Standaard maaltijdvouchers

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
BUTTON_POST_REPLY
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Over een paar maandjes ga ik weer naar Disney! Super veel zin in!

Voor het eerst heb ik geboekt via een aanbieding van Disney zelf, in plaats van los de tickets of jaarpassen en een partnerhotel.

Bij mijn boeking zitten standaard maaltijdvouchers voor een diner.

Ik vond dat ik daar bij deze restaurant mee terecht zou kunnen:

Chuck Wagon Café (Disney’s Hotel Cheyenne)
La Cantina (Disney’s Hotel Santa Fe)
Crockett’s Tavern (Disney’s Davy Crockett Ranch)
Plaza Gardens Restaurant (Disneyland Park)
Restaurant Agrabah Café (Disneyland Park)
Restaurant des Stars (Walt Disney Studios Park)
La Grange (Disney Village)

Chuck Wagon, La Cantina en Crockett's Tavern vallen denk ik sowieso af, ik blijf graag lekker dicht bij de attracties. Restaurants wat verder weg voelen als 'tijdsverspilling'.

Agrabah is voor mij sowieso een must. Ik heb daar altijd heel lekker gegeten en vind het echt een geweldig gethematiseerd restaurant.
Dan heb ik nog 1 maaltijdvoucher over.

Plaza Gardens heb ik wel al vaker gegeten. Ik vind de locatie ideaal, het eten viel me de laatste keer wat tegen. Qua keuze vond ik het de laatste keer niet zo denderend voor een buffet. Ik vind het bij een buffet altijd juist leuk dat je haast niet kan kiezen en daardoor uiteindelijk van alles een klein beetje neemt.
Maar ik streep hem nog niet helemaal door.

Restaurtant des Stars ben ik nog nooit geweest. Ik heb ooit gehoord dat dit vergelijkbaar is met Plaza. Klopt dit? Hoe is de sfeer?

La Grange klinkt qua keuken mij wel lekker in de oren. Wie heeft hier ervaring mee? Hier ben ik ook nog nooit geweest.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Agrabah is niet altijd open, zeker niet savonds
Restaurtant des Stars is denk ik nooit savonds open
La Grange vinden wij lekker, Plaza Gardens valt over het algemeen ook wel mee.
Ik zou ZEKER op voorhand reserveren....
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Bedankt Prins Adam!
Ben ik ook zeker van plan om te doen, vandaar mijn vraag.
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Is het bij La Grange trouwens wel mogelijk om te reserveren?
timheidi
Member
Member
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2017, 09:37

Ja, La Grange kan je ook reserveren, wij gaan daar altijd eten de avond dat we aankomen
Gebruikers-avatar
tamara 65
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2010, 11:24

Kun je ook de maaltijdvouchers in wisselen voor buffelo bil en zo ja wat moet je dan bij betalen? Weet iemand dat toevallig?
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ja dit gaat perfect :) De prijs kan ik je helaas niet perfect zeggen.
Als ik me niet vergis ga je helaas niet zo heel veel korting krijgen met deze vouchers.
Maar alle beetjes helpen hé :)
Twinsangel
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2016, 18:54

Zou je ook meerdere vouchers per persoon mogen inwisselen? Wij gaan de derde avond geen gebruik maken van het diner, dus die voucher hebben wij over. Zou perfect zijn als we dan op de tweede avond 2 van onze standaardvouchers pp mogen inwisselen bij Inventions.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Twinsangel schreefCOLONZou je ook meerdere vouchers per persoon mogen inwisselen? Wij gaan de derde avond geen gebruik maken van het diner, dus die voucher hebben wij over. Zou perfect zijn als we dan op de tweede avond 2 van onze standaardvouchers pp mogen inwisselen bij Inventions.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Dit weet ik helaas niet :? Misschien kan iemand anders jou hier bij helpen :sorc:
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Je kunt inderdaad je vouchers gebruiken om Buffalo Bill's Wild West Show (deels) mee te betalen. Afhankelijk van het type voucher betaal je niets of het verschil tussen de prijs van de show en de waarde van je voucher bij. Het is niet mogelijk om meerdere vouchers in te wisselen, max. 1 voucher per ticket voor de show.
Twinsangel
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2016, 18:54

Mich€l schreefCOLONJe kunt inderdaad je vouchers gebruiken om Buffalo Bill's Wild West Show (deels) mee te betalen. Afhankelijk van het type voucher betaal je niets of het verschil tussen de prijs van de show en de waarde van je voucher bij. Het is niet mogelijk om meerdere vouchers in te wisselen, max. 1 voucher per ticket voor de show.
Bedankt voor je antwoord!

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Twinsangel schreefCOLONZou je ook meerdere vouchers per persoon mogen inwisselen? Wij gaan de derde avond geen gebruik maken van het diner, dus die voucher hebben wij over. Zou perfect zijn als we dan op de tweede avond 2 van onze standaardvouchers pp mogen inwisselen bij Inventions.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Meerdere vouchers pp mag niet, staat duidelijk in de voorwaarden ervan aangegeven.
Afbeelding
Twinsangel
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2016, 18:54

weer een vraag van mij..
Een kennis heeft 2 ontbijtbonnen van Sequoia Lodge over naar zijn tripje (die €22 variant, dus geen ontbijtpakket), mag je die bonnen ook inwisselen voor bij het diner?
Wij hebben namelijk al een hotel met ontbijt voor onze aanstaande reis.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Twinsangel schreefCOLONweer een vraag van mij..
Een kennis heeft 2 ontbijtbonnen van Sequoia Lodge over naar zijn tripje (die €22 variant, dus geen ontbijtpakket), mag je die bonnen ook inwisselen voor bij het diner?
Wij hebben namelijk al een hotel met ontbijt voor onze aanstaande reis.
Wat voor bonnen zijn het? Want de meeste zijn op datum van je trip, dus kan je ze niet over houden en een andere keer alsnog gebruiken
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ontbijtcoupons kun je enkel voor ontbijt gebruiken. Dus ook als de datum nog geldig is en ze niet op naam staan, kun je sowieso enkel ontbijten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar