Disney Magic

Alle algemene informatie over de DCL's.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het Disney Magic Cruiseschip in de Middelandse ZeeAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Zie locaties in Ierland waar Star Wars films zijn opgenomen aan boord van de Disney Magic

Afbeelding

Heb je wel eens de bijzondere locaties uit de Star Wars films willen zien? De Disney Magic heeft deze zomer een exclusieve stop in Ierland om dit mogelijk te maken!

Afbeelding

Tijdens de Britse eilanden cruise van zeven nachten die op 2 september vertrekt vanuit Dover, Engeland, zal de Disney Magic aanleggen in Cork, Ierland waar gasten op een Star Wars avontuur kunnen gaan - een Skellig Islan Flyover. Met deze speciale belevenis krijg je een prachtig zicht vanuit de lucht over de iconische Ierse landschappen en een tour die geleid wordt door locals die op de set hebben gewerkt van Star Wars: The Force Awakens and Star Wars: The Last Jedi.

Afbeelding

Deze prive tour met begeleiding zal je dichtbij brengen bij deze iconische locatie. Als eerste zal je een adembenemend uitzicht krijgen op Skellig Michael en het schiereiland Dingle, welke zorgvuldig zijn gekozen door Lucasfilm als de heilige plaats voor de Ahch-to Jedi Temple, het toevluchtsoord waar Luke Skywalker zich jarenlang terugtrok voordat Rey arriveerde om te leren over de Force. De gidsen zullen ook vertellen hoe de legendarische geschiedenis van Skellig Michael, een achtste-eeuwse toevluchtsoord voor vrome monniken, het creatieve team van Lucasfilm inspireerde om de locatie te kiezen.

De tour zal je ook naar Dunmore Head brengen voor verbluffende uitzichten op zee en een glimp van een andere filmlocatie uit Star Wars: The Last Jedi. Tevens wordt de kans geboden om wat tijd op het land door te brengen, met vrije tijd in het Skellig Experience Visitor Center gevolgd door een lunch en de kans voor volwassenen om hun eigen pint Guinness te schenken.

Afbeelding

Of je nu een Padawan of een Jedi-master bent, mensen zullen ongetwijfeld veel plezier beleven aan dit galactische avontuur!

Bron: Disneyparks blog

Voor meer info en prijzen, klik hier: CruiseReizen.nl website
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Vandaag is de Magic weer even in Amsterdam.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Halloween met de Disney figuren op de Disney Magic.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Jeroen86
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 06 Sep 2016, 08:48

Jawel jawel, net geboekt.

Van 13 Juli 2020 tem 18 Juli 2020 doen we de 5-Night Mediterranean cruise van Barcelona naar Barcelona aan. Wij, 2 volwassenen en 2 kindjes (4 en 2). Zie het volledig zitten.

Omdat het onze eerste keer Cruisen is zitten we met volgende vragen.
1. Zijn onze Belgische identiteitskaarten voldoende omdat we op Europees grondgebied varen en uitstappen. Disney cruise zegt van wel, maar ik lees op het forum dat we ook een reispas nodig hebben. Onze reispassen zijn vervallen, dus kostprijs reispassen voor 4 personen komt op 200 euro.

2. We hebben een Inside Stateroom. Kunnen we ter plaatse nog upgraden naar een Porthole Stateroom aan goedkoper tarief dan via de site?

3. Moet ik US Dollars in cash meenemen? Of heb ik genoeg met onze kredietkaarten. In de ports kan ik uiteraard met mijn euro's betalen.

4. Doel van de reis is de Disney Cruise experience, we leggen minder focus op excursies, deels omdat de kinderen te jong zijn en we zelf de steden al in detail bezocht hebben.

5. Wil graag meedoen met de Fish Extenders. Ik vind nog geen link terug bij DIS en/of via Facebook. Waarschijnlijk is dit nog veel te vroeg? Denk dat de kinderen dit leuk gaan vinden.

6. Zijn er tips die jullie ons kunnen geven? We hebben alvast de dining op early geplaatst in functie van onze kinderen.
The way to get started is to quit talking and begin doing - Walt Disney
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Jeroen86 schreefCOLONJawel jawel, net geboekt.

Van 13 Juli 2020 tem 18 Juli 2020 doen we de 5-Night Mediterranean cruise van Barcelona naar Barcelona aan. Wij, 2 volwassenen en 2 kindjes (4 en 2). Zie het volledig zitten.

Omdat het onze eerste keer Cruisen is zitten we met volgende vragen.
1. Zijn onze Belgische identiteitskaarten voldoende omdat we op Europees grondgebied varen en uitstappen. Disney cruise zegt van wel, maar ik lees op het forum dat we ook een reispas nodig hebben. Onze reispassen zijn vervallen, dus kostprijs reispassen voor 4 personen komt op 200 euro.

2. We hebben een Inside Stateroom. Kunnen we ter plaatse nog upgraden naar een Porthole Stateroom aan goedkoper tarief dan via de site?

3. Moet ik US Dollars in cash meenemen? Of heb ik genoeg met onze kredietkaarten. In de ports kan ik uiteraard met mijn euro's betalen.

4. Doel van de reis is de Disney Cruise experience, we leggen minder focus op excursies, deels omdat de kinderen te jong zijn en we zelf de steden al in detail bezocht hebben.

5. Wil graag meedoen met de Fish Extenders. Ik vind nog geen link terug bij DIS en/of via Facebook. Waarschijnlijk is dit nog veel te vroeg? Denk dat de kinderen dit leuk gaan vinden.

6. Zijn er tips die jullie ons kunnen geven? We hebben alvast de dining op early geplaatst in functie van onze kinderen.
Super leuk! Jullie gaan het vast geweldig hebben!

1. Nee, je gaat de EU niet uit, dus je hebt niet meer nodig dan wat je nodig hebt om binnen de EU te reizen

2. Er bestaat een kans, maar alleen als er nog plek is en ook dan schijnt het verschil in prijs niet zo groot te zijn. Als je liever een porthole hebt, kan je dus het beste omboeken. Je kan er nog even over nadenken, de prijs van de kamers gaat wel omhoog, maar als jullie op dezelfde cruise een andere stateroom kiezen, betaal je de prijs die deze had op het moment van boeken. Het wordt dus niet duurder als je langer wacht (zolang je niet van cruise verandert!)

3. Je hebt alleen evt losse dollars nodig voor de fooi voor de roomservice, verdergaat alles op rekening. Wij zijn onze eerste cruise niet aan room service toegekomen omdat er al zoveel overal te eten is

5. Goed zoeken met verschillende combinaties, de kans is groot dat de pagina er al wel is op Facebook (op DIS board zijn de cruise meets helaas niet meer echt heel actief)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Leuk dat jullie een cruise geboekt hebben!

Aan boord heb je genoeg aan je credit card. Roomservice kan je wel ev tippen met cash geld liefs dollars maar je kan ook via je account een fooi geven. Mocht je op dat moment geen dollars hebbne. Euro’s kan evt ook vooral omdat jullie cruise nog midden in europees seizoen zit ook voor personeel. Voor de rest geld dat je fooien voor bar personeel, palo staf en spa personeel via de rekening kan geven. Voor je vaste personeel krijg je op laatste volle dag cruise een brief op je kamer. Daar zitten scheurstroken aan die je in een enveloppe dat je ook krijgt stopt. Op die stroken staat het vaste fooi bedrag dat disney berekend, je hebt zo’n strook voor je Stateroom host, ober, assistent ober en hoofober, laatste is chef over deel van restaurant. Je kan de fooien evnt bij de gastenservice aan passen mocht je iemand ander bedrag willen geven. Zowel meer of minder.

Hebben ooit onze ober minder gegeven omdat die cht zeer slecht werk leverde door er niet te zijn, echt letterlijk, collega’s baalde ook van hem want hij verdween tijdens eten gewoon stomweg voor half uur tot uur. En was grof slecht in zn werk terwijl zijn assisitente super werk leverde dus die kreeg zijn geld met wat extra’s.

Op facebook heb de pagina Disney Cruising, daar vind je alle info over disney cruises. Je vind daar ook links naar de bij hun bekende facebook pagina’s van verschillende cruises. Ook kan je daar ideeën vinden voor fishextrenders en cadeautjes.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Je kan extra fooien ook gewoon en euros geven idd.
En de verplichte fooien gaan via de creditkaart.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De Magic is weer in Europa voor de zomer!

En er is weer leuke merchandise beschikbaar met dit speciale logo voor dit jaar
Afbeelding

Voor de Transatlantische oversteken is er ook dit jaar weer een mooi logo. De Magic is met de East Bound op 25 mei in Barcelona aangekomen en gaat op 15 september vanuit Dover weer terug met de West Bound.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Love de poster! Hopelijk is er nog leuke merchandise met dat magic of europe loge te koop als we in sept aan boord gaan. Doen de laatste volle europese cruiseweek nl britisch isle cruise, voor de magic weer terug gaat naar de Usa. Veel van de opvarende die met onze cruise meegaan gaan daarna mee terug naar de usa.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

calimero schreefCOLONLove de poster! Hopelijk is er nog leuke merchandise met dat magic of europe loge te koop als we in sept aan boord gaan. Doen de laatste volle europese cruiseweek nl britisch isle cruise, voor de magic weer terug gaat naar de Usa. Veel van de opvarende die met onze cruise meegaan gaan daarna mee terug naar de usa.
Ze hadden er iig een t-shirt mee en petten en tassen met de slogan, maar slecht een deel van de afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

olafLover schreefCOLON
calimero schreefCOLONLove de poster! Hopelijk is er nog leuke merchandise met dat magic of europe loge te koop als we in sept aan boord gaan. Doen de laatste volle europese cruiseweek nl britisch isle cruise, voor de magic weer terug gaat naar de Usa. Veel van de opvarende die met onze cruise meegaan gaan daarna mee terug naar de usa.
Ze hadden er iig een t-shirt mee en petten en tassen met de slogan, maar slecht een deel van de afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel! Gaan het zien.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

De Magic is weer in Europa en dat betekent dat ons grote vrienden hun mooiste Europese outfits weer uit de kast hebben getrokken.

Geniet mee met welke outfits er zoal gedragen worden tijdens een Europese cruise met Disney Cruise Line.

Frans

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Italiaans

Afbeelding

Afbeelding

Russisch

Afbeelding

Afbeelding

Noors

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Schots

Afbeelding

Grieks

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar