Café Mickey Creatief met knutselen

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Bekijk hoe deze man een ongelofelijk kustwerk maakt in de vorm van een Spider-man kostuum

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prins Adam schreefCOLONDisneyland Paris in Lego...

Afbeelding

Afbeelding

bron Dlrp Express
In oktober 2017 raakt Guillaume Roussel, een fan van amper 20 jaar oud alom bekend om zijn Lego-creaties. Guillaume bouwt met de stenen van de ' My Own Creation', kleine stenen van het Deense -bedrijf (gedeeltelijk) Disneyland Parijs na in LEGO. Chronique Disney nam een interview af.

Afbeelding

Een project waarbij je Disneyland Parijs recreëert in LEGO, vraagt toch een grote kennis van het universum van Disney?

[Guillaume Roussel] De magie van Disney heeft een groot deel van mijn jeugd ingenomen, ik ben dan ook opgegroeid met alle Disney-klassiekers en animatiefilms die ertoe hebben bijgedragen dat The Walt Disney Company het grootste entertainmentbedrijf ter wereld is geworden. Deze bewondering voor de fantasievolle en toch zo echte wereld van Disney dateert van maart 2011 naar aanleiding van een trip naar de parken. Ik had eerder Disneyland al bezocht , maar toen was ik nog heel jong. Ik werd verliefd op de pracht en praal, de verbeeldingskracht en de perfectie. Tijdens dit bezoek had ik toegang tot beide parken en ontdekte ik voor het eerst vele attracties, waaronder Big Thunder Mountain en Space Mountain: Mission 2, die mijn favoriete attracties zijn geworden. Dit bezoek was voor mij een openbaring, ... Het is dit bezoek dat me heeft geïnspireerd voor de reproductie van Disneyland Parijs in LEGO te maken. Omdat mijn passie in de eerste plaats LEGO is.

AfbeeldingAfbeelding

Waar komt deze passie voor LEGO vandaan?

[Guillaume Roussel] Het gaat veel verder terug dan mijn bewondering voor Disneyland Parijs. Ik kan je niet vertellen hoe lang ik deze passie heb; gewoon omdat ik het altijd had. Deze aantrekking naar dit speelgoed is in de loop der tijd geleidelijk een passie geworden en gegroeid tot het actief deelnemen aan LEGO-tentoonstellingen sinds twee jaar geleden. Deze passie voor LEGO komt van mijn vader die in zijn tijd ook een klein circuit van elektrische trein had. We zijnn begonnen met het zoeken naar rails en treinen en vervolgens naar alle thema's die door de kleine baksteen in het algemeen kunnen worden aangepakt. Dit onderzoek is aanzienlijk gegroeid. Na een verzameling van honderden dozen met verschillende thema's: Lego City, Pirates of the Caribbean, Star Wars, Indiana Jones, Western, etc. Deze toename van het aantal dozen ging gepaard met een groeiende voorraad aan onderdelen. Oorspronkelijk verdeeld in zakken, is het met vandaag meer dan 700 bakken gegroeid. Naast het simpele feit van het opzetten van dozen en het volgen van plannen, nam ik snel de creatieve weg; mijn voorraad stelt me ​​in staat om meer en meer indrukwekkende structuren te bouwen. Mijn eerste grote creatie is die van een schip geïnspireerd door de Titanic op achtjarige leeftijd. Ik heb nooit een 'donkere leeftijd' gehad (NDRL: de donkere leeftijd is de periode waarin het kind / de tiener zich van LEGO distantieert en 'pubert' ). Deze passie is voortdurend geëvolueerd zonder ooit te vervagen, integendeel, ik zou zeggen dat het versterkt is door de tentoonstellingen van LEGO.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lees het volledige interview en nog enkele foto's op Chronique Disney
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Painting KYLO REN - Blindfolded

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beauty and the Beasts Lumiere and Cogsworth Paper Sculpture | Sketchbook by Oh My Disney

Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

The Best Disney•Pixar DIYs | Disney DIY by Disney Family

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

DIY voor peuters

Knutselen voor peuters, van bubbels tot een caleidoscoop

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Alice in Disneyland
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2018, 16:31

Dag alllemaal,

Wat een creatieve knutsels allemaal! Er zitten veel dingen tussen waarvan ik denk dat ik ze in mijn wildste dromen nooit zou kunnen maken, maar die laatste twee filmpjes zijn echt super leuk voor de kids - bedankt voor het plaatsen! Hele goede ideeen voor de opkomende verjaardagspartijtjes die ik voor mijn kleintjes ga organiseren eind augustus en halverwege september.

Ik heb toch ook een vraagje aan de creatievelingen hier, want ik heb zelf echt twee linkerhanden... Ik zou een leuk, creatief Disneykado willen geven aan mijn kleintjes, of nu ja, een creatieve manier om aan te kondigen dat hun kado is dat we samen naar Disneyland Parijs gaan (tussen hun verjaardagen in). Ik zat te denken aan zelf een mooie Disneykalender maken voor elk van hen, maar dan wel ook met allemaal foto's van Pieter en Lea zelf, gecombineerd met hun favoriete Disneyfiguren. Of misschien dat het gewoon leuk is om meerdere exemplaren te maken en ze aan het eind van hun partijtje (helemaal in Disneystijl, natuurlijk!) bij het snoepzakje mee te geven aan alle kiddo's als aandenken aan een mooi feestje.

Hebben de ouders hier ervaring met dit soort creabea-ideeën? Ik zocht naar een groene/klimaatneutrale drukker, want wil daar graag bewust mee omgaan, maar toen kwam een vriend van mij met een online aanbieder waar je kalenders kunt drukken, namelijk https://www.saxoprint.nl/promotie/kalenders, waar hij hele goede ervaringen mee had. Maar ja, dat was voor zijn bedrijf, dus weet niet hoe geschikt dat is voor wat ik nu wil? Anderzijds kun je wel weer thuis op de computer zelf met plaatjes in de weer en dan hoef je alleen het document digitaal op te sturen. Is dat aan te raden? Of hebben jullie ervaring met een andere website of juist een handigere, andere tip hiervoor? Ben echt een groentje met dit soort dingen, dus kan elke tip erg goed gebruiken :thumbs:

Alvast erg bedankt aan alle creatievelingen!
Alice (bijna in Disneyland :donald: :sorc: :lol: )
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Dr. Facilier toont zijn griezelleuke Halloween Decoraties (3 okt)



Binnenkort is het Halloween! De hoogste tijd om enkele leuke Halloween decoraties in huis te halen of zèlf te maken! Hieronder geeft Dr Facilier je enkele van zijn verschrikkelijkste DIY - Disney© Halloween decoraties van Disney Family om alleen of met je hele gezin te knutselen. Vind steeds de link onderaan voor nog meer details of nog meer griezelleuke Halloween versieringen.

Halloween decoraties

Creëer je eigen Tower of Terror met deze griezelleuke Halloween-versieringen en printbare Halloween-decoraties voor je Halloween-feest.

Deze ideeën voor het decoreren van je halloweenfeest zullen geprezen worden en de angstaanjagende pret aanwakkeren . Creëer screamin'-streamers, spoken, vleermuizen en meer!

Halloween wandhangers of terror

Afbeelding

Creëer een zondige decoratieve wandhanger van Disney Villains geïnspireerd op de gemeenste feeksen van allemaal: de Queen of Hearts, Ursula en de Evil Queen.

Bekijk hier de werkwijze

Disney Villains tafelstuk

Afbeelding

Of je nu een koningin ben met een magische spiegel, een kapitein met een haak, of een bontjas-dragende Dalmatiër dief, villains genieten van gruwelleuke details. Dus voordat de nacht van Halloween aanbreekt, maak je ambachtelijke kwaadaardige tafelstukjes die eer bewijzen aan de Evil Queen, Captain Hook en Cruella De Vil.

Terwijl hun kenmerkende pictogrammen hun gloed afgeven, vallen uw gasten volkomen onder de betovering van uw fabelachtige feest.

Bekijk hier de werkwijze

This is Halloween - banner

Afbeelding

“This is Halloween! Everybody make a scream!”
Versier je feest met deze afdrukbare banner geïnspireerd op Tim Burton's The Nightmare Before Christmas. Gewoon downloaden, afdrukken en ophangen voor een spookachtig Halloween-decor.

Bekijk hier de werkwijze

Nog meer ideeën hier: https://family.disney.com/halloween-decorations/
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Winnie the Pooh Spring Wreath | Disney DIY by Disney Family

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Beauty and the Beast Stained Glass Pasta Art | Disney DIY by Disney Family

Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Als oma alle prinsessen voor je uit tekent, dan moet je natuurlijk wel met de strijkkralen spelen.

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar