Eten met Disney figuren

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Help!!

Ik kom er niet uit ...

Kan ik inventions ook boeken zonder in een Disney hotel te slapen?
De ene website zegt namelijk dat je in een DH moet slapen de andere hoor je nergens over.

Hoe zit het met reserveren?
Kan dat echt maar vanaf 2 maanden van te voren ?
Of zou ik ook langs kunnen gaan in het hotel voor over paar maanden?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

samy schreefCOLONHelp!!

Ik kom er niet uit ...

Kan ik inventions ook boeken zonder in een Disney hotel te slapen?
De ene website zegt namelijk dat je in een DH moet slapen de andere hoor je nergens over.

Hoe zit het met reserveren?
Kan dat echt maar vanaf 2 maanden van te voren ?
Of zou ik ook langs kunnen gaan in het hotel voor over paar maanden?
Je kan elk restaurant reserveren, hoef je niet voor in dat hotel te slapen. Reservaties kunnen ten vroegste 60 dagen op voorhand, eerder kan niet. Niet ter plekke en niet via telefoon of internet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wist je dat je Knorretje exclusief kan ontmoeten tijdens je ontbijt in Plaza Gardens ?

Afbeelding
Gebruikers-avatar
samy
Member
Member
BerichtenCOLON 54
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2015, 20:14

Ona1991 schreefCOLON
samy schreefCOLONHelp!!

Ik kom er niet uit ...

Kan ik inventions ook boeken zonder in een Disney hotel te slapen?
De ene website zegt namelijk dat je in een DH moet slapen de andere hoor je nergens over.

Hoe zit het met reserveren?
Kan dat echt maar vanaf 2 maanden van te voren ?
Of zou ik ook langs kunnen gaan in het hotel voor over paar maanden?
Je kan elk restaurant reserveren, hoef je niet voor in dat hotel te slapen. Reservaties kunnen ten vroegste 60 dagen op voorhand, eerder kan niet. Niet ter plekke en niet via telefoon of internet.

Maar hoe zit dat dan via de we site van disneyland zelf? Daar kan je blijkbaar al wel reserveren...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Als je kan reserveren gewoon doen toch?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Onze ervaringen bij het ontbijt in Auberge de Cendrillon.
Het kost €49 per persoon (kinderen betalen €39). Jaarpaspoortkorting is geldig (met een Infinity jaarpas betaal je €41,60 per persoon).

Heb je een maaltijdoptie, dan kun je tegen bijbetaling deze nieuwe ervaring bijboeken. Afhankelijk van je optie zijn dit de bedragen die je bijbetaalt:
• Standard: volwassenen: € 30 / kinderen: € 25
• Plus : volwassenen: € 23 / kinderen: € 16
• Premium : volwassenen: €15 / kinderen: €12

Slaap je in een Disney hotel kan je het meteen bijboeken, anders kan je pas boeken 3 dagen op voorhand. (Als er nog plek is)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het is de eerste keer voor mij in dit restaurant en ik moet zeggen dat het er heel rustig is en je gevoel krijgt op een hele chique plek te zitten. Het restaurant bestaat ook uit verschillende delen met elk hun eigen decoratie en stijl.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Op de tafels staat al een torentje met een broodje, croissantje, chocoladekoekje en rozijnenkoekje per persoon. Bovenaan ligt er ook wat boter, confituur, choco en honing. We krijgen ook meteen appelsap of appelsiensap aangeboden.

Afbeelding

Er stond ook een plankje op tafel met 6 verschillende potjes, met daarin een salade van tomaat, komkommer, ui en olijven, het volgende potje was een fruitsla, het volgende was een huisgemaakte muesli, het volgende potje was gerookte zalm en dan was er nog een potje met kaas.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat ons heel raar leek is dat ze nu komen vragen of we maaltijdvouchers hebben en dan even later met de rekening komen. We hadden nog niks gegeten en waren nog niet goed wakker en mochten al betalen. Ik weet niet zeker of dit elke keer zou is, maar het was heel raar.

Daarna kregen we koffie of thee aangeboden en wat later kregen we een warm bordje. Op dit bordje lag ei, 3 worstjes, wat gebakken aardappelen en een echte Mickey wafel.

Afbeelding

Afbeelding


Daarna kregen we 3 prinsessen aan de tafel om een babbeltje te doen en een foto te nemen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ongeveer een klein uurtje later waren we terug buiten, we hadden zeker genoeg gegeten al hangt dit ook af van wat je allemaal lust. Wat ons opviel is dat kinderen die trouwens 10 euro minder betalen net hetzelfde als de volwassenen kregen. Veel kinderen lusten niet alles wat er aangeboden wordt voor hen.
Is het de prijs waard, als je rustig wilt ontbijten en terwijl gezelschap krijgen van de prinsessen wel. De prijs op zich is te duur voor het eten alleen, maar je betaald ook voor de ervaring. We zijn niet voor niks in Disney he....
We kregen in het restaurant zelf ook vragen over de ervaring en ze vroegen ook of we in de toekomst nog gelijkaardige dingen zouden doen. Dus wie weet krijgen we binnenkort nieuwe mogelijkheden als deze.
Dit ontbijt is momenteel gepland tot 1 april 2019. Wie weet is het er nadien nog.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Het ziet er zeker gesoigneerd uit en als je een prinsessengekke dochter o.i.d mee hebt is het een ideale manier om princess pavillion te omzeilen maar 41€ voor een ontbijtje (met korting af dan nog) dat gaat er gewoon los over bij mij...
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Mooi verslag bedankt Adam.

Lijkt mij leuke ervaring met de prinsessen maar met 4 vind ik het persoonlijk te duur.

Ga dan liever naar Inventions 's avonds.

Ook omdat wij 's morgens niet grote eters zijn en onze kids zeker al niet, als die ene kleine croissant eten, is het al veel.
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ona1991 schreefCOLONHet ziet er zeker gesoigneerd uit en als je een prinsessengekke dochter o.i.d mee hebt is het een ideale manier om princess pavillion te omzeilen maar 41€ voor een ontbijtje (met korting af dan nog) dat gaat er gewoon los over bij mij...
Het is gewoon een mogelijkheid voor wie het geld ervoor over heeft. Ik hoef het ook niet meteen opnieuw te doen. Maar wie het eens wilt doen kan het.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik kan me inbeelden dat dit voor mensen die enorm fan zijn van de prinsessen of een prinsessenliefhebbende dochter o.i.d een schot in de roos is maar ik kan het voor mijzelf echt niet goedpraten om meer aan mijn ontbijt uit te geven dan aan een gemiddeld diner als ik eens goed op restaurant wil gaan. Dan spendeer ik toch liever 40€ aan een lekker buffet of driegangenmaaltijd dan voor een eitje en croissant, hoe geweldig ik die Mickey wafel er ook uit vindt zien. :P
Het ziet er wel zeker genoeg uit en het is zeker wel met de nodige zorg gepresenteerd dus je ziet wel dat het geen standaard ontbijtje is à la krijg je in een wegrestaurant bij wijze van spreken ook, maar voor die prijs mag dat ook wel.

Ik volg Minnie1979, dan ga ik toch inderdaad liever naar Inventions voor dik 20€ meer voor een all you can eat en regular characters. Zal nu voor mij ook wel zijn omdat ik meer fan ben van de traditionele characters à la Mickey & Minnie dan prinsessen. Die laatste hebben mij nooit spectaculair aangesproken. En sowieso prefereer ik bij een ontbijt toch ook een all you can eat. Ik denk dat ik dan eerder het character ontbijt in Plaza Gardens eens zou proberen dan Auberge. Die staat ook nog altijd op de wishlist!
Afbeelding
dookia
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2019, 22:37

Hoi,

Graag had ik willen weten of je in Cafe mickey nog gewoon à la carte kunt eten? Op hun menu op de website van DLP zie ik enkel een keuze menu aan 65 euro per volwassene. Kan je daar dan niet meer een simpele pizza gaan eten?

groetjes
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

dookia schreefCOLONHoi,

Graag had ik willen weten of je in Cafe mickey nog gewoon à la carte kunt eten? Op hun menu op de website van DLP zie ik enkel een keuze menu aan 65 euro per volwassene. Kan je daar dan niet meer een simpele pizza gaan eten?

groetjes
Nee, dat kan niet. Het is het menu of niet gaan, ze bieden niets anders aan dan hetgeen wat er op de kaart staat.
Afbeelding
dookia
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2019, 22:37

Ona1991 schreefCOLON
dookia schreefCOLONHoi,

Graag had ik willen weten of je in Cafe mickey nog gewoon à la carte kunt eten? Op hun menu op de website van DLP zie ik enkel een keuze menu aan 65 euro per volwassene. Kan je daar dan niet meer een simpele pizza gaan eten?

groetjes
Nee, dat kan niet. Het is het menu of niet gaan, ze bieden niets anders aan dan hetgeen wat er op de kaart staat.

ok heel erg bedankt voor u antwoord, ik zal mijn reservering dan annuleren. Ik vind 65 euro voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert zonder drank heel duur. Wij eten de dag erna in invention, Hopelijk is dat wat meer de moeite voor die prijs
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vanaf 1 juli 2019 komt het ontbijt in Auberge de Cendrillon met de Disney prinsessen terug!

Reserveringen kunnen gemaakt worden vanaf 7 mei 2019 via de reserveringslijn van Disneyland Paris. En vanaf eind mei kan het ook via de Disneyland Paris website.

Reserveringslijn Vanuit Vlaanderen: +32 781 560 28 Vanuit Nederland: +31 900 34 76 39 65

Wij hebben dit enkele maanden geleden al uitgebreid getest, kijk daarvoor hier: ontbijt in Auberge de Cendrillon.

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontbijten met de Disney figuren doe je bij Plaza Gardens

Afbeelding

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar