Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 242 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
Je kan gratis aan het shoppingcenter val d' europe parkeren en dan de trein/metro nemen naar het park. Te voet kan natuurlijk ook.

Za 01 Jun 2019, 12:45
Bericht 196 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo allen!
Wij hebben net een inifinty&magic plus pas besteld . We hebben begrepen dat we dagen zijn waarop er extra korting is voor jaarpas houders. Weten jullie hoevaak deze dagen er zijn, wanneer en waar we dit kunnen vinden?

Za 01 Jun 2019, 17:08
Bericht 197 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mouseketeers schreef:
Hallo allen!
Wij hebben net een inifinty&magic plus pas besteld . We hebben begrepen dat we dagen zijn waarop er extra korting is voor jaarpas houders. Weten jullie hoevaak deze dagen er zijn, wanneer en waar we dit kunnen vinden?

Ik dacht dat het twee keer per jaar is, telkens op een zaterdag.
Normaal krijg je een mailtje iets er voor.

Za 01 Jun 2019, 20:40
Bericht 198 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bedankt Annabelle !

Zo 02 Jun 2019, 07:56
Bericht 199 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo Allen, ik heb een vraag over het aanschaffen van magic plus jaarkaarten. Wij willen deze graag kopen en dan per maand betalen.
Wat moeten we hier voor mee nemen? Ik lees iets over een code van de bank? We zitten bij de rabobank, zou onze pinpas niet genoeg zijn? Alvast bedankt!

Di 04 Jun 2019, 14:03
Bericht 200 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Jacquelien schreef:
Hallo Allen, ik heb een vraag over het aanschaffen van magic plus jaarkaarten. Wij willen deze graag kopen en dan per maand betalen.
Wat moeten we hier voor mee nemen? Ik lees iets over een code van de bank? We zitten bij de rabobank, zou onze pinpas niet genoeg zijn? Alvast bedankt!

HOIHOI Jacquelien,

Ze vragen om een geldig ID bewijs / paspoort en je moet het pasje tonen waar het rekeningnummer op staat en de naam van je rekeninghouder moet overeenkomen met de ondertekening van het machtigingsformulier.

Handig is om een kopie van je pinpas te maken.

Ps. zie voor meer info topic: 'maandelijkse betaling jaarpas' https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=2692

Afbeelding

17/18 Davy Crocket
5/2019 Sejours et Affaires Residence Hoteliere Rive Gauche
9/2019 Davy Crocket
12/2019 annual pass event 4 seasons Davy Crocket

next:
2020: First visit Disney World Orlando Florida
2020: First time Disney hotel

Di 04 Jun 2019, 16:40
Bericht 201 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Veelgestelde vragen met betrekking tot Jaarpassen
Jacquelien schreef:

Bedoel je de bic code? Bic heb je nodig voor internationale betalingen. Ik durf niet te zeggen of ze voor een incasso de bic nodig hebben. Deze vind je meestal op je bankafschrift. Bankafschriften kun je eventueel ook digitaal downloaden via internetbankieren.

Volg onze avonturen op instagram

Di 04 Jun 2019, 21:38
Bericht 202 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mama van prinsesjes schreef:
Jacquelien schreef:

Bedoel je de bic code? Bic heb je nodig voor internationale betalingen. Ik durf niet te zeggen of ze voor een incasso de bic nodig hebben. Deze vind je meestal op je bankafschrift. Bankafschriften kun je eventueel ook digitaal downloaden via internetbankieren.

Hebben ze niet nodig. Zelf in feb jaarkaart verlengt en met per maand betaling. Hoefde alleen mn bankpas te laten zien dat was genoeg.

Afbeelding

Di 04 Jun 2019, 22:47
Bericht 203 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Heel erg bedankt voor jullie hulp!

Wo 05 Jun 2019, 15:28
Bericht 204 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Goedemiddag,

In april heb ik mijn jaarkaart geüpgraded en verlengt. Nu heb ik dat nog gedaan voordat de prijzen en wijzigingen in gingen.
Nu ga ik volgende maand, maar ben benieuwd als ik dan nog wel het "gratis" opbergen van mijn koffers hebt en als de photopass ook nog de oude prijs heeft.
Indien dat niet het geval is, is dat geen probleem, maar dan moeten we eerst even de bus pakken naar het hotel ;)

Zo 23 Jun 2019, 11:02
Bericht 205 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
samy schreef:
Goedemiddag,

In april heb ik mijn jaarkaart geüpgraded en verlengt. Nu heb ik dat nog gedaan voordat de prijzen en wijzigingen in gingen.
Nu ga ik volgende maand, maar ben benieuwd als ik dan nog wel het "gratis" opbergen van mijn koffers hebt en als de photopass ook nog de oude prijs heeft.
Indien dat niet het geval is, is dat geen probleem, maar dan moeten we eerst even de bus pakken naar het hotel ;)

Als het goed is heb je nog wel het gratis gebruik van de bagagerie, dat is nl onderdeel van het contract wat je hebt afgesloten. De prijs van de photopas is de oorspronkelijke photopas prijs min de korting die bij je jaarkaart hoort. Deze kan dus wel veranderd zijn.

Zo 23 Jun 2019, 11:03
Bericht 206 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo allen, wij willen in juli een lang weekend naar disney. Graag zouden wij met onze jaarpas vrienden mee willen nemen. Weet iemand can wanneer tot wanneer de week telt? Er staat Max 5 kaarten per week per kaarthouder. Maar is dit van ma tot zo ? We zouden graag zo en ma 8 mensen mee willen nemen obv 2 passen. Groet!

Zo 07 Jul 2019, 20:59
Bericht 207 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ja, klopt een week is van maandag tot zondag. Wat jullie willen zou dus moeten kunnen!

Ma 08 Jul 2019, 08:48
Bericht 208 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mijn ex moet nog de toestemmings formulieren invullen voor de jaarkaarten dat hij akkoord gaat, ik kan dit formulier helaas alleen in het nederlands vinden, is dit voldoende of heeft iemand dit formulier in het engels of frans?

Do 11 Jul 2019, 12:29
Bericht 209 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
olafLover schreef:
samy schreef:
Goedemiddag,

Als het goed is heb je nog wel het gratis gebruik van de bagagerie, dat is nl onderdeel van het contract wat je hebt afgesloten. De prijs van de photopas is de oorspronkelijke photopas prijs min de korting die bij je jaarkaart hoort. Deze kan dus wel veranderd zijn.

Heb beide gewoon de korting gekregen die ik hoorde te krijgen in maart ;) Thnx!

Zo 21 Jul 2019, 11:56
Bericht 210 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 242 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende