september, wanneer ze verschijnen. Dit is voor ons al altijd de goedkoopste optie gebleken. Een rechtstreekse vlucht of zelfs een vlucht met 1 tussenstop in juli zal je al snel rond de 1000 euro per persoon kosten, het nadeel van vast te zitten aan de schoolvakanties.

Je bagage is ook facultatief, dus die moet je ook toevoegen en dat betekent natuurlijk weer een meerprijs.

Eten en drinken zijn inbegrepen op lange afstandsvluchten, dus dat kost je niks meer.

Extra beenruimte kan ook, weer tegen een meerprijs.

Stopcontact is er naar mijn weten niet, in sommige vliegtuigen is er wel een usb-outlet. WiFi is beperkt en zoals Kurt al zei, enkel voor WhatsApp en dergelijke, niet voor Facebook.

Wij vlogen vroeger vanuit Zaventem, maar de laatste keer vanop Schiphol vertrokken (betere vluchttijden) en nu willen we niks anders meer, maar ook dat is persoonlijk.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

sofie1977 schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLONIk heb voor eerst WDW reis geboekt voor zomer 2020.
Dus nog te vroeg voor vliegtuigtickets maar ik hou de prijzen van de tickets wel al in de gaten.

Iemand die in de reissector zit, zeg dat ik onmiddellijk moet boeken als prijzen/tickets beschikbaar zijn en dan op andere websites lees ik pas 8 maand ervoor.
Weet dus niet wat beste is?

Wat ik ook niet onmiddellijk terugvind is wat er al dan niet inbegrepen is bij desbetreffende vliegtuigmaatschappij...
Is er ergens een website van waar je dat kan terugvinden?
Ik heb het dan over beenruimte, stopcontact, eten, drank, wifi.
Wij boeken onze vliegtickets voor juli altijd in september, wanneer ze verschijnen. Dit is voor ons al altijd de goedkoopste optie gebleken. Een rechtstreekse vlucht of zelfs een vlucht met 1 tussenstop in juli zal je al snel rond de 1000 euro per persoon kosten, het nadeel van vast te zitten aan de schoolvakanties.

Je bagage is ook facultatief, dus die moet je ook toevoegen en dat betekent natuurlijk weer een meerprijs.

Eten en drinken zijn inbegrepen op lange afstandsvluchten, dus dat kost je niks meer.

Extra beenruimte kan ook, weer tegen een meerprijs.

Stopcontact is er naar mijn weten niet, in sommige vliegtuigen is er wel een usb-outlet. WiFi is beperkt en zoals Kurt al zei, enkel voor WhatsApp en dergelijke, niet voor Facebook.

Wij vlogen vroeger vanuit Zaventem, maar de laatste keer vanop Schiphol vertrokken (betere vluchttijden) en nu willen we niks anders meer, maar ook dat is persoonlijk.
Moest ik nu boeken om naar Orlando te vliegen vind ik nog vluchten voor 700 euro per persoon heen en terug. Met 1 tussenstop.

Ik hoop dus goedkopere tickets te vinden voor volgende zomer maar ik hou de tarieven in de hoogte van als ze beschikbaar zijn.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik merk wel dat de vluchten iets duurder zijn geworden. Voor een retour vlucht met 1 tussenstop en inclusief bagage betaalden wij nooit meer dan €500 meestal. Ik merk nu dat we steeds prijzen zien van tussen de 500&600€... Heb deze foto gekopieerd uit dit artikel van Skyscanner, wanneer de beste tijd is om je vlucht te boeken.

Afbeelding
Deze afbeelding geeft aan hoeveel weken van te voren de prijs van de vliegtickets duurder of goedkoper zijn.

Conclusie: wij zijn nu nog te vroeg met boeken voor januari 2020. Ik ben zelf altijd wel van het op tijd dingen regelen, en we hebben wel eens eerder 8 maand van te voren al vluchten geboekt. Maar nu staat mij de prijzen of de overstaptijd nog niet aan, dus wij wachten nog even. Maar kijk bijna wel elke dag.

@Minnie1979 Helaas is juli echt de duurste maand..
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

700 euro inclusief bagage voor juli? Waar heb je die vluchten gezien als ik vragen mag...
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

sofie1977 schreefCOLON700 euro inclusief bagage voor juli? Waar heb je die vluchten gezien als ik vragen mag...
skyscanner maar wel met tussenlanding

die 1000 euro gaat waarschijnlijk over rechtstreekse vluchten?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Minnie1979 schreefCOLON
sofie1977 schreefCOLON700 euro inclusief bagage voor juli? Waar heb je die vluchten gezien als ik vragen mag...
skyscanner maar wel met tussenlanding

die 1000 euro gaat waarschijnlijk over rechtstreekse vluchten?
Neen, met tussenstop in New York, op JFK.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Wij hadden voor vorig jaar aug tickets met off site hotel voor 700 p.p.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

boogschutter schreefCOLONWij hadden voor vorig jaar aug tickets met off site hotel voor 700 p.p.
vliegtuig?

@sofie: vandaag vind ik ook niet meer terug maar eergisteren kon ik boeken voor 700 euro per persoon heen en terug.

Je kan soms ook fly & drive boeken? zou dit voordelig zijn? maar ambetante is dat je geen auto nodig hebt tijdens je verblijf in disneyland… en ook nog eens parking bij hotel moet betalen

ik weet dat vliegtuig goedkoper is als je samen boekt met hotels/auto bij Tui of neckermann.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Deze vond ik daarnet, wel vertrekken van Dusseldorf:

Briljante deal!

Luchtvaartmaatschappij: United Airlines
06:40 - 17:11
Dusseldorf (DUS) naar Orlando (MCO)
Düsseldorf International, Dusseldorf (DUS) naar Orlando International, Orlando (MCO)
Ruimbagage inbegrepen
Reisduur: 16h 31
2 tussenstops
Manchester International, Manchester (MAN): 1h 40 Newark International Airport, Newark - Nj (EWR): 2h 30

Luchtvaartmaatschappij: United Airlines
11:00 - 06:05 +1 dag
Orlando (MCO) naar Dusseldorf (DUS)
Orlando International, Orlando (MCO) naar Düsseldorf International, Dusseldorf (DUS)
Ruimbagage inbegrepen
Reisduur: 13h 05
1 tussenstop
Newark International Airport, Newark - Nj (EWR): 2h 56

of

Luchtvaartmaatschappij: United Airlines
14:49 - 11:45 +1 dag
Orlando (MCO) naar Dusseldorf (DUS)
Orlando International, Orlando (MCO) naar Düsseldorf International, Dusseldorf (DUS)
Ruimbagage inbegrepen
Ruimbagage inbegrepen
14h 56
Reisduur: 14h 56
1 tussenstop
John F Kennedy Intl Airport, New York (NYC): 4h 15

684,84 euro per persoon ruimbagage inbegrepen heen en terug
Vertrek do 18/7 en terugkomen do 7/8

Dus het is echt haalbaar om in juli tickets te boeken rond de 700 euro, misschien nog minder als je ze boekt bij beschibkaarheid.
Alleen ben ik er mij heel bewust van, dat het een lange zoektocht zal worden... en mij waarschijnlijk veel stress zal bezorgen in augustus/september....
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Minnie1979 schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONWij hadden voor vorig jaar aug tickets met off site hotel voor 700 p.p.
vliegtuig?

@sofie: vandaag vind ik ook niet meer terug maar eergisteren kon ik boeken voor 700 euro per persoon heen en terug.

Je kan soms ook fly & drive boeken? zou dit voordelig zijn? maar ambetante is dat je geen auto nodig hebt tijdens je verblijf in disneyland… en ook nog eens parking bij hotel moet betalen

ik weet dat vliegtuig goedkoper is als je samen boekt met hotels/auto bij Tui of neckermann.
Vliegtickets vanaf schiphol met overstap naar mco en hotel.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

boogschutter schreefCOLON
Minnie1979 schreefCOLON
boogschutter schreefCOLONWij hadden voor vorig jaar aug tickets met off site hotel voor 700 p.p.
vliegtuig?

@sofie: vandaag vind ik ook niet meer terug maar eergisteren kon ik boeken voor 700 euro per persoon heen en terug.

Je kan soms ook fly & drive boeken? zou dit voordelig zijn? maar ambetante is dat je geen auto nodig hebt tijdens je verblijf in disneyland… en ook nog eens parking bij hotel moet betalen

ik weet dat vliegtuig goedkoper is als je samen boekt met hotels/auto bij Tui of neckermann.
Vliegtickets vanaf schiphol met overstap naar mco en hotel.
Amaai niet veel geld dan en hoelang had je hotel?
Waar heb je het geboekt?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Hotel was maar een week, maar goed was in hoofdseizoen.
Bij expedia
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar