Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
BrittM
Member
Member
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2019, 19:08

Hoi allemaal.

Ik ben Britt, 33 jaar en woon in Deurne, Antwerpen.
Heb me hier net geregistreerd op het forum en hoop via hier veel info te vinden over al het nieuws van Disney en leuke mensen te leren kennen.
Heb zelf enige tijd in de Disney Store in Antwerpen gewerkt, die helaas is komen te gaan :'( .
Maar ben al veel langere tijd een Disney fan. En nu, na eindelijk zoveel tijd te hebben getwijfeld, heb ik eindelijk mijn allereerste AP aangekocht. Kan al niet wachten voor de volgende trip naar DLP.
Ik hoop ook dat ik tegen volgend jaar genoeg centjes heb gespaard om eens een keer naar WDW te gaan. *fingerscrossed* . Zo dat was het wel zowat. Hopelijk tot snel, misschien komen we elkaar wel eens een keer tegen in DLP :D
Hey there, hi there, ho there, it's a Disney kinda day
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Welkom op Café Mickey Britt :sorc: Ik ben er zeker van dat je hier veel mensen gaat leren kennen. En sowieso staat Café Mickey garant voor dagelijks Disney nieuws :yes:
PetraTara
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2019, 01:16

Hoi allemaal,

Ik ben Petra, 42 jaar, uit Sprang-Capelle. Tara, zoals in mijn nick, is mijn 9 jarige dochter.
Wij gaan komende week 6 dagen naar DLP met onze vriendinnen (47 en 9 jr) en verblijven in Davy Crockett.
Ik ben momenteel vooral degene die alle info en weetjes vergaart en in onze Disney-app-groepje deelt, vandaar dat ik lid ben geworden van het forum. Zodat ik, reeds al, ook onze vragen kan stellen en nóg meer info kan vinden om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Soms zie je door de bomen het bos niet meer en is gericht een vraag kunnen stellen de snelste weg tot info.

Ik weet zeker dat wij een geweldige week zullen beleven. De poncho's gaan (waarschijnlijk, helaas) standaard tot onze uitrusting behoren, maar dat mag de pret niet drukken.

Wij zijn regelmatige bezoekers van diverse pretparken, met abonnementen van Efteling en Toverland, dus zijn gewend aan weinig wachtrijen, omdat we vooral buiten de drukke dagen gaan. Maar we zijn zeker niet bang van een tijdje wachten (gisteren Phantasialand gedaan, was druuuuk!)
Onze instelling is ook, tis eenmalig dus we wachten gewoon.

We hebben DLP in aug/sep 2016 ook al bezocht voor 3 dagen in Cheyenne, dus weten al een beetje van de hoed en de rand. 6 dagen vergt wel wat meer organisatie en planning. Vooral met restaurant reserveren en Buffalo Bill boeken bijvoorbeeld.
Wat ik wel een nadeel vind, is dat je pas laat via mail de tip van Disney krijgt om restaurants te reserveren. We hadden gelukkig al gereserveerd, maar veel was ten tijden van de mail al vol. Is toch jammer als je er niet bij stil staat en pas gaat reserveren als er een mail over komt.

Maar goed, wij gaan vanaf maandag genieten met een hele grote G!

Groetjes
Petra, Tara, Gerrina en Ellis
Marja Goofyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2019, 08:57

Er is gevraagd of ik mij voor wilde stellen
Ik ben dus Marja en een Goofyfan
Ga heel graag naar DLP sammen met mijn man we hebben eerddt een magic plus abonnement gehad en dit jaar hebben we een infinty pas op dat gebied zijn we dus leken en ik hoop dat dit forum mij help om zoveel mogelijk met mijn pas te kunnen doen dus ik plaats misschien niet veel maar lees wel veel dit ben ik dus grtjes van mij
Daisy v
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2019, 20:47

Hoi iedereen,

Ik ben Daisy uit België en al sinds m’n tweede een Disney fan.
Sinds vorige week hebben we voor ons gezin jaarpassen gekocht .
Hoop hier vele tips te vinden en te kletsen over disney☺️
Groetjes daisy
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Daisy v schreefCOLONHoi iedereen,

Ik ben Daisy uit België en al sinds m’n tweede een Disney fan.
Sinds vorige week hebben we voor ons gezin jaarpassen gekocht .
Hoop hier vele tips te vinden en te kletsen over disney☺️
Groetjes daisy
Welkom op ons forum en nog veel Disneyplezier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch lover
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2019, 19:18

Hallo ik ben lena
Ik ben een meisje van 22 die zot is van Disney en mijn favo figuur is stitch omdat ik deze link aan me zelf voelde me als kind ook vaak eenzaam en ik voel me echt 1 met stitch.
Ik woon in België ik ga al sinds 2006 naar dlp ik ben een paar jaar niet geweest maar sinds 2015 ga ik elk jaar naar disney en hopelijk vanaf dit jaar met een jaarkaart zodat ik elke maand of om de 2 maand naar mijn 2 de thuis kan gaan.
Ik hoop via deze weg meer leuke dingen te weten te komen om mijn collectie aan te vullen zoals buttons enz
Eerst en vooral bedankt dat deze leuke forum bestaat voor Nederland en België zo moeten we niet altijd in het engels typen

Vele disney groeten
Lena
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hi Lena :) Ik wens je heel veel plezier op Café Mickey :sorc:
Gebruikers-avatar
JDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2019, 12:39

Dag allemaal,

Ik ben Jeroen en kom uit Nederland. Sinds mijn eerste bezoek aan DLP ben ik fan van Disney. Ondertussen ben ik 100+ keer in DLP geweest en 1 keer in Disneyland in Californië. Na even geen jaarpas te hebben gehad, heb ik vandaag de Magic Plus gekocht en mijn jongste zoon en mijzelf ingeschreven voor runDisney (100 meter voor 3 jarigen). Aangezien ik dit forum al vaker las, heb ik me ook gelijk hier ingeschreven.
Ik hoop mooie verhalen van jullie te horen en met jullie te kunnen delen!

Groet,
Jeroen
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Welkom Jeroen,

Veel plezier op ons forum en vooral veel verhalen hier delen.

groetjes,
Volg onze avonturen op instagram
MickeyMik
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Jul 2019, 17:07

Hallo allemaal,

Ik of eerlijk wij zullen ons even voor stellen, want wij zijn een koppel die alles samen doen kwa disney.

Ik ben Dennis 34 jaar oud woonachtig in het gekke Eindhoven samen met Wendy 30 jaar ook uit Eindhoven.
Samen zijn wij dol op disney, Ik (dennis) neem mijn dochter Zoey regelmatig mee. We kijken thuis regelmatig films, (de classics) en zoeken regelmatig internet af naar leuke hebbedingetjes van (wendy) Peter pan of (dennis) Mickey. Ook zijn we fan van lego dus de combo werkt ook wel perfect. Bijde hebben we een magic plus en zijn dol op Pins.
We trachten vaak om de limed pins te krijgen maar helaas since lineberty er is geen succes meer, alleen maar via facebook dat we geluk hebben als er wel mensen een ticket hebben kunne bemachtigen.

Als er nog vragen zijn mag je die altijd stellen, zelf ben ik nog heel veel zoekend naar makelijke dingen binnen disney, maar dat lukt ons ook wel.
Gebruikers-avatar
denniemaster
Member
Member
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2016, 20:15

Hey peeps ik ben Dennis 25 jaar en ik zoek ook nog een leuke reisgenoot(en) & filmgenoot & chill personen.

Ik ben net afgestudeerd van HBO CMD (UX-design) en hiervoor gamedesign, dus ben creatief en houd van dingen als pretparken, entertainment endus Disney <#

Ik heb dingen als disney altijd leuk gevonden, maar ben geen mega fan die alles weet. Ik schaam mij een beetje gezien ik een zwak heb voor schattige en zachte dingen, waaronder disney plush. Maar goed dat heb ik gewoon geweigerd om overheen te groeien :) Dus als je plush over hebt of een goede website/shop/kennis kent, hoor ik het graag <3

Ik vindt het jammer dat mensen rondom mij dingen als Disney iets wat onderdrukken en daardoor minder snel mee willen naar de film of hierover willen praten. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar gezellige mensen met wie ik miss wel eens een keer of meerdere keren naar de film of parken kan gaan. Zo wil ik dit jaar heel graag naar DLP & reis naar Japan of Amerika waarbij een week Orlando pretparken. Maar goed dat lijkt mij alleen leuk als er een gezellig of meerdere gezellige mensen bij zijn :)

Hopelijk zijn er reisgenoten van rond 18-30, want ik wil veel meer leuke dingen doen en dus ook graag dit jaar nog een park bezoeken :) PM mij maar met van alles wat je kwijt wilt, want ik vindt het alleen maar gezellig om mijn interesses te kunnen delen!
Gebruikers-avatar
Goofy_82
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 02 Sep 2019, 09:43

Even netjes voorstellen,

Ik ben Hans (36 jaar). we hebben een samengesteld gezin met 4 pubers van 12 t/m 15 jaar. Iedereen is dol op Disney en kijkt elke keer weer uit naar een volgend bezoek.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Goofy_82 schreefCOLONEven netjes voorstellen,

Ik ben Hans (36 jaar). we hebben een samengesteld gezin met 4 pubers van 12 t/m 15 jaar. Iedereen is dol op Disney en kijkt elke keer weer uit naar een volgend bezoek.
Welkom :thumbs:
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Kristel86
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2019, 20:45

Hoi! Ik ben Kristel

32 jaar en uiteraard groot Disneyfan.
Eindelijk te tijd genomen om mij aan te melden op dit forum, heb wel eens wat meegelezen hier.
Over 10 dagen hoop ik weer voor het 3de jaar mee te mogen rennen in Dlp voor de disneyrun.
Maar ook zonder de disneyrun kom ik in de parken. ;-)
Wie weet "spreken" we elkaar op dit mooie forum.
Voor nu ga ik hier nog wat berichten lezen.

Groetjes!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar