Tips voor Hotel

MarijkeBadeend
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2017, 16:59

Hallo lieve leden! Ik ga 21 april voor 1 nachtje naar Disney, met de trein. Nu ben ik opzoek naar een plek om te overnachten, zonder daar voor super veel te voor moeten betalen. Zijn er misschien ook hotel waar je heen kunt lopen, bv in val d'europe? Of is dat niet te doen?
Zijn er mensen die tips voor mij hebben?
Magic Plus Jaarpas
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MarijkeBadeend schreefCOLONHallo lieve leden! Ik ga 21 april voor 1 nachtje naar Disney, met de trein. Nu ben ik opzoek naar een plek om te overnachten, zonder daar voor super veel te voor moeten betalen. Zijn er misschien ook hotel waar je heen kunt lopen, bv in val d'europe? Of is dat niet te doen?
Zijn er mensen die tips voor mij hebben?
De hotels in Cal d' Europe kan je makkelijk bereiken met de RER, is maar 1 station verder. Te voet zou ook gaan, is wel eindje
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Je kunt kijken naar de partnerhotels. Bijvoorbeeld B&B, meestal niet zo duur en je kunt de gratis pendelbus pakken.
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Je kan altijd de hotels vergelijken via trivago dan kan je kijken welke aangesloten hotels er zijn en wat ze kosten. Je hebt er 5 in Magny le hongre als je dat intikt staan de hotels kyriad at Disney van af 1 april campanille val de france, dream castle, magic circus, explores en B&b redelijk boven aan. In val d’ europe dan kan je bij elysee, adigo, hi park. Maar ook ibis hotel maar dat is geen Disney aangesloten hotel. En bij de aangesloten hotels heb je een gratis bus pendel naar je hotel. Bij ibis is vlak van elysee zou je daar ook kunnen op stappen naar Disney. Maar dat hotel is dichter bij de metro. Ga je alleen of met een mede reiziger
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
MarijkeBadeend
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2017, 16:59

disneyfan29 schreefCOLONJe kan altijd de hotels vergelijken via trivago dan kan je kijken welke aangesloten hotels er zijn en wat ze kosten. Je hebt er 5 in Magny le hongre als je dat intikt staan de hotels kyriad at Disney van af 1 april campanille val de france, dream castle, magic circus, explores en B&b redelijk boven aan. In val d’ europe dan kan je bij elysee, adigo, hi park. Maar ook ibis hotel maar dat is geen Disney aangesloten hotel. En bij de aangesloten hotels heb je een gratis bus pendel naar je hotel. Bij ibis is vlak van elysee zou je daar ook kunnen op stappen naar Disney. Maar dat hotel is dichter bij de metro. Ga je alleen of met een mede reiziger
Ik ga in mijn eentje
Magic Plus Jaarpas
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

Ik heb kyriad gevonden op die periode voor 104 euro voor een nacht dat is redelijk goed koop. Er is wel goedkoper maar dan zit je niet echt bij Disney in de buurt. Dan ga je richting torcy dan moet je altijd paar haltes met de metro. Met deze heb je gratis pendelbus naar de parken.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

MarijkeBadeend schreefCOLONHallo lieve leden! Ik ga 21 april voor 1 nachtje naar Disney, met de trein. Nu ben ik opzoek naar een plek om te overnachten, zonder daar voor super veel te voor moeten betalen. Zijn er misschien ook hotel waar je heen kunt lopen, bv in val d'europe? Of is dat niet te doen?
Zijn er mensen die tips voor mij hebben?
Ibis Budget is wat goedkoopste als je ook naar de afstand gaat kijken: Trivago


Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
disneyfan29
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 23:57

lopend van het ibis hotel is dat toch een aardig tijd en niet echt te doen als je nog een heledag in het park wil lopen en of gelopen hebt. dan is een halte met de metro altijd een optie dat kost 1,80 voor een kaartje dus voor een enkeltje. dus dat valt ook nog wel mee.
2004, 2005, 2006 ibis hotel
2008 2014 hotel santa fe
2013, 2018 cheyenne
2015, 2017, 2018 magic circus
2015 kyriad
2015, 2016 newport bay
2017 sequoia lodge
2017 B&B
2016 dream castle
2019 Npbc,Disneyland hotel, explores, cheyenne
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Kijk eens op Airbnb misschien kan je dan wat goed vinden heb het een aantal keer gedaan en alle keren goed bevallen. Je kan zomaar op een plek zitten wat 20 minuten stappen is. dat is gelijk kwa afstand aan Disney's hotel Santa Fe of disney's hotel Cheyenne
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Elske @disney
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 10:58

Tot nu toe boekten we vaak een hotel / huisje bij Disneyland zelf. Dan vertrekken we 's ochtends vroeg, maar voordat je er bent is het toch al gauw lunchtijd. Stel ik heb op een woensdag geboekt in een Disneyhotel, maar ik vertrek dinsdag al en ik slaap in een ander hotel in de buurt, Om daarna de volgende ochtend in alle vroegte naar het Disney hotel te kunnen vertrekken en dus gebruik te kunnen maken van de magic hours, welke hotels raden jullie dan aan? Iets wat niet te prijzig is. (2 volwassenen en 2 kinderen). Het is echt alleen maar om te slapen. Hoeft niet heel luxe te zijn.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Elske @disney schreefCOLONTot nu toe boekten we vaak een hotel / huisje bij Disneyland zelf. Dan vertrekken we 's ochtends vroeg, maar voordat je er bent is het toch al gauw lunchtijd. Stel ik heb op een woensdag geboekt in een Disneyhotel, maar ik vertrek dinsdag al en ik slaap in een ander hotel in de buurt, Om daarna de volgende ochtend in alle vroegte naar het Disney hotel te kunnen vertrekken en dus gebruik te kunnen maken van de magic hours, welke hotels raden jullie dan aan? Iets wat niet te prijzig is. (2 volwassenen en 2 kinderen). Het is echt alleen maar om te slapen. Hoeft niet heel luxe te zijn.
Denk dat je best gewoon kijk via: Trivago
*Geef als bestemming Disneyland Paris
*Geef je datum in
*Geef aantal personen per kamer in
en je krijgt keuze kwa hotel, inc score en prijzen. Kies wat jou ideaal lijkt....
Je kan kijken of goedkoper hotel belangrijk is of beter hotel of ertussenin.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Dan mag je wel nagaan of je op aankomstdag in een disneyhotel al gebruik kan maken van magic hours, of heb je een jaarkaart ?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

boogschutter schreefCOLONDan mag je wel nagaan of je op aankomstdag in een disneyhotel al gebruik kan maken van magic hours, of heb je een jaarkaart ?
Je mag op je aankomst dag al gebruik maken van de Extra Magic Time :)
Elske @disney
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2019, 10:58

Bedankt voor de antwoorden en inderdaad mag je op de aankomstdag al gebruik maken van de magic hours, ook zonder jaarkaart.
Iemand nog tips voor een specifiek hotel?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Elske @disney schreefCOLONBedankt voor de antwoorden en inderdaad mag je op de aankomstdag al gebruik maken van de magic hours, ook zonder jaarkaart.
Iemand nog tips voor een specifiek hotel?
Enkel de Disney hotels geven recht op Extra Magic Time, de partnerhotels niet.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar